Mitä tavallista esinettä et omista?
Onko jotain mikä saa vieraat kysymään yllättyneinä: "Ai sulla ei ole ----?
Kommentit (693)
Minulla ei ole koskaan ollut pakastinta, eikä mikroaaltouunia. Koska olen jo 65-vuotias, on todennäköistä, etten näitä härpäkkeitä tule omistamaankaan. Erityisesti pakastimen puuttuminen herättää ihmetystä vähän vieraampien ihmisten parissa. Tutut tietävät, etten tarvitse semmoista mihinkään, kun en ole mikään ruoanlaittaja.
Valkosipulinpuristin. Pilkon valkkarit veitsellä. Olen saanut vuosien varrella tästä syystä lahjaksi neljä puristinta, jotka olen sitten kiikuttanut kirpparille.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään sinkkutaloudessa puuttuu televisio, kahvinkeitin (juon murukahvia tai espressoa), kuivausrumpu, astianpesukone, mikroaaltouuni... ja paljon muutakin. Moottorisaha löytyy kyllä.
Eikö kirves ja käsikäyttöinen saha riittäisi?
Vierailija kirjoitti:
Pumpattava Barpara
Onko Fleshlight sentään?
Ei nyt varsinaisesti esine, mutta Netflixiä (tai muuta vastaavaa suoratoistopalvelua) en omista. Sen sijaan tallentava digisovitin, DVD-soitin ja kuvanauhurikin ovat aktiivikäytössä.
Auto, leivänpaahdin, polkupyörä, televisio, tehosekoitin
Vierailija kirjoitti:
Minullakaan ei ole mikroa. Tai on, mutta ostin sen ennen muuttoa ja se on ihan liian iso syvennykseen. Jotenkin kuvittelin, että ei niissä mikroissa niin suuria eroja ole.
Tosin syy miksi sitä mikroa ei ole, on ihan vain se, etten ole löytänyt tarpeeksi pientä. Vinkkejä? Aiemmin sain kuulla, että Cittarissa olisi. Pitää käydä sieltä katsomassa joku päivä.
Vedenkeitintäkään en ole ikinä omistanut. Kaippa sellaisen voisi joskus hommata.
Gigantissa ainakin oli pari pientä, super halpa valkoinen ja hieman kalliimpi musta.
Vierailija kirjoitti:
Hiustenkuivaaja. Ei ole hyväksi hiuksille, ja hiukset kuivuvat joka tapauksessa tunnissa.
Minä omistan mutta se on yli 30 vuotta vanha. Käytän ehkä kerran vuodessa. Hiukseni ovat pitkät ja paksut, kuivumiseen menee n 3 tuntia.
Kahvinkeitin, munaleikkuri, seinäkello, paperirullateline, televisio, kynttilä(t)
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousuja.
Eikö sulla ole? Mulla on ainakin 20.
Matti 64v
7-oikein tulosriviä loton kierroksilla.
Tehosekoitinta
Pelikonetta, vaikka asun miehen ja esiteinin kanssa
Autoa. Ei vaan riitä pelimerkit moiseen. Kunnolliseen autoon ei oo ikänä varaa ja niihin, joiden ostoon rahat riittäisi, ovat semmoisia paskoja, joihin ei kannata lähteä.
Ulkolämpömittari, en saa aikaiseksi sählätä sitä ikkunan väliin. Peliläppäri, kaipaan pelejäni mutta ei ollut köyhällä opiskelijalla varaa ostaa kuin halpisläppäri hajonneen tilalle. Mikrokupu.
Auton vetokoukkua.