Rumat ihmiset
Oon jo kauan pohtinut oikeasti,että miksei rumat ihmiset tee mitään omalle ulkonäölleen. Miten vaikeeta on käydä kampaajalla värjäämässä tukka,vähän laittaa naamaa nätimmäksi(nyppiä esim.ne kulmakarvat!!),jos on silmälasit-miksei voi valita oikeasti tyylikkäitä eikä mitään mummolaseja,jos on läski,niin miksei voi laihduttaa? En ymmärrä,miten voi olla niin vaikeaa pitää huolta omasta ulkonäöstään?
Kommentit (13)
Ja paljonkos aloittajalla olikaan ikää? Ajatukset kuin itsekeskeisellä teinitytöllä. Niin kuluneelta kuin nämä fraasit kuulostavatkin, niin ne ovat kuitenkin täyttä totta:
Kauneus on katsoja silmässä.
Sisäinen kauneus on ulkoista tärkeämpi.
Vaikka ruma olenkin, av-kielellä susiruma, niin kukaan ei sentään ole vielä lähtenyt juoksemaan karkuun. Jos meitä rumia ei olisi, ette te kauniitkaan näyttäisi miltään.
Miksi pitäisi yrittää olla jotakin muuta, kuin mitä on? Muitten takiako, sun takiasi? Jos kerran on rumaksi syntynyt ja viihtyy rumana, voi samantien olla sitä ihan rehellisesti ja täydestä sydämestään.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:53"]
Chigago Iida ei kaunistu vaikka yrittäisi mitä vaan.
[/quote]
Ei se voi oikeasti olla niin vaikeaa kirjoittaa 'Chicago'. Ei edes tuollaiselle ilkeämieliselle idiootille.
He eivät ehkä osaa eikä heillä ole itsevarmuutta siihen. Tai he eivät välitä asiasta niin paljon.
Kukaan ei ole ruma ! Ihmiset itse ovat määrittäneet ruman sanan maailmassa. eihä alku ihmisetkään sellaista miettineet. Nykypäivään tarvitaan uusia bisneksiä tai aiheita jolloin kaikilla olisi töitäkin tai raha virtaisi. Ulkonäkö bisnes meinaa on aika laaja ja iso rahaketju. "rumat" ihmiset eivät varmasti tarvitse huomiota tai ovat tyytyväisiä tai eivät se on jokaisen oma elämää miten elää sen. Joka tapauksessa tee leikkauksia jne et pääse kauniina pois elämästä. Kun kuolema kohtaa se on vaa voi voi ! Rypistymme ja vanhenemme. Sinulla voi olla kaunes, raha, valta, mutta ehkä sairastut niin mitäs sitten käy ??? :)
itse olen kuvamalli mutta mielestäni kaikki ovat kauniita ja henkilökohtaisesti en ikinä mieti olisin kauniimpi tai parempi kuin muut normi ihmiset. Maailmassa on paljon tärkeimpiä asioita kuin tuo sinun tyhmä kysymys (ap)
ihmisiä kuolee ja sairastuvat eikä ole ruokaa/lääkkeitä tai rahaa, sota, väkivalta, kiusattuja jne. ja sinä mietit tollasta.
Mitäs jos pidän hiuksistani tällaisena? Jos mielestäni kulmakarvat näyttävät kauniimmalta tuuheina kuin viivaksi nypityt? Sinun mieltymystesi takia minun pitäisi siis "panostaa" itseeni? Kauneus on suhteellista. Minun mielestä esimerkiksi blondatut hiukset ja nypityt kulmakarvat on rumia. Salilla pinkeäksi bodattu vartalo vastenmielinen. Ei kuitenkaan haittaa jos joku näistä tykkää.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:49"]
Oon jo kauan pohtinut oikeasti,että miksei rumat ihmiset tee mitään omalle ulkonäölleen. Miten vaikeeta on käydä kampaajalla värjäämässä tukka,vähän laittaa naamaa nätimmäksi(nyppiä esim.ne kulmakarvat!!),jos on silmälasit-miksei voi valita oikeasti tyylikkäitä eikä mitään mummolaseja,jos on läski,niin miksei voi laihduttaa? En ymmärrä,miten voi olla niin vaikeaa pitää huolta omasta ulkonäöstään?
[/quote]
OT mutta mä oon aina miettinyt miksi tyhmät ihmiset ei tee mitään tyhmyydelleen. Turhien AV-avausten tekemisen sijasta voisi vaikka lukea hyvän kirjan ja sivistyä!
T:Ruma ja tyytyväinen itseensä
kyllähän nyt jokainen av-mamma aivan varmasti haluaisi olla nätti ja kaunis,mutta ei sitä kehtaa myöntää.oikeasti,kuka viihtyy paremmin rumana kuin voisi olla myös kaunis?
ja ikää 25 v
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 15:37"]
kyllähän nyt jokainen av-mamma aivan varmasti haluaisi olla nätti ja kaunis,mutta ei sitä kehtaa myöntää.oikeasti,kuka viihtyy paremmin rumana kuin voisi olla myös kaunis?
ja ikää 25 v
[/quote]
Eihän se tästä olekaan kiinni. Ymmärryksessä vikaa näköjään? Katsos kun kyllä jokainen köyhäkin haluaisi varmaan mieluummin olla rikas. Vaan jos ei ole, niin kannattaako näytellä rikasta?
Kannattaako siis ruman yrittää esittää kaunista, jos ei ole?
T. Ruma muttei sentään noin tyhmä
Voit toki tehdä itsestäsi niin sievän kuin mahdollista. Suosittelen, että opettelet kirjoittamaan siinä sivussa.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:49"]
[/quote]
no moikka Anu! Mites sulla ja Ristomatilla nykyään panee?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 15:01"]
Ja paljonkos aloittajalla olikaan ikää? Ajatukset kuin itsekeskeisellä teinitytöllä. Niin kuluneelta kuin nämä fraasit kuulostavatkin, niin ne ovat kuitenkin täyttä totta:
Kauneus on katsoja silmässä.
Sisäinen kauneus on ulkoista tärkeämpi.
Vaikka ruma olenkin, av-kielellä susiruma, niin kukaan ei sentään ole vielä lähtenyt juoksemaan karkuun. Jos meitä rumia ei olisi, ette te kauniitkaan näyttäisi miltään.
[/quote]
:DD ^