Kivaa! Tänään on luokkakokous! Näkee vanhoja luokkakavereita :)
Kommentit (33)
Vierailija:
nauraja tyyppi taitaa olla juuri se typerys sieltä Seinäjoen kupeesta joka kuvittelee iskeneensä itselleen elämänsä miehen? No et ole ainoa kakkospano mun miehelle, tiedoksesi.
Kehtaanko sit lainkaan mennä sinne? :(
ap
Vierailija:
Ihmettelen vaan yleensäkin ihmisiä jotka viittii ruveta vehtaamaan naimisissa olevan miehen kanssa, itse en alkaisi t.14 jolta usko pyhään avioliittoon täysin viety
Vierailija:
Ihmiset ajattelevat vain itseään, omia halujaan ja mielitekojaan. Surullista, mutta on niitä uskollisia ja luotettaviakin ihmisiä vielä olemassa ainakin muutamia..
Olen kohta 30 enkä ole tietoinen että meillä olisi ollut yhtään?
Tuleeko teille kutsu postissa vai?
Oletko rekisteröitynyt koulukaverit-comiin?
Vierailija:
Olen kohta 30 enkä ole tietoinen että meillä olisi ollut yhtään?Tuleeko teille kutsu postissa vai?
Mutte eipä oo pahemmin kiinostanutkaan.
En edes enää asuu siinä maassa missä kävin koulut eikä varmaan monikaan tiedä missä tätä nykyään majailen.
Itse en ole ja minulle ilmoitettiin tekstiviestillä. Paha kai se on ottaa yhteyttä jos numero on salainen, eikä kukaan luokkakavereista tiedä numeroasi. Tai jos vaikka on mennyt naimisiin ja on uusi sukunimi.
Pyydettiin pientä korvausta kaikilta ruuasta. Oli pizzaa ja salaatteja. Tehtiin itse täytekakkua ja oli pikkuleipiä ja kahvia. Muut juomat (oluet ja siiderit) piti maksaa itse erikseen.
Meillä oli pelkkää jutustelua. Osa porukasta lähti jatkoille paikalliseen pubiin.
Ollaan pieneltä paikkakunnalta, joten oli melko helppo löytää kaikki. Osasta voi kysyä jopa vanhemmilta! Tietävät varmaan, missä lapsensa menevät... :)
Eikä siellä mitään sen kummempia miljoonia tarvita!! Rennosti vaan ja ole oma itsesi.
Omassa elämässä on ihan tarpeeks muutenki tapahtumia, et jos vielä alkais keksimään lisää, niin hulluna pidettäis... :D