Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Suomessa elokuvateatterissa yleisö ei taputa hyvän elokuvan jälkeen, kun ulkomailla on yleistä

Vierailija
05.10.2020 |

Suomessa ei jotenkin uskalleta nousta seisomaan ja taputtaa hyvän elokuvan loppuessa, ulkomailla täysin normaalia.

Suomessa ei uskalleta heittäytyä vaan ollaan kuoressa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitkä taputtavat käsiään yhteen ja ilakoivat innostuessaan. Apinat. Suomalaiset homo sapiensit ovat maailman kehittyneimpiä olentoja, siksi emme käyttäydy enää kuin apinat. Mustat olivat noin miljoona vuotta sitten vielä apinoita, karvaranteet2 miljoonaa ja suomalaiset 100 miljoonaa vuotta sitten.

Vierailija
22/28 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin pas ka leffa ettei ansaitse henkilön mielestä taputuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Suomessa myöskään yleisö huutele ääneen elokuvateatterissa. Kun asuin Espanjassa, oli värikästä menoa. Ensinnäkin kun Suomessa törötetään hiljaa, espanjalaiset kommentoivat, nauravat kovalla äänellä ja saattavat tylsien kohtausten aikana alkaa puhua keskenään muista asioista. Olen ollut elokuvissa, missä osa yleisöstä buuasi, kun tuli kohtaus, jossa pahis pääsi valtaan. Kieltämättä tuli mieleen, että onpa lapsellista.

Vierailija
24/28 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zinc kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ulkomailla näin toimitaan?

Ruotsissa

Vieläkin enemmän tuota on Briteissä ja USA:ssa.

Asun Englannissa ja olen asunut myös Jenkeissä enkä olen koskaan kuullut kenenkään taputtavan leffan loppuessa. Ehkä olen sitten käynyt katsomassa vain huonoja leffoja.... 

Vierailija
25/28 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa tiedetään, että elokuvan näyttelijät eivät ole paikalla.

Tai ohjaaja, tai käsikirjoittaja tai tuottaja.

Vierailija
26/28 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Englannissa, ja kävin siellä aika usein elokuvissa, eikä siellä kukaan koskaan taputtanut.

Vierailija
27/28 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän noi taputukset kuulu näytöksiin, jossa on leffan tekijöitä paikalla. Muuten siinä touhussa ei ole mitään järkeä.

Vierailija
28/28 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Suomi juntti maa katsokaa vaikka suomen korkea talo kuin vertaa hernettä jalkapalloon jos katsoo ranska korkeaa taloa suomen ruoka kuin suolista ja mudasta tehtyä hernekeittoa toisin kuin italia raikas pasta ruoka ja pitsat suomen maa kuin loputon sokkeloinen metsä lukuunottamatta kulttuuritonta helsinkiä mikä on vahva kontrasti ulkomaiden trooppisille paratiiseille ja historialliseille kaupungeille suomalaiset täten pakenee heidän häpeää jatkuvasti risteillen viroon ja ruotsiin ja lentämällä pakoon muihin maihin vaikka korona jyllää, täten suomi on juntti maa.

Mutta välimerkkejä täällä käytetään.