Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatuksia herättää aikuinen, joka käyttää Kuoma-kenkiä?

Vierailija
22.12.2013 |

Itselleni tulee mieleen vähän säälittävä reppana.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 23:20"]

Näin juuri tänään nuorella naisella erittäin hienot ja muodikkaat kuoman kengät.

[/quote]

Millaiset? Kuoman nettisivuilla on paljon malleja, joista suurinta osaa ei kaupoista löydy. Menevätkö ne kaikki Venäjälle?

Vierailija
22/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia ajatuksia, kuin teini, joka käytti 80-luvulla pipoa, eli tosi rohkea tyyppi. Uskaltaa uida vastavirtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän. Ulkoilen paljon lapseni kanssa ja jaloissani on sairaus, joka saa ne paleltumaan koska tahansa paitsi ihan kesähelteillä. Kuomat, lämpimät pohjalliset ja villasukkia, niin pärjään leikkipuistossa. Käytän muitsa kenkiä, kun liikun enemmän, kun ei ole kylmä ( alle +5 astetta) tai jos pitää välittää ulkonäöstä, yritän käyttää kauniimpia kenkiä. Usein en sitten vain pysty kävelemään...

Seksikkyydestä: onko seksikästä, jos on jäässä eikä voi kävellä. Jalkani eivät muuten lämpene nopeasti sisälläkään...

Vierailija
24/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella Kuomat on ihanan helppo laittaa jalkaan ja mahtuu kunnon villasukka kenkään.  Hienostelijat kärsikööt viluisista jaloistaan.  Minä en. 

Vierailija
25/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on Kuomat, kylmien päivien ulkoiluun juuri hyvät. Ei ne esimerkiksi työvaatteiden kanssa kävisi, joten ehkä jos töissä joku tulisi kuomat jalassa vastaan, niin ihmettelisin hieman yhdistelmää.

Vierailija
26/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä. tai riippuu tapauksesta. Jos on pph kuten minä, niin järkevä. Mutta en toki käytä noita muuten kuin lasten kanssa kotipihassa tai lähipuistossa (=maalla) ulkoillessa. ja pikaiseen koirankusetukseen pihan tienoolla. 

Helpot ja lämpimät. Vasta nyt hankin vaikka kolmas talvi pph:na,kyllästyin jalkojen paleluun. (ja siis palkka nyt ei tunnetusti kovin iso ole tässä työssä, joten muita yhtä lämpimiä ei ole vara ostaa..)

Vierailija
27/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 23:41"]ei kai se aikuisella mitään väliä mitä jalassa on, mutta pikkulapsen kehittyvään jalkaa niitä ei saisi ostaa ellei nimenomaa halua pilata lapsensa jalkoja..kieltää ne pitäisi lailla. Rumat ja epäterveelliset.

[/quote]

Jos lapsi käyttää Kuomia sen 2-3 h/päivä niin kehittyykö sen jalat sitten jotenkin vääriin? Kysyy tietämätön?

Vierailija
28/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on löysät eikä tue nilkkaa

Vierailija
29/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin,m illainen minä olen?

ketjussa esityetyistä mielipiteistä s on oikeassa, että en ole kovin seksikäs enkä ulkonäkökeskeinen. Olen töissä korostetun älykeskeisellä alalla korostetun älykeskeisessä työpaikassa eikä seksikkyys ole miinulle tärkeää. Ylipäänsä ulkonäkö ei ole minulle tärkeää, mutta pukeudun kyllä työpaikalla jakkupukuun ja korkoavokkaisiin, niin kuin siellä pitää pukeutua. Seksikkyyteni taas on parhaimmillaan kotona mieheni kanssa ihan oloasussa ja collegemekossa.

Tehokkuus, tieto ja luovuus, jonka tieltä työnnetään kaikki epäolennainen sen sijaan ovat minulle tärkeitä.

reppanana en itseänik uitenkaan pidä. Olen varsin menestynyt sekä ammatillisessa että henkilökohtaisessa elämässä.

Vierailija
30/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 23:41"]ei kai se aikuisella mitään väliä mitä jalassa on, mutta pikkulapsen kehittyvään jalkaa niitä ei saisi ostaa ellei nimenomaa halua pilata lapsensa jalkoja..kieltää ne pitäisi lailla. Rumat ja epäterveelliset.

[/quote]

Jos lapsi käyttää Kuomia sen 2-3 h/päivä niin kehittyykö sen jalat sitten jotenkin vääriin? Kysyy tietämätön?

[/quote]

oikeasti ne ovat juuri hyvät siksi, että ne eivät "tue" lapsen nilkkaa, eli eivät väännä sitäm ihinkään asentoon, vaan antavat lapsen lihasten toimia itse, kehittyä vapaasti ja vahvistua kunnolla.

Vierailija
31/43 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs entinen tuttava oli juuri tuollainen lämpimille vaatteille naureskelija... oli usein vilustunut kun piti puolialasti kulkea, jotta olisi seksikkään näköinen...

Vierailija
32/43 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 23:54"]

[/quote]

[/quote]

enpä tiedä, mutta meillä teinillä on ihan terveet jalat ja koko lapsuutensa kulki kuomissa.

Vierailija
33/43 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 23:56"]

ne on löysät eikä tue nilkkaa

[/quote]

Ei terve jalka mitään tukea tarvitse.

Vierailija
34/43 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun isossa kaupungissa lähes keskustassa. Olen lähempänä viittä- kuin neljää kymppiä. Ostin itsellenikin kuomat, kun kokeilin lapsen kuomia. Ovat todella mukavat jalassa, lämpimät ja nopeat vetää jalkaan.

Eipä yhtään kiinnosta, mitä joku siitä ajattelee, että niitä käytän. En ole onneksi enää murrosikäinen, silloin oli tärkeää sulautua joukkoon. Aikuisena on siitä kivaa, että voi tehdä mitä haluaa :)

Vierailija
35/43 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini 85v.käyttää kuoma-kenkiä .On helppo pukea ja ovat lämpimät. Äitini sairastaa reumaa ja hänellä on pahat kulumat nivelissä.Ksh ei tule pukemaan aiina, jos haluaa ulos mennä.Äitini ei ole mikään reppana vaan ainoa ihminen, jota todella ihailen ja arvostan. On joutunut kokemaan sellaisia asioita,joista teillä arvon av valittaja akat ei ole aavistustakaan.

Vierailija
36/43 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi säälittävä reppana ilmottautuu!

Kiitos kysymästä, ajattelen, että on henkilö, joka kulkee omia polkujaan, miettimättä turhamaisesti "mitä ihmiset nyt minusta oikein ajattelevat, voi kauheeta"! Viimeinen ajatus on lenkille lähtiessä se, olenko kenties seksikäs, ja  miellytänkö kuntopolulla jonkun ohi juoksevan vaativaa silmää.

Jo on ihme, että nykyään kytätään silmät metrin ulkona päästä ja suupielet vaahdossa muiden ihmisten läskejä, vaatteita ja seksikkyyttä. Kantsis vaan ihan keskittyä niihin omiin tekemisiin.

Ei kuulu mulle, jos joku haluaa kompuroida korkkareilla kivikossa, mä teen niin kuin itse haluan, jos ei miellytä, niin so what?

Vierailija
37/43 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen alle kolmekymppinen, mallintöitäkin tehnyt nainen. Kuomat on ihan parhaat Suomen talvessa. Sääli pois. :)

Vierailija
38/43 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 23:56"]ne on löysät eikä tue nilkkaa

[/quote]

Kuka tuntee jonkun, jonka jalat ovat menneet piloille lapsuudessa pidettyjen Kuomien takia? Minä en ainakaan yhtään.

Vierailija
39/43 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 23:56"]ne on löysät eikä tue nilkkaa

[/quote]

Kuka tuntee jonkun, jonka jalat ovat menneet piloille lapsuudessa pidettyjen Kuomien takia? Minä en ainakaan yhtään.

Vierailija
40/43 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin jos malttaisin ostaa(niin perkuleen kalliit)... Tosin jalassa 3x kalliimmat Gore kengät, mutta kuomien eduksi mainittakoon "varret jotka pysyy pystyssä jolloin jalan saa vaikeuksitta sujautettua kenkään sekä lämpöisyys". Ne jotka säälittäviksi mainitsee ihmisiä sen perusteella mitä kenkiä käyttävät joutavat siperiaan!!!!!