Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää aikuinen, joka käyttää Kuoma-kenkiä?

Vierailija
22.12.2013 |

Itselleni tulee mieleen vähän säälittävä reppana.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välitä kauheasti ulkonäöstään, ei "hienostele". Maalainen.

Vierailija
2/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötä häpeää. Samoin kun Pomarfinnin kusiluistimet ja niiden sivuvetoketjulla varustettu talvimalli. Minulle tulee mieleen eikö niitä käyttävällä ole mitään itsekunnioitusta. Kaiken huippu on kyllä kun näin verkkarit joita pitivät yllä henkselit ja vyölaukku kruunasi kokonaisuuden. Voi olla maalaisjuntti ei siinä mitään mutta tuollainen asu kertoo jo suhteellisuuden tajun puutteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä on muuten yhdyssana, samoin suhteellisuudentaju.

Hevosihmisillä noita näkee aika usein talli- ja talviratsastuskenkinä.

Vierailija
4/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka haluaa pitää lämpimiä ja käytännöllisiä kenkiä.

Itse käytän Kuoman lenkkareita kesällä ja Kuoman nilkkureita talvella kun pyöräilen työmatkat. (pyöräilen kesät talvet)

Joo, kivittäkää vaan.

Vierailija
5/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Kuoma - kenkiä kotipihallamme.  En missään muualla.  Asumme maalla.  Ne ovat tosi lämpimät ja mukavat jalassa.  Pidän myös pilkkihaalareita kylmällä säällä. Minusta ne ovat aika huvittavan näköiset kengät itsestänikin mutta joskus järki voi mennä turhamaisuuden edelle. 

Vierailija
6/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse voisin ihan huolettaa laittaa! Nyt käytän talvisin Soreleita, että aikalailla sama asia. Ei kiinnosta pidetäänkö reppanana ja toppahousuissa voin kans mennä minne vaan ja kumppareissa....vaikka en asu maalla.

Vierailija
7/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Kuomat. Ovat tosi lämpimät talvipakkasella, ei hohkaa jäätynyt maa kylmää jalkoihin, kun seisoo pihalla välituntivalvonnassa. Ne saa myös tosi nopeasti vaihdettua jalkaan sisäkenkien tilalle, minun kun pitää salamana olla ulkona kellon soidessa. Olen kaupunkilainen - ja varmaankin sinun lapsesi opettaja.

Vierailija
8/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti nainen, joka haluaa, että jalat pysyvät lämpimänä lasten kanssa ulkoillessa? Eiväthän ne maailman siisteimmän näköiset ole, mutta ainakin mulle on ihan sama minkälaisia kenkiä muut käyttävät. En ymmärrä ihmisiä, jotka syynäävät muiden ihmisten vaatetusta, heidän lasten vaatetusta, auton merkkiä, hiusten leikkausta, kynsien pituutta... Ihan mitä vain. Minulla ei ainakaan ole sellaiseen aikaa ja mielenkiintoa, kiinnostuksen kohteeni ovat ihan muualla.

Vierailija
9/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosi suomalaista, käytä kotimaista!

Vierailija
10/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös kuiman kengät, sellaiset kävelykengät, ei ihan maastokenkien tukevuusasteella, vaan lähinnä syysgoret. Kävelin (ja no, koska talvi ei tullut, kävelen yhä) työmatkat 4km suuntaansa. Mulla on aika vaativa jalka, ja kun kävelen vähänkään toimistokäytävää pitempiä matkoja, tarvitsen tietynlaisia kenkiä. Yleensä ne on siieviä, clarksia ja joskus merreliä tai kuomaa. kaksi viimeistä on noista halvimmat. 

Olen haaveillut myös sellaisista putkikuomasaappaista mökille talvella. Ne ois hyvät kun ne vois nopeasti vetää jalkaan ja pois kunk uljetaan ulkoa sisälle ja takaisin.

Vierailija
11/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aijon ostaa alennusmyynneistä Kuomat. Olen eskarinope. Ulkoilen lasten kanssa kolme kertaa päivässä ja olen yleensä aina jäässä. Haluan pitää jalat lämpimänä ja minulle on aivan sama mitä joku kengistäni ajattelee.

Vierailija
12/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, joka työkseni ulkoilen lähes säällä kuin säällä lastesi kanssa. Mitkähän pitäis olla että kelpais?

Vierailija
13/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ainakin ihan sama millaisia kenkiä muut käyttävät.

Vierailija
14/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuomat ei ainakaan halvimmat ole.

Vierailija
15/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri tänään nuorella naisella erittäin hienot ja muodikkaat kuoman kengät.

Vierailija
16/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäseksikäs.

Vierailija
17/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 23:00"]

Itselleni tulee mieleen vähän säälittävä reppana.

[/quote]

Mulle on ihan sama, vaikka rusakot ja närhet nauraa mun Kuomille. Eipä täällä landella juuri ole muuta yleisöä pihalla. Kaupungissa sitten toisilla kengillä, ettei toisten tarvitse sääliä.

Vierailija
18/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä. Haluaa, että varpaat eivät palele. Hyvä itsetunto, koska ei välitä, mitä muut ajattelevat.

Vierailija
19/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 23:20"]

kuomat ei ainakaan halvimmat ole.

[/quote]

ei ainakaan aikuisten koot

Vierailija
20/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai se aikuisella mitään väliä mitä jalassa on, mutta pikkulapsen kehittyvään jalkaa niitä ei saisi ostaa ellei nimenomaa halua pilata lapsensa jalkoja..kieltää ne pitäisi lailla. Rumat ja epäterveelliset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi