Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kaikki nuoria maistereita joilla täydellinen suhde yms?

Vierailija
22.12.2013 |

Niin? Aina kun täällä puhutaan elämäntilanteista, niin suurin osa kehuu tälläistä: "Valmistuin yliopistosta 23v, siinä välissä pyöräytin pari lasta aviomiehelleni, jonka kanssa oltiin oltu jo 10-vuotta yhdessä. Sain heti vakityöpaikan toimitusjohtajana ja palkkani on huikea. Nyt olen 25v ja meillä on kaikki omakotitalot, mökit, koirat.. Asutaan Helsingin keskustassa omakotitalossa ja kaikki on niin ihanaa"

Oikeesti meneekö kaikilla noin hyvin, kun tuntuu, että 90% vastauksista on täsmälleen tuommoisia. Tuntuu, että olen ihan hylkiö kun en ole mikään maisteri ja työt on pelkkiä pätkiä, eikä tuo parisuhdekaan mikään unelma ole. 

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain kandi, elämästä ekat 20v meni masennuksen kourissa. Kun siitä paranin, huomasin olevani väärässä suhteessa väärällä paikkakunnalla. Mutta minkäs teet, ikävä tehdä muutoksiakaan, kun on lapsia ja mies kuitenkin kunnollinen. Ja lapsetkin vielä ihan pieniä, alta kouluiän. Että saa nähdä meneekö vuosia, että teen ne muutokset, joita kaipaan. Tosin mies on väläytellyt että mene vaan ja hae kokemuksis, jos sille tuntuu : / Mutta ai, mustako pettäjä? No ni, tällainen vuodatus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla