Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakaspalvelija! Oletko koskaan palvellut jumalaisen komeaa miestä?

Vierailija
07.10.2020 |

Mitä ajatuksia se herätti? Itsessä sellaisen, että "taivaastako siihen tupsahdit"? :D

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sitten todellakaan ole ahdistellut ketään vaan hän antoi mulle numeronsa, johon en soittanut ja oli ihan miehen iässä jo. En ole mikään syöjätär, enkä pervo.

Ap

Vierailija
42/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä tiedän!!! Se pääsi yllättämään mut. En ehtinyt huomata, että liian komea mulle ja vetäistä fuckfase ilmettä. Niin siinä täytyi käydä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jotenkin liian auki henkisesti.. 🤔

Vierailija
44/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä asiakaspalvelussa ollessa tullut tiskille, ei ainakaan niin komeita että olisi itseen tehnyt vaikutuksen. Mutta vuosia sitten yhdessä kahvilassa Saksassa näin sellaisen, että en ollut uskoa silmiäni. Tumma, komea, hyvinhoidettu lyhyt parta  ja sivistyneen ja hillityn oloinen, istui viereiseen pöytään toisen, vanhemman miehen kanssa. Oletin että hän oli kreikkalainen, kieli kuulosti siltä. Juttelivat aikansa, joivat kahvinsa ja lähtivät. 

Vierailija
45/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Penttilää?

Vierailija
46/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole asiakaspalvelussa mutta tapaan työssäni paljon ihmisiä, miehiä ja naisia.

Aika moni mies on pyytänyt kahville, osa tullut kiellon jälkeen vielä uudelleenkin pyytämään, minä olen kuulema jumalaisen kaunis nainen.

Ihan kiva juttu!

Mulla oli sama nuorempana..

Ap

Vierailija
47/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Michael Penttilää?

Hah hah, no mitä olen kuullut sen luonteesta juttua, niin henkisesti saattaa vähän muistuttaa tuota. Joskaan ei nyt ihan noin paha ole, mutta jotain narsismin piirteitä on havaittavissa, paljonkin.

Ap

Vierailija
48/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole asiakaspalvelussa mutta tapaan työssäni paljon ihmisiä, miehiä ja naisia.

Aika moni mies on pyytänyt kahville, osa tullut kiellon jälkeen vielä uudelleenkin pyytämään, minä olen kuulema jumalaisen kaunis nainen.

Ihan kiva juttu!

Oletko luonnostaan kaunis vai korjailtu?

Vierailija
49/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva juttu!

Vai kuitenkin horahtava?

Vierailija
50/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan minun rakasta palvellessa asiakaspalvelijat fantasioi.

Pitkä, tummanruskeat silmät?

Ap

Vierailija
51/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva juttu!

Kuulostaa lähinnä ahdistavalta. Mikä sun itsetuntoa vaivaa..

Vierailija
52/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä tiedän!!! Se pääsi yllättämään mut. En ehtinyt huomata, että liian komea mulle ja vetäistä fuckfase ilmettä. Niin siinä täytyi käydä.

Ap

Mutta eikö aspan kuulu hymyillä!?

Vierailija
53/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta eikö aspan kuulu hymyillä!?

Riippuu konseptista, mutta ainakin eräässä pikaruokala ketjussa painotetaan todella tarkasti, että asiakkaille on hymyiltävä ja leveästi sittenkin! Se kuuluu ketjun imagoon. Muissa paikoissa se ei ehkä ole niin tärkeää.

Vierailija
54/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä syvä välinpitämättömyys kuvastaa tunnetta paremmin. Varmaan sama, kun hänellä ja hyvä niin.

Vierailija
55/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva juttu!

Vai kuitenkin horahtava?

Vain ämmä saa tuosta horahtavan.

En ole koskaan ymmärtänyt naisia jotka ei kykene aidosti iloitsemaan muiden naisten puolesta.

Menisivät terapiaan.

Vierailija
56/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nou. Kerran asiakkaana tosin nähnyt jonkujn, joka ei ollut tästä maailmasta. Tunnistettiin toisemme ;)

Vierailija
57/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva juttu!

Vai kuitenkin horahtava?

Vain ämmä saa tuosta horahtavan.

En ole koskaan ymmärtänyt naisia jotka ei kykene aidosti iloitsemaan muiden naisten puolesta.

Menisivät terapiaan.

Voi voi.. Kuule mä olen kokenut tuon ja se oli ahdistavaa..

Mieluummin lähden metsään sieneen, kun esittelen persettäni missään.

Ap

Vierailija
58/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta aspana ja jutun juoneen kuuluu asiakkaan kanssa jutustelu sillä välin kun asiaa hoidetaan. Juttelen päivittäin kymmenien, ellen satojen, ihmisten kanssa eikä yhtäkään mieleenpainuvan komeaa ole osunut kohdalle. He ovat asiakkaita, se on tähän mennessä ollut riittävä turn-off.

Vierailija
59/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nou. Kerran asiakkaana tosin nähnyt jonkujn, joka ei ollut tästä maailmasta. Tunnistettiin toisemme ;)

Ne on ne sinisilmäisen blondit sellaisia.

Vierailija
60/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi vuotta aspana ja jutun juoneen kuuluu asiakkaan kanssa jutustelu sillä välin kun asiaa hoidetaan. Juttelen päivittäin kymmenien, ellen satojen, ihmisten kanssa eikä yhtäkään mieleenpainuvan komeaa ole osunut kohdalle. He ovat asiakkaita, se on tähän mennessä ollut riittävä turn-off.

Noin minäkin luulin ennen tuota kokemusta.