Vietän joulua tahtomattani yksin, kysy ihan mitä vaan
Olen mies, joka on joutunut tahtomattaan viettämään joulua yksin.
Kaipaan juttuseuraa, joten kysykää ihan mitä vaan.
Lupaan vastata ihan mitä vaan.
Hyvää joulua kaikille.
Kommentit (75)
Oikein hyvää joulua ap:lle, kuten myös kaikille muille. <3
Miksi tuollainen asiallinen, mukavantuntuinen mies on yksin?
Tuhlausta...moni nainen varmasti ottaisi omakseen ja pitäisi hyvänä.
Toi on totta, olen mukava mies.
Tuhlausta?
Olen varmaan aika kriittinen valinnoissani, ja siksi olen itsekseni ollut.
Itselläni on todella laaja ystäväpiiri, mutta huomaan olevani se joka pitää yhteyttä yllä.
Harrastan kaikkea kivaa, musiikkia, puutarhanhoitoa, remontoimista ja kaikkea muutakin.
-Napero-
Hyvää joulua Napero. Olen tällä hetkellä yksin, mutta ei se häiritse. Toki varmaan olisi mukavampi seurassa, mutta nyt näin. Mulla sama juttu, ystäviä reilusti, mutta pidän itse aktiivisemmin yhteyttä. AA
Hei Napero, kerroit olevasi aika kriittinen valinnoissasi. Kerrotko minkälainen on unelmiesi nainen?
A-L
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 00:20"]Minäkin olen yksin joulun. Ärsyttää, ettei tavallaan saisi olla yksin, muut säälivät heti. Sitten itsellekin tulee tunne, että tekee väärin.
[/quote]
hyvää joulua kaikille, erityisesti meille yksin viettäville :) minusta tuo on juurikin näin että mielestäni tässä ei ole mitään ongelmaa, mutta ystävät säälivät kovasti, kun kerroin olevani jouluna yksin. Ei kai tämä päivä sen kummempi kuin mikään muukaan juhla. Olin aamupäivällä töissä, sitten olen käpertynyt lämpöisen peiton alle ja nukahtanut koira kainalossa sateen ropinaan, heräillyt ja syönyt jouluruokaa, katsonut hauskaa komediasarjaa netistä monta jaksoa putkeen ja vaan nauttinut.
Erosin taannoin ja aluksi luulin että en kestä yksinäisyyttä, en voinut ollut hetkeäkään yksin. Nyt olen vaan onnellinen että ei tarvitse ottaa paineita, mennä vanhemmilleni jotka asuvat kauempana. Meillä on aina olleet pönötysjuhlat ja tein myös tänään tärkeän päätöksen, jos omaa perhettä siunaantuu niin saavat olla jouluna vaikka pyjamasillaan, niin mukavaa tämä rentous ja helppous on. Ei mitään stressiä tai paineita.
Jos ottaa sen asenteen että yksin on hyvä olla niin siihen on muidenkin joskus hyvä tulla.
Vanhemmat käyty, äiti todella tykkäsi käynnistäni.
-Napero-
Yksinäisenä sitä miettii enemmän omia läheisiään, niitä vielä elossa olevia ja jo kuolleita rakkaita ihmisiä. Oletko vielä pohtinut sitä yksinäisten joulun järjestämistä? A-L
Palaan kotiin vielä tänä yönä, olen siskolla käymässä.
-Napero-
Milloin sait viimeksi pillua?
T.mies
Ps. Joulupukithan saa pimspaa....;)
Napero ja muut yksinäiset: ahdistaako yksinäisyys jouluna missään vaiheessa? Jos, niin mitä silloin liikkuu mielessä? Jos ei, niin sama kysymys?
Vieläkö roiku keskustelussa? Kysyy yksinäinen kaksisataa äitinsä kanssa sairaalasta? Paha ja surullinen olo. Yritän olla itkemään.
Solitude
Hei, olet näköjään dekkari-fani sekä kirjallisuuden että elokuvienkin puolella. Oletko lukenut muuten ne Wennstamin kaksi aiempaa romaania? Käytkö elokuvissa? Minkä elokuvan olet käynyt viimeksi katsomassa? Mitä olet ajatellut tehdä näin tapaninpäivänä? A-L
Näin ohiksena: onpas mukavan oloinen keskustelu :) A-L ja Napero vaikuttavat aika samanhenkisiltä ja fiksuilta ihmisiltä...voiskos teistä tulla AV:n oma sokkotreffipari näin joulun kunniaksi? :D
Kohta joulurauhan julistus, ja sen jälkeen kohti Helsinkiä, paketit lapsille ja vanhemmille syömään.
-Napero-