Mitä tavallista esinettä et omista?
Onko jotain mikä saa vieraat kysymään yllättyneinä: "Ai sulla ei ole ----?
Kommentit (693)
Autoa ei meillä ole, kaupungin keskustassa ku asutaan niin ei tarvi. Sitä on moni ihmetellyt.
Itselläni puuttuu varmaan aika paljon mitä useimmilla on. Yksinasuvana vaatimattomasti elelevänä ei ole oikein muuta isompaa kuin sohva, televisio ja sänky.
En omista mikroa. Ajatuksena oli, että se kannustaisi vähentämään eineksiä ja syömään terveellisemmin. En ole kaivannut.
Kelloa, ei siis ranne-, ei seinä-, eikä herätyskelloa. Kännykkä on käypä korvaaja.
Nojatuolia ja televisiota. Katson telkkaa tabletilta sängyssä löhöten.
Auto
Sähkövatkain
Arkkupakastin
Ompelukone ja saumuri
Olin pari vuotta ilman televisiota, siitäkin sain kuulla ihmettelyä.
(auton haluaisin kyllä, mutta ei ole tällä hetkellä varaa)
WC-rullateline. WC:ssä rullat näyissä pinossa pöudällä. Niin monessa ahtaassa WC:ssä olen telineeseen itseäni telonut, että päätin ettei uuteen taloon sitä enää tule. Ja olen ihan hoikka ihminen, että en läskien puolesta törmäile.
Sauvasekoitin ja kuivausrumpu puuttuu
Sateenvarjo, tiskikone ja blenderi puuttuu.. Ja kuivausrumpu, mutta vanha kuivauskaappi löytyy.
Sohvaa tai sohvapöytää en ole koskaan omistanut, ollut aina sänky "sohvana" yksin asuessa. Sohvatuoli on kuitenkin.
Ketjuun luodun pikaisen silmäyksen perusteella jokaisesta taloudesta näyttää nykyään löytyvän panokone.
Vierailija kirjoitti:
En omista mikroa. Ajatuksena oli, että se kannustaisi vähentämään eineksiä ja syömään terveellisemmin. En ole kaivannut.
En ole ajatellut näin. Päinvastoin minulla on mikro. Valmistan itse ruuat ja osan pakastan, mikrossa on sitten kätevä lämmittää annos.
En käytä ollenkaan eineksiä.
Minulla ei ole älypuhelinta (eikä tule).
ja monella on toimivat kädet kun pystyy tänne kirjoitteleen.
Vierailija kirjoitti:
En tarvis minäkään, mut mies kuulemma tarttee. Joskus sulatan sillä jotakin, kun en ole älynnyt edellisenä päivänä nostaa sulaamaan - sehän on pakasteen ihannekäyttöä:-)
Leivänpaahdinta en ole ostanut enkä kaivannut. Leipääkään ei ole ostettu puoleen vuoteen eikä ole tullut tarvettakaan. Oikein hyvin on voitu, terveenä ja vieläpä virkeinä kaiken aikaa! Kukaan ei ole kaivannut niitä murusiakaan pöydällä ja lattialla, vink vink...!
En ole koskaan omistanut henkilövaakaa.
Noooooo kahvinkeitintä, mikroa, leivänpaahdinta, silitysrautaa, telkkaria, kuivausrumpua mm. nyt näin muutaman mainitakseni.
Hiustenkuivaaja, mikro, silitysrauta ja -lauta... Siinä lienee ne normaaleimmat tästä taloudesta löytymättömät.