Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietän joulua tahtomattani yksin, kysy ihan mitä vaan

Vierailija
23.12.2013 |

Olen mies, joka on joutunut tahtomattaan viettämään joulua yksin.

Kaipaan juttuseuraa, joten kysykää ihan mitä vaan.

Lupaan vastata ihan mitä vaan.

Hyvää joulua kaikille.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laittanut joulua kotiisi, siivonnut ja laittanut joulukoristeita? Joulukuusi? Jouluista ruokaa?

Vierailija
42/75 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän se Joulu näinkin, kysellessä ja vastatessa. :) Mukavia hetkiä joulullesi toivoo myös kotona joulun yksin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on minulla paljon kynttilöitä muutoinkin, ei erikssen jouluna. Tein porkkanalaatikon ja ostin rosollia ja matjessilliä.

En erikseen siivonnut jouluksi, muutenkin on siistiä.

Kuusta ei ole nyt, ei sisällä eikä terassilla.

Vierailija
44/75 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdet sukset, pertsaan ja luisteluun. Ennen hiihdin enemmän kun latu lähti melkeen nurkalta ( Haaga). Nyt sukset enemmän pölyttyvät tuolla alakerrassa, mutta uudenvuoden lupauksena olen luvannut antaa niiden maistaa latua.

Kirjoja luen suht paljon, nyt viimeisen lukemani kirja on Katarina Wennstamin Alfa-uros. Tykkään dekkareista, edellisiä olivat John Verdonin Numeropeli ja Liza Marklundin Paikka auringossa.

-Napero-

Vierailija
45/75 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ja rauhallista joulua sinulle toivottelen myös. T. Toinen yksinäinen

Vierailija
46/75 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelet yksinäisten joulua. Onko organisoimasi tilaisuus sitten enää yksinäisten joulu, jos teitä on useampi?

Vierailija
47/75 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan ajatukseen törmäsin miettiessäni yksinäisten joulua, aika paradoksaalista. Juttelin tästä eilen 23.12 kahden sinkkutytön kanssa, ja he olivat heti valmiita tulemaan joulujuhliini, jos sellaiset järjestän.

Aikanaan olin saman kysymyksen juurilla miettiessäni sinkkuristeilyjä ja sinkkuiltoja.

Vierailija
48/75 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yksin joulun. Ärsyttää, ettei tavallaan saisi olla yksin, muut säälivät heti. Sitten itsellekin tulee tunne, että tekee väärin.

Vierailija
49/75 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi joka viettää aaton tahtomattaan yksin. Olen tosin painanut sellaisen työputken tässä, että ihanaa vaan lepäillä huomenna itsekseen, jos nyt pitää jotain hyvää tästä keksiä. 

Vierailija
50/75 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan aika paljon täälläkin ihmisiä jotka viettävät joulua yksin, osa tahtoen osa tahtomattaan. 

Vierailija
51/75 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se väärin ole jos haluaa olla joulun yksin. Minä olisin halunnut vanhempieni luo, mutta taloudellinen tilanne pakottaa olemaan koiran kanssa kotosalla 400 km:n päässä perheestä. Yksin olo ei ole vierasta eikä kamalaa, mutta kun alkaa varmaan noi joulut vanhempien kans olla kahden käden laskettavissa (ainakin, toivottavasti!) niin olisin mieluusti heidän luonaan.  Ensi jouluna sitten. :)

Vierailija
52/75 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sekopäistä keskustelua. Vierailija kirjoittanut kaikki viestit. Eihän tämmöisestä sekasotkusta saa mitään selkoa, kuka milloinkin lausuu mitä. Jokaisella pitäisi olla nimimerkki, ja sama koko ajan. Vai onko tämän topikin kaikki jutut kirjoittanut sama henkilö?

JK: näyttää olevan tämän saitin ylläpitäjän vika. En minäkään voi laittaa mitään nimimerkkiä, kun sille ei ole paikkaa!

Vierailija
53/75 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hyvä idea tuo yksinäisten joulu. Olisin valmis tulemaan sinne, sen verran yksinäinen olo on, kaikkien perheellisten ystävieni keskellä. Olen myös kuuskytluvun kasvatteja ja pääkaupunkiseudulta. Aiotko käydä jossain aattona; kirkossa, haudoilla, lenkillä... ?

Vierailija
54/75 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 00:39"]

Kyllä on sekopäistä keskustelua. Vierailija kirjoittanut kaikki viestit. Eihän tämmöisestä sekasotkusta saa mitään selkoa, kuka milloinkin lausuu mitä. Jokaisella pitäisi olla nimimerkki, ja sama koko ajan. Vai onko tämän topikin kaikki jutut kirjoittanut sama henkilö?

JK: näyttää olevan tämän saitin ylläpitäjän vika. En minäkään voi laittaa mitään nimimerkkiä, kun sille ei ole paikkaa!

[/quote]

Voihan siihen viestin loppuun kirjoittaa vaikka terveiset omalla nimimerkillä. Mikä estää?

Vierailija
55/75 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sinulle! Lämpimät jouluntoivotukset Minulta :)

Vierailija
56/75 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin on jollain asiaa, hieno juttu! Ihanaa, kun on ihmisiä, jotka ajattelee perinteiden ulkopuolelta. Nimimerkistä puheenollen terveisin TANJA. <3

Vierailija
57/75 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen aloittaja, käytän sitten nimimerkkiä Napero.

Olen kirjoittanut vastauksia postausnumeroittain 1,3,4,6,10,12,14,17,20,23 ja 26.

Aattona käyn pitkästä aikaa syömässä vanhempieni luona, Helsingissä.

Traditioita ei aatoksi minulla ole, ennen käytiin haudoilla, mutta siitä on jo 30 vuotta.

Helsingissä asuessani tykkäsin käydä illalla lenkillä katsomassa muiden joulua silloisen tyttöystäväni kanssa, iltakävelyä kauniisa ilmassa, lumihiutaleita napsien.

-Napero-

Vierailija
58/75 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on vietetty ja haluan tässä nyt vielä kiittää tästä juttuseurasta AV:ssa. Ensimmäinen kerta minulle, kun täällä vierailin, eikä ollenkaan mikä huono kokemus! Hyvää loppuvuotta ja kaikkea mukavaa ensi vuodelle! A-L

Vierailija
59/75 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä vierailija 72 varsinaisen haasteen heitit ;) alkujaan lähdin kyllä kirjoittelemaan tänne yksinäisyyttä karkoittaakseni sekä juttuseuraa etsiäkseni. Mutta täytyypi myöntää, että kyllähän hra Napero tuntuu minusta mielenkiintoiselta henkilöltä, että juttelun edetessä aloin vähitellen kiinnostumaan hänestä... :) Eihän nämä nyt mitkään senssisivut ole tietääkseni, mutta eihän se poissulje sitä, ettei täällä voisi tavata varteenotettavia kumppaniehdokkaita. Itse vasta tänä vuonna eronneena sitä kulkee silmät ja mieli avoimina uusille tuttavuuksille. Joten heitän pallon nyt Naperolle ja kysyn: lähdetkö mukaan kanssani "tähän leikkiin" ;) A-L

Vierailija
60/75 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kysyä onko sinulla lapsia? Jos, niin minkä ikäisiä ja kuinka monta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme