Tinderin lapsettomat miehet
Olen pistänyt merkille että nyt on kauheasti 40-kymppisiä miehiä Tinderissä. Minusta se on kummallista. Kuitenkin lähes jokaisella lukee että -vielä, tai -haaveissa.
No kuin suurella todennäköisyydellä 42v akat enää lisääntyy, tai olisi lapsettomia?? Että mitähän nämä miehet odottaa?
Kommentit (81)
Jos on nelikymppinen ja lapseton niin jotain vikaa on... mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
On nekin naiset joilla on lapsia, joskus olleet lapsettomia. Nämä 40-kymppiset vaan on siitä autuaasti myöhässä ja kuvittelevat että nuori nainen korjaa 10 vuoden gäpin.
Harva 4-kymppinen mies on vielä biologisesti myöhässä. Ja niin kauan kuin se ei ole mahdotonta, on se mahdollista. Jotenkin omituista miten halveksuen ja ilkkuen palstanaiset suhtautuvat siihen, kun jotkut miehet haluavat perustaa oman perheen. Liekö sitten katkeruutta siitä, että itse eivät enää 40+ ikäisinä omia lapsia voi saada.
No kyllä useimmat naiset voi saada, mut onko järkevää enää niin myöhään, on toinen keskustelu. Ei ne miestenkään siittiöt iän myötä parane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nekin naiset joilla on lapsia, joskus olleet lapsettomia. Nämä 40-kymppiset vaan on siitä autuaasti myöhässä ja kuvittelevat että nuori nainen korjaa 10 vuoden gäpin.
Harva 4-kymppinen mies on vielä biologisesti myöhässä. Ja niin kauan kuin se ei ole mahdotonta, on se mahdollista. Jotenkin omituista miten halveksuen ja ilkkuen palstanaiset suhtautuvat siihen, kun jotkut miehet haluavat perustaa oman perheen. Liekö sitten katkeruutta siitä, että itse eivät enää 40+ ikäisinä omia lapsia voi saada.
Vaikka pystyy, ei välttämättä tee asiasta järkevää. Aika paljon on nykyään jo tutkittu sitä miten sperma vanhenee ja laatu heikkenee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka pystyy, ei välttämättä tee asiasta järkevää. Aika paljon on nykyään jo tutkittu sitä miten sperma vanhenee ja laatu heikkenee..
Kannattaa nyt joku tolkku säilyttää. Nelikymppisillä miehillä on siittiöt vielä ihan hyvät. 55+ ikäluokassa niitä mutaatioita näkyy jo paljon. Ja kannattaa muistaa sekin, että jos 1 % riski sairauteen tuplaantuu, 98 % on silti vielä terveitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko ottaa 42v katkeraa akkaa. On niitä nuorempiakin
Nuorempia naisia on pilvin pimein, mut niitä ei oteta. Mulle ei ainakaan kelpas 40-vuotias mies ku ei kelpaa 30-vuotiaskaan. N24
No sitten ei kelpaa, se on sinun päätöksesi. Kuitenkin, itse esimerkiksi tunnen 31v nuoren naisen, joka seurustelee 42v miehen kanssa. Ihan sen takia, että nainen haluaa lähivuosina lapsen ja turvata tälle hyvät elinolot. Hän on itse köyhä jatko-opiskelija yliopistolla, mies on terveyslääkäri. Ja ulkonäöltään nainen on helposti top 20%: laiha, pitkät vaaleat hiukset, herttainen luonne, huumorintajuinen jne. Kelpaisi itsellenikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vähän erikoista että elellään kuin pellossa nelikymppiseksi, ja sitten tullaan markkinoille hirveän vaatimuslistan kanssa...pitää olla lapseton, koulutettu, nuori jne...
Mutta kas, alkaa miehillä käymään tossa iässä vaihtoehdot vähiin. Toivottavasti oli hyvät vuodet bilettämässä😂Naisethan tässä ovat olleet bilettämässä. Itse olisin halunnut pariutua jo 16-vuotiaana.
Sosiaaliset taidot eivät sitten vaan riitä parisuhteeseen. Moni näistä 40+-miehistä ovat todella töykeitä käytökseltään, joten ei ihme, jos naiset eivät kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Kohta nelikymppinen, eikä lasta. En ollut valmis eroamaan minun vaimosta sen takia ettei voinut saada lasta! No vaimo otti eron muutama vuosi sitten kun lähti toisen miehen (perheen) matkaan. Joten sinkku ja lapseton.
Toisaalta onhan minussa vikaa kun en ajattele vain omaa napaani. Vaan oikeasti välitän ihmisistä jotka ovat minun lähellä. Ainakin jos asiaa katsotaan sinun vaaleenpunaisten lasien läpi!
Ps. Onneksi sentään on reippasti yli pari kymmenen vuoden parisuhde kokemukset takana.
Minulla ei lapsia ole kun erosin pitkästä suhteesta reilu kolmekymppisenä eikä sen jälkeen ole puolisoa löytynyt. Nykyään jo luopunut koko perhehaaveesta. Tinderiin olen laittanut lapseton ihan vaan tiedoksi.
M38
Eksäni on juuri tuollainen. Ja haaveissa perhe ja lapset. Ei ole koskaan edes asunut kenenkään kanssa ja kun ihmettelin asiaa, niin suhteen edetessä kuukautta pidemmälle huomasin syyn olevan luonnehäiriö. Kuukauden jälkeen alkoi kontrolointi ja mitätöinti, alistaminen ja muu henkinen väkivalta. Siitä viisastuneena päätin, että yhtään sellaista miestä päin en edes vilkaise, jolla ei ole ollut yhtään kunnollista parisuhdetta. Sille on syynsä, miksi ihminen on edelleen lähes nelikymppisenä sinkku.
Nykyinen kumppanini on minua pari vuotta nuorempi, on lapsia edellisestä suhteesta. Tervepäinen ja kohtelee minua hyvin. Ei minkäänlaista väkivaltaa tässä suhteessa, mikä on todella ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
No tässäpä terve elämänasenne, olet todella fiksu henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Eksäni on juuri tuollainen. Ja haaveissa perhe ja lapset. Ei ole koskaan edes asunut kenenkään kanssa ja kun ihmettelin asiaa, niin suhteen edetessä kuukautta pidemmälle huomasin syyn olevan luonnehäiriö. Kuukauden jälkeen alkoi kontrolointi ja mitätöinti, alistaminen ja muu henkinen väkivalta. Siitä viisastuneena päätin, että yhtään sellaista miestä päin en edes vilkaise, jolla ei ole ollut yhtään kunnollista parisuhdetta. Sille on syynsä, miksi ihminen on edelleen lähes nelikymppisenä sinkku.
Nykyinen kumppanini on minua pari vuotta nuorempi, on lapsia edellisestä suhteesta. Tervepäinen ja kohtelee minua hyvin. Ei minkäänlaista väkivaltaa tässä suhteessa, mikä on todella ihanaa.
Eiköhän suurinosa ole olleet vain vähän aikaa sinkkuina tuon ikäisissä. Vähemmistöä on ne ikisinkut. Esim itse olin 14v pitkässä suhteessa ja erosin muutama vuosi sitten. Olenko nyt sitten kohta nelikymppisenä jotenkin viallinen kun olen nyt sinkku?
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan se on ja nämä katkerat lisääntymiskyvyttömät ihan tosissaan uskovat että miehen korkeampi ikä merkittävästi lisäisi riskia vammaiseen lapseen
Noin 50 % suomalaisista yli 35 vuotiaista miehistä on lapsettomia. Miettikääpä hetki tuota lukua!
Eli ei liene kovin yllättävää että deittisaiteilla näkyy 40v miehiä jotka haluaisivat omia lapsia. Suomessa on aivan valtava armeija lapsettomia miehiä, eiköhän siinä porukassa löydy satoja tuhansia sellaisia jotka lapsia haluaisivat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän suurinosa ole olleet vain vähän aikaa sinkkuina tuon ikäisissä. Vähemmistöä on ne ikisinkut. Esim itse olin 14v pitkässä suhteessa ja erosin muutama vuosi sitten. Olenko nyt sitten kohta nelikymppisenä jotenkin viallinen kun olen nyt sinkku?
M38
Tajusit viestistäni varmaan sen, että se ei koskenut sinua? Jos et ole luonnehäiriöinen ja harjoita väkivaltaa, niin en kuvannut juuri sinua vialliseksi. Kuten varmasti sen hyvin ymmärsit.
Jos 40v mies etsii naista on yhtä suuri todennäköisyys löytää 10 vuotta nuorempi, kuin 40 vanhempikin. Miksi valitsisi jälkimmäisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Tajusit viestistäni varmaan sen, että se ei koskenut sinua? Jos et ole luonnehäiriöinen ja harjoita väkivaltaa, niin en kuvannut juuri sinua vialliseksi. Kuten varmasti sen hyvin ymmärsit.
Kyllä tuosta sinun tekstistä sai kuvan, että kaikki tuon ikäiset lapsettomat sinkut on jotenkin viallisia kun sinulla on sellainen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Jos 40v mies etsii naista on yhtä suuri todennäköisyys löytää 10 vuotta nuorempi, kuin 40 vanhempikin. Miksi valitsisi jälkimmäisen?
kuin 10 vanhempikin
Oma kokemukseni on että nuoremmat miehet ovat olleet sitoutumiskammoisia tai epäkypsiä käytökseltään. Nyt haaveilen itselleni ainakin vanhemman miehen kenellä olisi haaveissa lapsia ja järkeä päässä. En ryhdy enää kenenkään nuoren pojan äitihahmoksi pyykkien ja ruoanlaiton suhteen.