Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderin lapsettomat miehet

Vierailija
07.10.2020 |

Olen pistänyt merkille että nyt on kauheasti 40-kymppisiä miehiä Tinderissä. Minusta se on kummallista. Kuitenkin lähes jokaisella lukee että -vielä, tai -haaveissa.
No kuin suurella todennäköisyydellä 42v akat enää lisääntyy, tai olisi lapsettomia?? Että mitähän nämä miehet odottaa?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksäni on juuri tuollainen. Ja haaveissa perhe ja lapset. Ei ole koskaan edes asunut kenenkään kanssa ja kun ihmettelin asiaa, niin suhteen edetessä kuukautta pidemmälle huomasin syyn olevan luonnehäiriö. Kuukauden jälkeen alkoi kontrolointi ja mitätöinti, alistaminen ja muu henkinen väkivalta. Siitä viisastuneena päätin, että yhtään sellaista miestä päin en edes vilkaise, jolla ei ole ollut yhtään kunnollista parisuhdetta. Sille on syynsä, miksi ihminen on edelleen lähes nelikymppisenä sinkku.

Nykyinen kumppanini on minua pari vuotta nuorempi, on lapsia edellisestä suhteesta. Tervepäinen ja kohtelee minua hyvin. Ei minkäänlaista väkivaltaa tässä suhteessa, mikä on todella ihanaa.

Eiköhän suurinosa ole olleet vain vähän aikaa sinkkuina tuon ikäisissä. Vähemmistöä on ne ikisinkut. Esim itse olin 14v pitkässä suhteessa ja erosin muutama vuosi sitten. Olenko nyt sitten kohta nelikymppisenä jotenkin viallinen kun olen nyt sinkku?

M38

Tajusit viestistäni varmaan sen, että se ei koskenut sinua? Jos et ole luonnehäiriöinen ja harjoita väkivaltaa, niin en kuvannut juuri sinua vialliseksi. Kuten varmasti sen hyvin ymmärsit.

Kyllä tuosta sinun tekstistä sai kuvan, että kaikki tuon ikäiset lapsettomat sinkut on jotenkin viallisia kun sinulla on sellainen kokemus.

Siinä tapauksessa kannattaa ehkä pohtia hetki itsekseen, miksi sinusta tuntui siltä, että puhun KAIKISTA, sinustakin, vaikka en missään nimessä kirjoittanut niin? Oletko herkkä syyllistymään kaikesta sellaisesta, mikä ei kosketa sinua ja jos olet, niin miksi? Voiko tästä olla jotakin haittaa ihmissuhteissa?

Vierailija
62/81 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 32, ja hinasin ikähaitarini ylös 45 ikävuoteen, koska haluan ihan oikeasti parisuhteen, jossa lapsenteko ei ole "sitten joskus". No, sain huomata, että ne nelikymppiset sinkkumiehet, joilla ei ole lapsia tai yhtäkään merkittävää parisuhdetta takana, eivät sellaisia kyllä tule kovin hevillä saamaankaan. Palaan takaisin oman ikäisiin, ja ehkä pitää hilata ikähaitaria sitten muutama vuosi alaspäin.

Alaspäin on fiksumpaa, nuoremmat on paremmin kasvatettuja kuin vanhemmat ja tavarakin freesimpää

Toi on joku ihan ihme urbaanilegenda, että vanhempi mies ois parempi.

Suurinosa maailman naisista on ja on aina olleet (vähän) vanhempien miesten kanssa ja suurinosa naisista on eläneet enemmän tai vähemmän surkean elämän ja olleet tyytymättömiä mieheensä.

Naisten kannattaisi muuttaa jotain!

Aina ulistaan, että ukot on paskoja, mutta silti toteutetaan vaan sitä samaa pariutumiskaavaa eikä kokeilla muita tapoja kuten nuorempia miehiä.

Mitä tarkoitat tolla "eikä kokeilla muita tapoja kuten nuorempia miehiä"? Puhut ikäänkuin nainen oikeasti tekisi jotain pariutumisensa eteen. Tuosta noin vaan otetaan nuorempi mies :D Se vaatisi sitä, että nainen on aktiivinen ja iskisi miehiä eikä vain odota, että miehet tekee aloitteen. Nuorempi mies on vaihtoehto niille naisille jotka saa jo nyt lähestymisyrityksiä nuorilta kundeilta.

Kolmikymppisen naisen näkökulmasta katsottuna nuorempi mies, vaikka joku 23-26 vuotias mies etsii myös itseään nuorempaa naista. Niin se vaan menee. Harva kelpuuttaa itseään vanhemman naisen. Parikymppinen kundi joutuu naurun kohteeksi jos se alkaa suhteeseen vanhemman naisen kanssa 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vähän erikoista että elellään kuin pellossa nelikymppiseksi, ja sitten tullaan markkinoille hirveän vaatimuslistan kanssa...pitää olla lapseton, koulutettu, nuori jne...

Mutta kas, alkaa miehillä käymään tossa iässä vaihtoehdot vähiin. Toivottavasti oli hyvät vuodet bilettämässä😂

Joo anteeksi että minulla oli fyysinen sairaus parikymppisyyden lopussa ja kolmekymppiseksi tullessa, ja jouduin käymään leikkauksissa, ja vaihtamaan alaa koulutuksesta johon olin valmistumassa, kun työnantajat eivät anna anteeksi sitä, että olin muutaman vuoden sairaana. Nyt olen kyllä opiskellut uuden ammatin, ihan ok-palkkaisessa toimistotyössä, eikä terveyskään reistaile, mutta anteeksi nyt kun näin biletin elämäni, että ilmeisesti minulla ei ole oikeutta toivoa vaimoa ja perhettä.

t. 41v

Vierailija
64/81 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko ottaa 42v katkeraa akkaa. On niitä nuorempiakin

Nuorempia naisia on pilvin pimein, mut niitä ei oteta. Mulle ei ainakaan kelpas 40-vuotias mies ku ei kelpaa 30-vuotiaskaan. N24

No sitten ei kelpaa, se on sinun päätöksesi. Kuitenkin, itse esimerkiksi tunnen 31v nuoren naisen, joka seurustelee 42v miehen kanssa. Ihan sen takia, että nainen haluaa lähivuosina lapsen ja turvata tälle hyvät elinolot. Hän on itse köyhä jatko-opiskelija yliopistolla, mies on terveyslääkäri. Ja ulkonäöltään nainen on helposti top 20%: laiha, pitkät vaaleat hiukset, herttainen luonne, huumorintajuinen jne. Kelpaisi itsellenikin.

Oikeinko niitä terveystiedekunnan terveyslääkärietä terveysyliopistolta?

:)

Vierailija
65/81 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksäni on juuri tuollainen. Ja haaveissa perhe ja lapset. Ei ole koskaan edes asunut kenenkään kanssa ja kun ihmettelin asiaa, niin suhteen edetessä kuukautta pidemmälle huomasin syyn olevan luonnehäiriö. Kuukauden jälkeen alkoi kontrolointi ja mitätöinti, alistaminen ja muu henkinen väkivalta. Siitä viisastuneena päätin, että yhtään sellaista miestä päin en edes vilkaise, jolla ei ole ollut yhtään kunnollista parisuhdetta. Sille on syynsä, miksi ihminen on edelleen lähes nelikymppisenä sinkku.

Nykyinen kumppanini on minua pari vuotta nuorempi, on lapsia edellisestä suhteesta. Tervepäinen ja kohtelee minua hyvin. Ei minkäänlaista väkivaltaa tässä suhteessa, mikä on todella ihanaa.

Eiköhän suurinosa ole olleet vain vähän aikaa sinkkuina tuon ikäisissä. Vähemmistöä on ne ikisinkut. Esim itse olin 14v pitkässä suhteessa ja erosin muutama vuosi sitten. Olenko nyt sitten kohta nelikymppisenä jotenkin viallinen kun olen nyt sinkku?

M38

Tajusit viestistäni varmaan sen, että se ei koskenut sinua? Jos et ole luonnehäiriöinen ja harjoita väkivaltaa, niin en kuvannut juuri sinua vialliseksi. Kuten varmasti sen hyvin ymmärsit.

Kyllä tuosta sinun tekstistä sai kuvan, että kaikki tuon ikäiset lapsettomat sinkut on jotenkin viallisia kun sinulla on sellainen kokemus.

Siinä tapauksessa kannattaa ehkä pohtia hetki itsekseen, miksi sinusta tuntui siltä, että puhun KAIKISTA, sinustakin, vaikka en missään nimessä kirjoittanut niin? Oletko herkkä syyllistymään kaikesta sellaisesta, mikä ei kosketa sinua ja jos olet, niin miksi? Voiko tästä olla jotakin haittaa ihmissuhteissa?

Älä syyllistä muita omista virheistäsi.

Vierailija
66/81 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää sitten ensin haaveilla siitä 10 vuotta nuoremmasta naisesta.

30 vuotias ei sovellu enää äidiksi.

Vierailija
67/81 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Onko muka kukaan ikinä kuullutkaan yli 30 v synnyttäneestä naisesta?

Vierailija
68/81 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen työkaveri 61 vuotias tulee isäksi taas uuden vaimon myötä. Vaimo 30 vuotias. Miehellä ennestään lapsia.

Vierailija
69/81 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempia naisia on pilvin pimein, mut niitä ei oteta. Mulle ei ainakaan kelpas 40-vuotias mies ku ei kelpaa 30-vuotiaskaan. N24

Sama, 30+ miehet ei vaan sytytä yhtään

N27

3 vuoden päästä olet itse 30+. Silloin alkaa olla juna jo mennyt lapsenteon suhteen.

Vierailija
70/81 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni on että nuoremmat miehet ovat olleet sitoutumiskammoisia tai epäkypsiä käytökseltään. Nyt haaveilen itselleni ainakin vanhemman miehen kenellä olisi haaveissa lapsia ja järkeä päässä. En ryhdy enää kenenkään nuoren pojan äitihahmoksi pyykkien ja ruoanlaiton suhteen.

Ikä ei tee miehestä automaattisesti henkisesti kypsää.

30-vuotiailla meihillä on noussut kusi hattuun ja he luulevat olevansa kuumaa kamaa kun perheenperustamishaluiset naiset lähestyvät heitä. Koska heille on tarjontaa he eivät halua sitoutua.

40-vuotiaat miehet taas kriiseilevät ja haluavat elää toista nuoruuttaan eikä siihen kuulu perhe ja lapset.

Parempi ottaa nuorempi luonteeltaan kiva ja fiksu mies eikä mitään junasta jäänyttä vanhaa miestä joka ehkä viisikymppisenä herää ja huomaa että edessä on yksinäinen vanhuus ja lapsettomuus.

Vierailija
71/81 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

3 vuoden päästä olet itse 30+. Silloin alkaa olla juna jo mennyt lapsenteon suhteen.

Just joo. Olet naurettava. 

Vierailija
72/81 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Pirkko 46v

Vierailija
73/81 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On nekin naiset joilla on lapsia, joskus olleet lapsettomia. Nämä 40-kymppiset vaan on siitä autuaasti myöhässä ja kuvittelevat että nuori nainen korjaa 10 vuoden gäpin.

Harva 4-kymppinen mies on vielä biologisesti myöhässä. Ja niin kauan kuin se ei ole mahdotonta, on se mahdollista. Jotenkin omituista miten halveksuen ja ilkkuen palstanaiset suhtautuvat siihen, kun jotkut miehet haluavat perustaa oman perheen. Liekö sitten katkeruutta siitä, että itse eivät enää 40+ ikäisinä omia lapsia voi saada.

Minulla on jo lapset tehty, mutta naisena voin sanoa, että parasta on se, ettei voi enää lapsia saada. Vasta nyt voin rennosti nauttia seksistä. Miksi olisin katkera. Yleensä nainen haluaa ikäisensä miehen eli myös nelikymppisen lapsettoman miehen juna on jo usein mennyt.

Vierailija
74/81 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ymmärtää, että osa näistä valehtelee, haluavansa lapsia saadakseen seksiä. Suurin osa tuossa iässä lapsettomista ei ole koskaan halunnutkaan lasta. Ne, jotka eivät ole saaneet, ovat yleensä täysin irrallaan reaalimaailmasta, ovat yleensä autisteja tai persoonallisuushäiriöisiä, hirveän ujoja tms.

Voisitko sanoa omaa poikaasi noilla sanoilla, jos hän ei satukkaan löytämään naista itselleen?

Vierailija
75/81 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni on että nuoremmat miehet ovat olleet sitoutumiskammoisia tai epäkypsiä käytökseltään. Nyt haaveilen itselleni ainakin vanhemman miehen kenellä olisi haaveissa lapsia ja järkeä päässä. En ryhdy enää kenenkään nuoren pojan äitihahmoksi pyykkien ja ruoanlaiton suhteen.

Ikä ei tee miehestä automaattisesti henkisesti kypsää.

30-vuotiailla meihillä on noussut kusi hattuun ja he luulevat olevansa kuumaa kamaa kun perheenperustamishaluiset naiset lähestyvät heitä. Koska heille on tarjontaa he eivät halua sitoutua.

40-vuotiaat miehet taas kriiseilevät ja haluavat elää toista nuoruuttaan eikä siihen kuulu perhe ja lapset.

Parempi ottaa nuorempi luonteeltaan kiva ja fiksu mies eikä mitään junasta jäänyttä vanhaa miestä joka ehkä viisikymppisenä herää ja huomaa että edessä on yksinäinen vanhuus ja lapsettomuus.

Ja taas sieltä. Ihan kuin miehet olisi jotain tuotteita kaupan hyllyllä joka vaan otetaan tuosta noin vaan. Naisen kannattaa ottaa se kiva ja fiksu nuori mies silloin, kun on itse nuori nainen. Jos ei tässä onnistu jää junasta. Ei kolmekymppisellä naisella ole mitään saumaa saada laadukasta parikymppistä miestä, koska tollasilla miehillä on vientiä ikäistensä ja jopa nuorempien keskuudessa. 

76/81 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 42 kirjoitti:

Paljon on myös 4-kymppisiä naisia, joilla lukee "ei lapsia, vielä". Onneksi omat lapset on jo tehty, niin voi ottaa ihan rennosti ilman mitään paineita :D

Mä olen huomannut, että monelle viisikymppiselle miehelle tulee vauvakuume, kun he tapaavat uuden naisen, vaikka miehellä olisikin jo lapsia

77/81 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen työkaveri 61 vuotias tulee isäksi taas uuden vaimon myötä. Miehellä ennestään lapsia.

Eikö iäkkäitä miehiä hävetä kertoa tutuille ja sukulaisille, että hänelle tulee vauva?

Mun faija sai nuorimman lapsensa 45-vuotiaana ja häntä hävetti ostaa vaippoja ruokakaupassa, kun hän on sellainen ihminen, että hän hirveästi miettii, että mitäköhän muut ajattelee.

Vierailija
78/81 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen työkaveri 61 vuotias tulee isäksi taas uuden vaimon myötä. Miehellä ennestään lapsia.

Eikö iäkkäitä miehiä hävetä kertoa tutuille ja sukulaisille, että hänelle tulee vauva?

Mun faija sai nuorimman lapsensa 45-vuotiaana ja häntä hävetti ostaa vaippoja ruokakaupassa, kun hän on sellainen ihminen, että hän hirveästi miettii, että mitäköhän muut ajattelee.

Vain pirun epävarmoja ja sellaisen kanssa ei kannata lapsia tehdä koska heijastuu epävarmuus muuhunkin esim parisuhteeseen.

Vierailija
79/81 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sitten ne nelikymppisenä lapsentekonaista etsineet etsii viiskymppisenä yh:na uutta äitipuolta seitsenvuotiaalle lapselleen... on täälläkin nähty. 

Vierailija
80/81 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitä sano, etteikö +40 mies voisi vielä löytää synnytysikäistä naista itselleen, mutta sen tiedän, että mahdollisuudet ovat marginaaliset. Kyllähän ensisijaisesti lapsihaaveiset naiset etsivät ikäistään seuraa, mikä karsii +40 mahdollisuuksia todella paljon. Jos lehdissä tai jossain muussa yhteydessä tulee vastaan +40 ensimmäisen lapsen saanut, niin se ei tarkoita, että kaikki +40 miehillä olisi yhtäläinen mahdollisuus. Kyse on ihan todennäköisyyslakselmista. Mitä sellaista sinulla +40 mies on muihin ikäisiisi nähden parempaa, kuin toisella? Sen tunnistaminen onkin jo sitten vaikeaa. Tunnen yhden tällaisen ja hänellä etuna oli paksu lompakko. +40 naisella isän löytäminen on helpompaa. On paljon enemmän +50 miehiä, joille isäksi tulo ei ole paha nakki vs. +40 miehelle synnytysikäinen. Jokainen isäksi haluava +40 voisi kirjata ylös ne ominaisuudet itsestään, mikä tekisi juuri hänestä sen, jonka nuori nainen haluaisi. 

Oma kokemus oli nuorena se, että minusta tosissaan kiinnostui herkemmin paljon vanhemmat miehet. Olin heille ihan kuumaa kamaa. Valikoimaa riitti, sai valita lompakkoa, hiusväriä ja luonnetta myöten. Riitti kyllä ikäisissänikin ihan samoilla kriteereillä ja sellaisen otin. Nyttemmin 2 aikuisen lapsen äitinä olen sinkku ja olen myös uudelleen kuuma kamaa niille, jotka eivät lapsia halua. On vain surullista katsoa ikäisiäni, jotka epätoivoisesti kailottavat isäksitulemisen tahtoa, kun näen jo deittiprofiilista, ettei se raukka tule koskaan (ehdi enää) saamaan ainakaan suomalaista naista.