Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakaspalvelija! Oletko koskaan palvellut jumalaisen komeaa miestä?

Vierailija
07.10.2020 |

Mitä ajatuksia se herätti? Itsessä sellaisen, että "taivaastako siihen tupsahdit"? :D

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 50v ja vain kerran olen nähnyt tuollaisen ilmestyksen. Itse asiassa kaksi kappaletta kerralla. 

Olivat kuin toisesta maailmasta tupsahtaneita kiiltokuvan kauniita, siis jumalaisen komeita, huoliteltuja, kalliisti pukeutuneita ja hyväkäytöksisiä. 

Se oli niin epätodellista, että ei oikein voi reagoida mitenkään. Palvelin normaalisti. 

Itse ihastun enemmän sellaisiin tavallisen komeisiin miehiin. Nämä tosiaan olivat niin eri maailmasta, että herätti lähinnä kunnioituksen sekaista ihmetystä.

Joo, just tuollainen. Katsoin vaan monttu auki ja hyvä etten hyperventiloinut. Sitten menin kyllä niin "psykoosiin" etten tiedä mitä höpöttelin. En hänelle tosin.. Toivottavasti ei kuullut mun tyhmiä juttuja. Minä joka menen aina järki edellä, kohtasin ihmisen joka sai mut tuntemaan häpeää itsestäni. Sietämätöntä! :D

Ap

Ei helv*ta. Voiko joku olla noin typerä?

Vierailija
22/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päällimmäisenä tunteena tuosta jäi syvä häpeä ja nöyryytyksen tunne. :) Ihan kun olisin vetänyt jotain huumetta, kun katsoin häneen, vaikka en ole koskaan mitään vetänytkään..

Niinpä...miksi oon niin ruma. ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 50v ja vain kerran olen nähnyt tuollaisen ilmestyksen. Itse asiassa kaksi kappaletta kerralla. 

Olivat kuin toisesta maailmasta tupsahtaneita kiiltokuvan kauniita, siis jumalaisen komeita, huoliteltuja, kalliisti pukeutuneita ja hyväkäytöksisiä. 

Se oli niin epätodellista, että ei oikein voi reagoida mitenkään. Palvelin normaalisti. 

Itse ihastun enemmän sellaisiin tavallisen komeisiin miehiin. Nämä tosiaan olivat niin eri maailmasta, että herätti lähinnä kunnioituksen sekaista ihmetystä.

Joo, just tuollainen. Katsoin vaan monttu auki ja hyvä etten hyperventiloinut. Sitten menin kyllä niin "psykoosiin" etten tiedä mitä höpöttelin. En hänelle tosin.. Toivottavasti ei kuullut mun tyhmiä juttuja. Minä joka menen aina järki edellä, kohtasin ihmisen joka sai mut tuntemaan häpeää itsestäni. Sietämätöntä! :D

Ap

Kuinka niin? Taisin rakastua häneen.

Vierailija
24/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päällimmäisenä tunteena tuosta jäi syvä häpeä ja nöyryytyksen tunne. :) Ihan kun olisin vetänyt jotain huumetta, kun katsoin häneen, vaikka en ole koskaan mitään vetänytkään..

Niinpä...miksi oon niin ruma. ;(

Niin, huoh..

Vierailija
25/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pelkän ulkonäön perusteella? Aika pinnallinen olet.

Vierailija
26/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yleensä en ole.

Ap

Vierailija
27/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pahempi, olin töissä sellaisen kanssa, noin kolme vuotta... baarissa siis. Toinenkin työkaveri oli veistosmaisen komea muttei ollut omaan makuun eli ei tullut sellaista kuumottavaa tunnetta. Oviksen aikaan on pahinta, silloin tyttöjen kanssa kyllä tuli himoittua ihan ketä nyt baarissa sattui olemaan... Yksi miesasiakas o li joka oli paitsi just mun tyyppiä niin myös tuntui jotenkin tutulta ja tunne taisi olla molemminpuolinen koska mua aina tuli jututtamaan. Vaikka olen varattu ja onnellisessa avioliitossa niin kyllä siinä tuli vähän sellainen olo että näinköhän ihmiset ajautuu pettämään...

Vierailija
28/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pelkän ulkonäön perusteella? Aika pinnallinen olet.

Kiitos, palautit mut maan pinnalle. :)

Ap

Vierailija
29/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan tylsää siellä töissä...

Vierailija
30/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottakai. Mutta entä sitten? En tunne häntä muuten, joten ei ala sydän sykkimään hänelle eikä päätä pyörryttämään. Onhan se luksusta, että töissä saa nähdä silmäkarkkia.

Samalla lailla nautin, jos joku on herrasmies ja aidosti kohtelias ja mukava (ei siis lipevä).

Vierailija
31/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika usein. Ei kyllä herää mitään tuommoista pikkutyttöihastusta, vaikka vähän ehkä ujostuttaa. Samalla lailla palvelen kuin kaikki muut.

Vierailija
32/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tiedän tuon tunteen. Ei tosin ollut asiakaspalvelutilanne silloin, vaan vielä pahempaa eli treffit (monikossa) sen ihmisen kanssa. Aivan kamalaa.

Vierailija
33/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.. Nyt on muistelot muisteltu ja arki kutsuu.. Se on paha tämä ovis aika..

Ap

Vierailija
34/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pahempi, olin töissä sellaisen kanssa, noin kolme vuotta... baarissa siis. Toinenkin työkaveri oli veistosmaisen komea muttei ollut omaan makuun eli ei tullut sellaista kuumottavaa tunnetta. Oviksen aikaan on pahinta, silloin tyttöjen kanssa kyllä tuli himoittua ihan ketä nyt baarissa sattui olemaan... Yksi miesasiakas o li joka oli paitsi just mun tyyppiä niin myös tuntui jotenkin tutulta ja tunne taisi olla molemminpuolinen koska mua aina tuli jututtamaan. Vaikka olen varattu ja onnellisessa avioliitossa niin kyllä siinä tuli vähän sellainen olo että näinköhän ihmiset ajautuu pettämään...

Mulla oli kanssa työkaverina sellainen hyväkroppainen nuori adonis. Ai että meillä riitti hauskaa, kun vanhat (siis todella vanhat) naiset kuolasivat sitä ihan avoimesti. Poikaparka.

Vierailija
35/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pyytänyt puhelin numeroa.

Itse tapaan kauniita miehiä asiakaspalvelussa usein.

Naimisissa kun olen niin nautin viehättävästä seurasta. vain sen hetken kuin palvelua kestää

Kerron miehellekin että olipa tänään komistus kaupassa:)

Vierailija
36/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon palvellut vaan komeita ja ihan ok näkösii mutta en jumalaisen komeita 😀

Johonkin mun sisäiseen hermoon hän mulla kolahti. Geeniperimään ehkä.. Tai johonkin.. Onneksi ei tarvitse enää ikinä nähdä. Luojan kiitos!

Ehkä se oli just vetänyt jotain mieltä avartavaa ja sä sait sitä sen uloshengityksessä?

Vierailija
37/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon palvellut vaan komeita ja ihan ok näkösii mutta en jumalaisen komeita 😀

Johonkin mun sisäiseen hermoon hän mulla kolahti. Geeniperimään ehkä.. Tai johonkin.. Onneksi ei tarvitse enää ikinä nähdä. Luojan kiitos!

Ehkä se oli just vetänyt jotain mieltä avartavaa ja sä sait sitä sen uloshengityksessä?

Tämä voisi kyllä selittää.. 🤔

Vierailija
38/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä. Yhden ainoan kerran. Meni jalat veteliksi ja aloin änkyttää, punastuin ja kohelsin ostosten kanssa. Ihan normaalit "moi" ja "kiitos" ja summat, ei muuta, mutta kun oli lähdössä, sanoin sille että "Oota hetki, saat mun puhelinnumeron".

Me ollaan naimisissa vieläkin :'D

Vierailija
39/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä. Yhden ainoan kerran. Meni jalat veteliksi ja aloin änkyttää, punastuin ja kohelsin ostosten kanssa. Ihan normaalit "moi" ja "kiitos" ja summat, ei muuta, mutta kun oli lähdössä, sanoin sille että "Oota hetki, saat mun puhelinnumeron".

Onnea teille! :)

Vierailija
40/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihailen sun rohkeutta, en ikinä itte kykenis noin vaan niinku ANTAMAAN puhelinnumeroa :D Ellei sitä pyydettäis. Mutta selkeästi kannatti!