Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töölön kisahallin kuntosali

Vierailija
01.02.2014 |

Kokemuksia Töölön kisahallin kuntosalista! Ei siis siitä uudesta pikkusalista, vaan siitä vanhasta, "perinteisestä"! Onko siellä pelkkiä kunnon bodarimiehiä? Kehtaako sinne mennä nainen, joka ei niin paljoa olet käynyt salilla? Minkälaiset laitteet/välineet?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kävin. Oli siel jotain mitä pysty tekemään naisena.

Silloin maksoi vain markan;)

Vierailija
2/4 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa maksaa opiskelijalta jopa 1,50e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään ensimmäistä kertaa Kisahallin salilla, nimenomaan siellä vanhalla puolella. Tämä oli itseasiassa ensimmäinen kerta, kun olen ylipäätään käynyt Helsingissä asuessani salilla (muutin tänne 6 vuotta sitten).

Olen totaalisessa rapakunnossa. Onneksi salilla käyvä pikkusiskoni lähti mukaan. En olisi edes tiennyt mitä salilla kannattaisi tehdä, ellei pikkusiskoni olisi ollut neuvomassa.

Minulla oli juuri tuo sama fiilis, että kehtaako mennä, jos siellä on vain niitä bodareita. Oli siellä toki heitäkin, mutta näkyi myös naisia, jotka selvästi olivat aloittelemassa treenaustaan. Tämä tietenkin nyt näin yhden päivän kokemuksella, mutta kuitenkin jäi ihan hyvä fiilis, ei siellä kukaan tuntunut toisia kyttäävän, ihan sai rauhassa tehdä.

Joten sekaan vaan!

Vierailija
4/4 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sali, suosittelen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä