Vietän joulua tahtomattani yksin, kysy ihan mitä vaan
Olen mies, joka on joutunut tahtomattaan viettämään joulua yksin.
Kaipaan juttuseuraa, joten kysykää ihan mitä vaan.
Lupaan vastata ihan mitä vaan.
Hyvää joulua kaikille.
Kommentit (75)
Napero vastailee ihannenaisesta, ihannenainen on mukava, keskustelutaitoinen, älykäs. Ihannenainen tykkää matkustelusta koti- ja ulkomailla, tykkää rauhallisista koti-illoista, tykkää myös liikkua ulkosalla.
Siinä sellainen paketti.
-Napero-
Kun yksinäisyys alkaa koetella, silloin alan puuhata jotakin joka vie ajatukset pois.
Remontointi on hyvä tapa päästä toiseen todellisuuteen, saatan lähteä lenkille tai uimaan.
Radio on mulla aina auki, saan sieltä informaatiota.
Telkkaria en katso, joskus jonkun leffan omista kokoelmista.
-Napero-
Mies 44:
Lupasin vastata mihin vain, ja niin teenkin.
Kysymys edellisestä pillun saanista on mielestäni liian pinnallinen. Sekai ja rakastelu kuuluu parisuhteeseen, en näe mitään syytä leuhkia niistä täällä sosiaalisessa mediassa.
-Napero-
Mistä asioista Napero olet kiinnostunut elämässä, esim. mistä harrastuksista jne.?
Tykkään kaikesta kauniista, matkustelusta, puutarhanhoidosta, remontoinnista, ruoanlaitosta ja liikunnasta.
Elämässäni olen kiinnostunut ekologisesta ja eettisestä elämäntavasta.
-Napero-
Kuulostatpa ihanalta mieheltä :)
Sellaisen juuri haluaisin, mutta kun ei oikein tule käytyä missään missä tapaisi vastakkaisen sukupuolen edustajia. En jaksa roikkua baareissa. Käyn luonnossa kävelyillä, luen paljon, katselen elokuvia..
Mikä on mielenkiintoisin paikka, missä ap olet käynyt?
Mielenkiintoisin paikka, moottoripyörällä Romania, Moldova ja Valko-Venäjällä ajellessa Transsilvaniassa Brasov kaupungissa.
Siellä pystyi kuvittelemaan tumman hahmon liikkuvan kapeilla kaduilla.
-Napero-
Joulunpyhät jatkuu, nyt teen ruoaksi Pasta bolognese, jauheliha korvattu soijarouheella. Olen nyt tänä vuonna alkanut käyttämään lihan sijaan enenevissä määrin korvaavia tuotteita.
Pieni loraus punaviiniä sekaan, ja maku täydentyy.
-Napero-
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 11:13"]Joulunpyhät jatkuu, nyt teen ruoaksi Pasta bolognese, jauheliha korvattu soijarouheella. Olen nyt tänä vuonna alkanut käyttämään lihan sijaan enenevissä määrin korvaavia tuotteita.
Pieni loraus punaviiniä sekaan, ja maku täydentyy.
-Napero-
[/quote]
Kuulostaa herkulliselta :-P
Herkullista tuosta tulikin, pastana oli tuorepasta tagliatellenä, pikkasen al denteksi jätettynä. Nam.
Nyt jos siirtyisi katsomaan jotakin elokuvaa.
-Napero-
Mikähän tuo elokuva on jota aioit katsoa? A-L
Ja vielä palaan noihin vanhempiin viesteihisi; kerroit, että elät ekologisesti ja eettisiä arvoja kunnioittaen, miten se näkyy arjessasi? A-L
Kiitos A-L kysymyksistä, kivaa vastailla.
Katsoin Beck sarjan elokuvan, niitä on mulla katsottavana vielä monta.
Ekologinen ja eettinen elämäntapa näkyy arjen valinnoissa. Vaikka taloni on iso, on käyttökustanukset kurissa. Teen polttopuita, jotta saan lämpöä talveen. Vältän turhaa sähkönkäyttöä, tosin talviaikaan palaa paljon kynttilöitä, mutta se taas johtuu romanttisuudesta, joka asuu mussa. Ajoneuvoni on vähäpäästöinen. Olen aika omavarainen, osaan tehdä paljon kaikenlaista kotiaskaretta, ja teenkin mielelläni. Vaikka kilometrejä vuosittain paljon tuleekin, en ajele mielestäni turhaan, hoidan aina samalla suunnalla olevat asiat samalla reissulla. En pidä shoppailusta, tykkään laadukkaista tuotteista, joiden oletetaan kestävän enemmän käyttöä.
Onhan noita paljon lisääkin, mutta nämä esimerkkinä.
-Napero-
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 00:39"]
Kyllä on sekopäistä keskustelua. Vierailija kirjoittanut kaikki viestit. Eihän tämmöisestä sekasotkusta saa mitään selkoa, kuka milloinkin lausuu mitä. Jokaisella pitäisi olla nimimerkki, ja sama koko ajan. Vai onko tämän topikin kaikki jutut kirjoittanut sama henkilö?
JK: näyttää olevan tämän saitin ylläpitäjän vika. En minäkään voi laittaa mitään nimimerkkiä, kun sille ei ole paikkaa!
[/quote]
Ihan helppoa tätä keskustelua on seurata. Ja ei ole pakko ;)
Täällä myös yksinäinen joulunviettäjä pk-seudulla.
Ajattelin lähteä kävelylenkille hämärtyvään iltaan. Ehkäpä näen tonttuja ja pistämme yhdessä piirileikiksi.
Olen onnellisesti naimisissa ja 3 pienen lapsen äiti. Hetkeksi istahdin, vilkaisin nettiä ja löysin tämän keskustelun.
Haluan toivottaa teille kaikille hyvää joulua! Erityisesti sinulle, ap :)
Kävelylenkit ja tontut, kuullostaa kivalta.
Vois itsekin laittaa otsalampun päähän ja mennä tuonne pimeyteen lenkille.
Jotenkin juttuseuraa kaipaa, ajatustenvaihtoa, keskustelua ja pohdintaa.
Ehkä jotakin lautapeliä, se olisi kivaa.
-Napero-
Mitä lautapeliä tykkäät pelata? A-L
Monia, ah monia.
Cluedo, Scrabble, Joku euroopan junapeli, Trivial Pursuit, Scotland Yard,Brainstorm ym ym. Mulla on joku vuoden peliksikin valittu, mutta en ole koskaan pelannut.
-Napero-
Olen yksin, ei ahdista. Viihdyn yksin, enkä muuten ole yksinäinen, tänään nyt vaan satun olemaan yksin. Mukava vaan olla ja levätä, lukea ja katsoa leffoja. Minulla on kaikki hyvin, joten miksi ahdistaisi. Minulla on työ, ystäviä, terveys...AA