Mitä tavallista esinettä et omista?
Onko jotain mikä saa vieraat kysymään yllättyneinä: "Ai sulla ei ole ----?
Kommentit (693)
Nykyään sinkkutaloudessa puuttuu televisio, kahvinkeitin (juon murukahvia tai espressoa), kuivausrumpu, astianpesukone, mikroaaltouuni... ja paljon muutakin. Moottorisaha löytyy kyllä.
Ei kukaan ole ihmetellyt miksei minulla ole jotain, mutta tavalliset asiat joita minulla ei ole: mikro, televisio, auto, tabletti, leivänpaahdin
Meillä ei ole autoa, mikä tuntuu olevan erikoista lapsiperheelle, jolla on hyvät tulot.
- kuivausrumpua
- maksu-TV kanavia
- kakkosautoa
Minulla ei ole m i t ä ä n meikkejä.
Eikä ompelukonetta.
Tietokonetta, kahvinkeitintä, hiusharjaa tai -kampaa.
Hammasharjaa ei sähkö eikä tavallista.eikä kynsisaksia pureskelen kynnet niin pysyy hampaatkin hyväs kunnossa.
Matot, verhot, pölynimuri, liesituuletin. Mutta omistan kaikenlaisia keittiökoneita kuten Ninja Foodi, Ninja Foodi grilli, sodastream ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompelukone, vohvelirauta, kuivausrumpu, poreamme jne...
Millaisissa piireissä liikut, jos vieraat ihmettelee kun sinulla ei ole poreammetta?
Tai vohvelirautaa. 90-luvun härpäke, nykyään tavarataivaassa.
Minulla on vohvelirauta viikottain käytössä, paras keksintö ikinä.
Täkki
Pölynimuri
Kahvinkeitin
Vedenkeitin
Mikroaaltouuni
Kokovartalopeili
Tv
Sohva
Sänkykehikko
Laskutilaa eteisessä
Hattu
Huppari
Mikroaaltouuni, vedenkeitin, sohva, telkkari, siinä neljä esinettä joiden puuttuminen meidän kodista on ajanut aika monta vierasta lähes epätoivoon. :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Kahvinkeitin, en ole koskaan juonut kahvia (maistanut vain) enkä edes tiedä miten kahvia keitetään. Miksi ihmeessä omistaisin kahvinkeittimen, jos joku tulee luokseni vain juomaan kahvia, menkööt kahvilaan tai ostakoot kahvin mukaansa.
Oletpa vieraanvarainen! 😁
Autoa, televisiota, tehosekoitinta , vohvelirautaa, grilliä, kuivausrumpua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvinkeitin, en ole koskaan juonut kahvia (maistanut vain) enkä edes tiedä miten kahvia keitetään. Miksi ihmeessä omistaisin kahvinkeittimen, jos joku tulee luokseni vain juomaan kahvia, menkööt kahvilaan tai ostakoot kahvin mukaansa.
Oletpa vieraanvarainen! 😁
Voi kai sitä muutakin tarjota. En itsekään juo kahvia koskaan. Osaan kyllä juuri ja juuri keittää.
Astianpesukone. Aivan turha 1-2 aikuisen hengen talouteen. Ja kamalia myrkkyjä ne pesuaineet siihen!
Minulla ei ole nojatuolia eikä sohvaa. Näiden puutetta useimmat ihmettelevät. Sen sijaan vaikkapa kahvinkeittimen tai tiskikoneen puuttumista ei kukaan ole minulle vielä koskaan ihmetellyt.
Hiustenkuivaaja ja kahvinkeitin
Kuinka moni sun vieraista on oikeasti ihmetellyt, että "ai, sulla ei olekaan poreammetta?" Sehän olisi ihana ja Luxus, mutta tuskin arkinen, eikä löydy "joka kodista"