Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderin lapsettomat miehet

Vierailija
07.10.2020 |

Olen pistänyt merkille että nyt on kauheasti 40-kymppisiä miehiä Tinderissä. Minusta se on kummallista. Kuitenkin lähes jokaisella lukee että -vielä, tai -haaveissa.
No kuin suurella todennäköisyydellä 42v akat enää lisääntyy, tai olisi lapsettomia?? Että mitähän nämä miehet odottaa?

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni on juuri tuollainen. Ja haaveissa perhe ja lapset. Ei ole koskaan edes asunut kenenkään kanssa ja kun ihmettelin asiaa, niin suhteen edetessä kuukautta pidemmälle huomasin syyn olevan luonnehäiriö. Kuukauden jälkeen alkoi kontrolointi ja mitätöinti, alistaminen ja muu henkinen väkivalta. Siitä viisastuneena päätin, että yhtään sellaista miestä päin en edes vilkaise, jolla ei ole ollut yhtään kunnollista parisuhdetta. Sille on syynsä, miksi ihminen on edelleen lähes nelikymppisenä sinkku.

Nykyinen kumppanini on minua pari vuotta nuorempi, on lapsia edellisestä suhteesta. Tervepäinen ja kohtelee minua hyvin. Ei minkäänlaista väkivaltaa tässä suhteessa, mikä on todella ihanaa.

Itse et kyllä vaikuta kovin tasapainoiselta tai fiksulta, jos yhden huonon kokemuksen perusteella olet valmis tuomitsemaan kokonaisen ihmisryhmän. Exäsi kohdalla luonnehäiriö epäilemättä oli syy parisuhdekokemusten vähyyteen, mutta et voi todellakaan tehdä sen perusteella johtopäätöksiä muista ikisinkuista. Kaikkien ihmisten takana on oma tarinansa, eikä sinkkuus tee ihmisestä huonoa tai viallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla