Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salilla kävijät!

Vierailija
07.07.2006 |

Kuinka isoilla painoilla treenaatte ja minkä pituisia sarjoja? Entä kuinka usein käytte salilla?

Itse juuri harrastusta aloittelen. Sain ohjausta ja mulle sanottiin hyviksi painoiksi aloittaa n. 10-20 kiloisilla ja 20 toistoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika isot on aloituspainot! Riippuu kai vähän tietysti sun vartalon koostakin (kai isokokoinen jaksaa isompia painoja kuin pieni, siro ja hento kuten esim. mä) mutta mä joka olen treenannut vuosia, käytän 6-10 kilon painoja ja toistoja 8-12 riippuen liikkeestä. Treenaan 2-3 kertaa viikossa.

Vierailija:

Kuinka isoilla painoilla treenaatte ja minkä pituisia sarjoja? Entä kuinka usein käytte salilla?

Itse juuri harrastusta aloittelen. Sain ohjausta ja mulle sanottiin hyviksi painoiksi aloittaa n. 10-20 kiloisilla ja 20 toistoa.

Vierailija
2/7 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saan suht helposti tehtyä kaikki toistot, lisään painoja (alkuun ei haittaa, vaikka sarjat jäisivät vähän vajaaksikin). Treenaan koko kropan kerralla 2-3 kertaa viikossa. Teen kuntosalitreenin päätteeksi puolisen tuntia aerobista kuntopyörällä tms, helpottaa palautumista.

Ap, sinun on turha vertailla omia ja muiden käyttämiä painoja. Seuraa mieluummin omaa kehitystäsi ja edistymistäsi, lisää painoja aina kun pystyt. Kiinteydyt ihan eri tavalla kuin pieniä painoja nitkuttaen, isoja muskeleita on turha pelätä.

Treeni-iloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

166 cm. pitkä ja painan n. 56 kg.... Aika jännä, mäkin vähän mietin noita painoja.

Vierailija
4/7 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää, kolmonen! Kiitti vinkeistä ;)

Vierailija
5/7 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaloissa on voimaa, yläkropassa ei, joten painot sen mukaan. Etureisiä teen 40 kilolla, takareisiä 60:llä. Ylätaljaa kiskon 35 kiloa, pystypunnerrusta nostan vain 10 kiloa per käsi. Ja juuri noin, että niin maksimipaino kuin jaksaa ja toistoja 2x12. Ei ole vielä paidat revenneet, mutta tuloksia alkaa tuntua, ei niinkään näkyä;) Turha siis on nitkuttaa jotain reisiä 15 kilolla minuuttitolkulla, se ei ole kuin ajanhukkaa!

Vierailija
6/7 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapainoilla nostelen noin 5-kiloisia painoja ja laitteissa tietenkin 5, 20, 40 -kiloisilla. Eli riippuu laitteesta...

Toistoja laitteesta riippuen, keskimäärin ehkä 3*20 toistoa.

Mutta jos tarkoitit tosiaan vapaapainoja, niin kuulostaa aika kovalta...

Vierailija
7/7 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin puhuin siis vapaista painoista. Ei tullut mieleen noi laitteiden painot. Niistä en osaa sanoa kun vähemmän käytän niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän