Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PK-seudun alkuraskauden ultrasta!

Vierailija
22.07.2006 |

Te, jotka olette käyneet yksityisellä alkuraskauden ultrassa, missä lääkäriasemalla ja kenellä lääkärillä olisivat olleet hinnat suht. edullisia..? Edellisessä raskaudessa käydessäni hinnaksi tuli Kelan korvauksen jälkeenkin 150 euroa, mutta olen kuullut, että hinta vaihtelisi melko paljonkin lääkärikohtaisesti. Mietin, että josko tällä kertaa pääsisi hiukan halvemmalla jollain lääkärillä/asemalla, kun kuitenkin siinä ultrassa haluaisin käydä.

Kiitos!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtavasti työtä, ja sieltä saat tän 3D kuvana, eli kolmiulotteisena. Tulkitsijastahan nyt on kyse eikä hinnasta, soita maanantaina sinne Femedaan, ja kysy mitä maksaa .

Vierailija
2/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta tuossa 20. raskausviikon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilläkin on rajat millä rv:llä sinne menee. Ite kävin heti kun mahdollista. Kyllä se kannattaa jos haluaa sukupuolen tietää ja mahdolliset viat.

Vierailija
4/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voin soitella " kaikki" paikat läpi, mutta se on hieman hankalaa, koska jokaisella lääkärillä on tosiaan omat hinnastonsa! Ajattelin kokeilla jos tätä kautta löytyisi infoa hinnastoista.

-ap-

Vierailija
5/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse 6. raskausviikolla Ympyrätalon Mehiläisessä alkuraskauden ultrassa (minulla oli pientä tuhruvuotoa, säikähdin sitä, ja halusin varmistaa, että kaikki oli hyvin). Maksoi yli 100 euroa. (siitä kela poies).

Vierailija
6/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla gynellä ultraus kuuluu tutkimukseen joten hintaa reilut 40 euroa.

Vierailija
7/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä enää muista oliks siitä vähennetty kela korvaus...

Kävin myös (kauan sitten) Lauttasaaressa (oliskohan myös ollut Diacor?) jossa hinta oli paljonkin alle mutta siitä siis jo aikaa useita vuosia.

Vierailija
8/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri plussannut ja tietämätön näistä kuvioista?

Vierailija
9/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kun on käynyt neuvolassa jne.) tulee kutsu 11-15 rv:illa (mulla itsellä meni työjutuista johtuen noille 15 viikoille, jolloin ei enää saanut hyvin niskapoimua), mutta jos haluaa itse käydä katsomassa, onko kaikki hyvin niin silloin voi käydä 5. raskausviikon jälkeen. Julkisella puolellahan on kaksi ultraa (sitten voi itse käydä vielä omalla maksulla esim. tuo ihan alku-ultra ja sitten 4d myöhemmin). Hieman sekavaa, mutta neuvola neuvoo sitten, kun sinne soittelee ensin plussauksen jälkeen. Näin siis ainakin pk-seudulla nuo ultrat menee.

Vierailija
10/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kävin itse 6. raskausviikolla Ympyrätalon Mehiläisessä alkuraskauden ultrassa (minulla oli pientä tuhruvuotoa, säikähdin sitä, ja halusin varmistaa, että kaikki oli hyvin). Maksoi yli 100 euroa. (siitä kela poies).

Vierailija
11/11 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Hinta vaihtelee raskausviikkojen mukaan, eli alkuraskauden ultra on alle rv12 jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme