Mitä tavallista esinettä et omista?
Onko jotain mikä saa vieraat kysymään yllättyneinä: "Ai sulla ei ole ----?
Kommentit (693)
Tiskikone, pyykkikone, kuivausrumpu, telkkari, auto, olohuoneen sohva, sohvapöytä, tv/mediataso, tietokone (ipadeja ym älylaitteita löytyy), vedenkeitin, vohvelirauta, leivänpaahdin, kahvinkeitin. Mikroa ei hankita uutta, kun vanha losahtaa.
Näiden puuttumista ei vieraat huomaa, mutten ole koskaan kotoa muuttamisen jälkeen omistanut kuumemittaria enkä hiustenkuivaajaa.
Oon 30v nainen.
Mikroaaltouuni, kahvinkeitin, auto, verhot, Muumimuki.
Olohuoneen sohvapöytää ei ole koskaan ollut, olen yli viisikymppinen
Vierailija kirjoitti:
Telkkaria. En ole koskaan omistanut.
Ei lupatarkastajia enää ole. Se menee veroista jos olet huomannut. Voi tunnustaa.
Sauvasekoitinta tai vastaavaa soseutukseen käytettävää vermettä. Tuli mieleen kun illalla täällä mietin että onnistuisinkohan tekemään hummusta jos sahaisin puunrungosta jonkinlaisen survimen. On näköjään ketjuni poistettu...
Älykelloa. Toisaalta voisin hankkia, mutta toisaalta en halua vain siitä syystä, että kaikki hössöttävät niiden kellojensa kanssa, mikä on ärsyttävää ja siksi haluan olla poikkeus :).
Elamassa vaihdellen. Elettiin pitkaan ilman mikroa, astianpesukonetta joskus ilman telkkaa. Hyvin parjaa ilmankin. Mutta nyt muutaman viikon mikron kanssa elaneena, on se helpotus!
Nyt on kaikkea liikaa ja kuivausrummusta en luovu. Vihasin sita pyykkitelinetta aina vaarassa paikassa. Nyt ripustan ulos Jo's kelit Sallii mutoin rumpu.
Enaan puuttuu monitoimikone ja vohveli/toastirauta :)
Ompelukone, yleiskone, mehumaija, tehosekoitin, espressokeitin, mutteripannu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv, suihku, vessanpönttö, pullonavaaja, mikro, kakkulapio, hiustenkuivain, pölynimuri... nää nyt tuli äkkiseltään mieleen.
N31Käytkö siis ulkohuussissa?
Ehkä kyse on vuokralla asujasta?
Minä en omista esim. jääkaappia, hellaa, suihkua tai vessanpönttöä, vaikka ne ovat asunnossa missä asun. Kaikke ne ovat vuokranantajani omistamia.
Jaa että mitä esinettä en omista - varmuusesinettä minulla ei oo.
Televisio
Pakastin
Mikroaaltouuni
Astianpesukone
Kahvinkeitin. Juon paljon kahvia.
Olin monta vuotta ilman pölynimuria. Pidän silti siisteydestä huolta.
Olisi hauskaa tietää millainen ihminen minun kuvitellaan olevan. :D
Rannekelloa. Joulukuu - 04 kun tein viimeisen työpäivän otin kellon ranteesta ja heitin sitä menemään niin pitkälle kuin jaksoin. Sen jälkeen ei ole ollut kelloa. Kellon nimi oli Rolex " rantarolex" . sepe.
rannekello
kirjahylly
matot(no, eteisessä on kenkämatto)
Leipäkonetta