Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakaspalvelija! Oletko koskaan palvellut jumalaisen komeaa miestä?

Vierailija
07.10.2020 |

Mitä ajatuksia se herätti? Itsessä sellaisen, että "taivaastako siihen tupsahdit"? :D

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies oli tosiaanj sinisilmäinen ja blondi. Mistähän tuo arvasikaan.. ;)

Vierailija
62/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea mies oli tosiaanj sinisilmäinen ja blondi. Mistähän tuo arvasikaan.. ;)

En tiedä, mutta itse ihastuin ruskeasilmäiseen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestikin. Yks flirttaili ihan överisti, olin aivan hyytelöä ja ähisin ihan punaisena kun työkaveri tirskui vieressä. Jono oli tietenkin pitkä ja lukuisat silmäparit todistamassa. Tästä on jo yli 10v aikaa mutta muistan sen kuin eilisen.

Vierailija
64/73 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet näitä aloituksia useita viikossa. Tarvitset ihailua?

Joo siltä ruskeasilmäiseltä..

Vierailija
65/73 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet näitä aloituksia useita viikossa. Tarvitset ihailua?

Keneltä? Sulta vai? :D Ethän sä edes tiedä kuka olen tai minä, kuka sinä olet. Joskus on vaan pakko saada purkaa joku asia verbaalisessa muodossa johonkin.. Ihmisen perustarve. Ps. Mulla on peräpukamat. Haluatko ihailla niitäkin..

Vierailija
66/73 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monestikin. Yks flirttaili ihan överisti, olin aivan hyytelöä ja ähisin ihan punaisena kun työkaveri tirskui vieressä. Jono oli tietenkin pitkä ja lukuisat silmäparit todistamassa. Tästä on jo yli 10v aikaa mutta muistan sen kuin eilisen.

Epäammattimaista, hävettäisi. Lisäksi liian itsetietoiset miehet yhtälailla kuin huomiota herättävät autotkin ovat luotaantyöntäviä. Miksi mikään hyytelöksi verävä överiflirtti olisi ihanaa? Se sama jannu kävelee viereiseen kioskiin ja lirkuttelee siellä yhtälailla, et ole hänelle mitenkään erityinen, sorry.

Vierailija
67/73 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin eräs todella kaunis entinen työkaverini sanoi: kaikki lähtee paskasta..

Vierailija
68/73 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai haluaisin kyllä vielä näyttää ihan nätiltä, mutta paskastahan ei luonnollisesti saa konvehtia.. 😂

Vierailija
69/73 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös työntekijöiden raiskailu on epammattimaista, että kaikki on suhteellista..

Vierailija
70/73 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihastuin täysillä, sain selville nimen ja työpaikan, näimme vapaa-ajalla sattumalta ja nyt olleet 19 vuotta naimisissa.

Vierailija
71/73 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ihastuin täysillä, sain selville nimen ja työpaikan, näimme vapaa-ajalla sattumalta ja nyt olleet 19 vuotta naimisissa.

Ällö stalkkeri..

Vierailija
72/73 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies täällä hei, vastaan omasta näkökohdastani. Kun olin töissä eräässä erikoismyymälässä niin kävihän siellä välillä todella kauniita naisia, mutta ne oikeasti mieleen jääneet olivat niitä joiden kanssa jotenkin synkkasi ihan täysillä heti. Niitä joiden kanssa kommunikointia ei tarvinnut yhtään "hakea" ja tunnustella. Joskus vaan käy niin että vaikka pysytään itse asiassa (siis oikean tuotteen/palvelun valinnassa) niin ei voi olla hymyilemättä ja kun asiakas lähtee, pidätellään jo naurua.

Vierailija
73/73 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies täällä hei, vastaan omasta näkökohdastani. Kun olin töissä eräässä erikoismyymälässä niin kävihän siellä välillä todella kauniita naisia, mutta ne oikeasti mieleen jääneet olivat niitä joiden kanssa jotenkin synkkasi ihan täysillä heti. Niitä joiden kanssa kommunikointia ei tarvinnut yhtään "hakea" ja tunnustella. Joskus vaan käy niin että vaikka pysytään itse asiassa (siis oikean tuotteen/palvelun valinnassa) niin ei voi olla hymyilemättä ja kun asiakas lähtee, pidätellään jo naurua.

Sun onneksi hauskoja pulleroita riittää, ei muuta kun valkkaamaan.. Joillekin ei sellaiset kelpaa ja sekin on enemmän kun fine.