Kristinusko kuolee pois jumalansa kanssa
Raamattu-nimisen satukirjan jumala on nimeltään Jahve.
Jes.42:8 "Minä olen Herra, Jahve on minun nimeni."
Ei ole vitsi kun tätä jumalaa sanotaan partamieheksi. Raamatun mukaan tällä jumalalla on oikeasti parta.
Dan.7:9 "Kun minä sitä katselin, istuimet asetettiin paikoilleen, ja Ikiaikainen istuutui. Hänen pukunsa oli valkea kuin lumi ja hänen hiuksensa ja partansa kuin puhdas villa. Hänen valtaistuimensa oli tulen liekkejä, ja sen pyörät olivat palavaa tulta."
Kristinuskon kolmiyhteisen jumalan muodostaa tämän partamiehen lisäksi Jeesus ja Pyhä Henki.
Koko ihmiskunnan historian aikana on keksitty satojatuhansia jumalia ja lukematon määrä uskontoja. Suurin osa näistä on jo painunut unholaan. Tällä hetkellä tilanne on se että kristinusko ja kirkot menevät koko ajan hienosti alamäkeen ja yhä harvempi uskoo enää kristinuskon jumalaan. Kirkon tekemän tutkimuksen mukaan enää 27% suomalaisista uskoo kristinuskon jumalaan. Kun tätä menoa vielä jatkuu jokunen sukupolvi niin kristinusko on tullut tiensä päähän. Ei mene enää kauaa siihen että Jahve heivataan romukoppaan Zeuksen ja Poseidonin seuraksi.
Kommentit (118)
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 09:19"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 19:06"]Kaikkein käsittämättömintä on se että monet uskovat evoluutioteoriaan joka on todistetusti valhe. On paljon todisteita siitä että Maa on 6000 vuotta vanha. Evoluutiosta ei ole olemassa yhden yhtäkään todistetta.
[/quote]
Öh ja missäs kohtaa ne dinosaurukset sitten olivat?
[/quote]
Dinosaurukset elivät ennen vedenpaisumusta. Dinosaurukset kuolivat sukupuuttoon siksi että ne eivät mahtuneet Nooan arkkiin.
[/quote]
Sun on pakko olla provo? :D :D :D
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 00:11"]
[/quote]
Ilmeisesti käsität myös itsesi "sivistyneeksi". Oletan, että olet lukenut. Pystyisitkö vastaamaan minulle evoluution epäkohdista? Makrotasolla ajatus toimii, ei muuten. Kun mennään tutkimaan maailman lämpötilaa, miten on mahdollista, että tullaan sellaisiin jakaumiin, jotka eivät voi olla mahdollisia lopputuloksia edellisistä jakautumista?
Dna ja jakautuminen? Jos koodi olisi sadasosankaan virheellinen, ei nykyinen elämä ja homeostaasi olisi mahdollinen. Ihminen kehittynyt bakteerista?Aivojen ja tietoisuuden yhteys? Kerro teesejäsi
[/quote]
Tyhmimpiä ovat ihmiset jotka ovat yrittäneet (?) ottaa asioista selvää, mutta silti laulovat tällaista uskomatonta p askaa ;/
Kyllä se kristinusko tulee olemaan aina ja ikuisesti, vaikka koko Suomen kansa olisi 100% ateisteja niin eipä se tuolla maailmalla mitään vaikuttaisi, halusimme tai emme
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 19:06"]
Kaikkein käsittämättömintä on se että monet uskovat evoluutioteoriaan joka on todistetusti valhe. On paljon todisteita siitä että Maa on 6000 vuotta vanha. Evoluutiosta ei ole olemassa yhden yhtäkään todistetta.
[/quote]
Tämän väittäjän pitää olla sairas, hyvin sairas! Evoluutioteoria on ainoa mikä selittää maailmamme elämänmuotojen olemassaoloa. Teoriassa vieläpä on ihan kongreettista todistetta, että maailamme on jonkin verran vanhempi kuin 6000 vuotta.
Jopa jumalasi nauraa väitteillesi kun tuollaista paskaa syötät ihmisille!
Kristinuskon joutaisikin kuolla ja näivettyä. Miten mikään voi olla niin ahdasmielistä ja pelolla hallintaa kuin kristinusko? Muuta ei ole kuin helvetti, jos et usko olet helvetissä ja kaikkein naurettavinta uskovaisten harhaa on se, että jopa lapsensa menettäveet kokevat lapsensa kuoleman "jumalan" tahdoksi, jolla häntä koeteltiin ja vahvistettiin. Siis mitä vittua, että viaton lapsi olisi uhri jonkun kusipään koettelemuksen välikappale, ja niin suurta rakkautta luojalta meitä kohtaan!
Miksi voi olla niin vaikea hyväksyä onnettomuudet onnettomuuksina, onnistumiset onnistumisina ilman minkään suuremman vaikutusta, se on vain elämää erilaisine sattumineen.
Ihan sama kuka uskoo ja mihin. Itse en usko enää mihinkään, mutta olen nuoruuteni uhrannut ja pilannut ihan vaan ev. lut. kirkossa. Tärkeintä olisi, että Suomessa kirkko ja valtio eroaisivat. Valitettavasti niin moni pitää "perinteen" vuoksi yllä tätä suhdetta. Halutaan kirkkohäät yms.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 20:27"]
Kyllä se kristinusko tulee olemaan aina ja ikuisesti, vaikka koko Suomen kansa olisi 100% ateisteja niin eipä se tuolla maailmalla mitään vaikuttaisi, halusimme tai emme
[/quote]
Uskonnot tulee ja menee. Kuvitteletko tosissasi että vaikka miljoonan vuoden kuluttua kristinusko edelleen keikkuu mukana?
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 20:09"]
Uskokaa te mitä uskotte, mutta minä haluan uskoa Jumalaan! Minä tarvitsen Häntä johtamaan elämässäni ja vaikeina hetkinä ja iloisina hetkinä haluan Häntä kiittää!
[/quote]
Eli olet mieleltäsi epävakaa ja pahasti harhainen etkä kykene ottamaan vastuuta omasta elämästäsi. Tarvitset jonkun mielikuvitusolennon johtamaan elämääsi joka ei ole millään tasolla tervettä.
[/quote]
Mieluummin menen "harhaisena ja epävakaana" taivaaseen kuin järjissäni helvettiin! Entä sinä? Voit hyvin nimittää minua hulluksi, ei se minua häiritse. Sanottiinhan Jeesustakin riivatuksi jne, eli mielelläni olen Jumalan hullu!
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 20:27"]
[/quote]
Uskonnot tulee ja menee. Kuvitteletko tosissasi että vaikka miljoonan vuoden kuluttua kristinusko edelleen keikkuu mukana?
[/quote]
Miljoonan vuoden kuluttua kristinusko on AINOA USKO joka "keikkuu" mukana, sillä silloin on enää Jumala ja Häneen uskovat, kaikki muu on täysin kuolemalla kuollut ja ikuisesti hävitetty!
Suurin syy miksi olla kristitty on että pääsee taivaaseen. Kai tiesitte että muuten joutuu helvettiin?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 15:03"]Raamattu-nimisen satukirjan jumala on nimeltään Jahve.
Jes.42:8 "Minä olen Herra, Jahve on minun nimeni."
Ei ole vitsi kun tätä jumalaa sanotaan partamieheksi. Raamatun mukaan tällä jumalalla on oikeasti parta.
Dan.7:9 "Kun minä sitä katselin, istuimet asetettiin paikoilleen, ja Ikiaikainen istuutui. Hänen pukunsa oli valkea kuin lumi ja hänen hiuksensa ja partansa kuin puhdas villa. Hänen valtaistuimensa oli tulen liekkejä, ja sen pyörät olivat palavaa tulta."
Kristinuskon kolmiyhteisen jumalan muodostaa tämän partamiehen lisäksi Jeesus ja Pyhä Henki.
Koko ihmiskunnan historian aikana on keksitty satojatuhansia jumalia ja lukematon määrä uskontoja. Suurin osa näistä on jo painunut unholaan. Tällä hetkellä tilanne on se että kristinusko ja kirkot menevät koko ajan hienosti alamäkeen ja yhä harvempi uskoo enää kristinuskon jumalaan. Kirkon tekemän tutkimuksen mukaan enää 27% suomalaisista uskoo kristinuskon jumalaan. Kun tätä menoa vielä jatkuu jokunen sukupolvi niin kristinusko on tullut tiensä päähän. Ei mene enää kauaa siihen että Jahve heivataan romukoppaan Zeuksen ja Poseidonin seuraksi.
[/quote]
Eikö Raamatussa kerrota että ennen maailmanloppua alkavat ihmiset menettää uskoaan ja alkavat uskoa epäjumaliin, tulee luonnonmullistuksia ja vitsauksia ihmiskunnan vaivoiksi...
Kristinusko, otetaan nyt vaikka kymmenen käskyä. Todella hyviä moraalisia ohjenuoria ihmisille. Jos kaikki eläisivät 10 käskyn mukaisesti olisi maailma paljon parempi paikka elää.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 20:09"]
Uskokaa te mitä uskotte, mutta minä haluan uskoa Jumalaan! Minä tarvitsen Häntä johtamaan elämässäni ja vaikeina hetkinä ja iloisina hetkinä haluan Häntä kiittää!
[/quote]
Eli olet mieleltäsi epävakaa ja pahasti harhainen etkä kykene ottamaan vastuuta omasta elämästäsi. Tarvitset jonkun mielikuvitusolennon johtamaan elämääsi joka ei ole millään tasolla tervettä.
[/quote]
No huh. Aika kummallisia johtopäätöksiä! Kristinusko tuottaa pelkkää hyvää. Miksi pelkäät heitä jotka uskovat ja luot heille tuollaisia kuvitteellisia luonteenpiirteitä?
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 18:32"]Aika pahalta näyttää kun tällaiselle jumalattomalle aloitukselle on annettu noin paljon peukkuja ylös. Ja noin vähän peukkuja alas :O Kun tämän näin ateistisen sukupolven lapset kasvavat niin heistä tulee vielä ateistesimpia. Toivottavasti kristinusko ei katoa kokonaan koska minä ainakin pidän tärkeänä sitä että on Jumala johon turvata, jos elämässä on vaikeaa.
[/quote]
Itse uskon että ateistien lapset ovat alttiita kaikenmaailman meedio-uskomuksille ja pakanauskonnoille. Kun kotona ei anneta mallia mihin uskoa he ovat helposti houkuteltavissa ääriuskontojen ja uskomusten pariin.
Totta on se että Kristinusko poistuu,eikä mitään tule tilalle,mutta myös poistuu ne jotka ovat Jumalan lapsija Jeesuksessa Kristuksessa,ja nekin jotka eivät usko kuoltuaan tai tulevan vihanajan aikana,kukin omaan Jumalan asettamaan paikkaansa,eli Taivaaseen menee ne jotka ovat Pelastettuja ja Armahdettuja,eivätkä ole itseään ryvettänneet maailman jutuissa ja sitten ne jotka ei pelastu ,menevät Lusiferin kanna Kadotukseen Vihanajan päätyttyä ja kaikki jotka Lusiveriä ovat seuranneet täällä maapallolla,eivätkä ole antaneet pelastaa ennen vihanaikaa itseään eroon Lusiferin alaisuudesta,kun alunperin ei Kadotusta olekkaan ihmisille tarkoitettukaan ,mutta jos ei halua vaihtaa herraa,niin kohtasi on Kadotus Lusiferin kanssa,kun Jumala on niin sen asian ilmoittanut ja se ei tule vaihtaan tuulen mukana päätöksijä,eikä hän sitä tee,se on kova kohtalo huomata,kun kukin täältä lähtee,mihin kukin joutuu kuoltuaan tai se mikä yllättää kaikki eli Ylöstempaus, silloin katoaa pikkulapset ja Jeesuksen omat,mutta ei Nimikristityt,ne jää kun hömönä katsoon ja itkeen ,sekö olikin totta,mutta niin se on,se mistä kirjotan tulee tapahtuun arvaamattoman pian! Uskokaa minua,en kirjota pelotellakseni,vaan teidän täytyy tajuta ,kaikki on totta mitä Raamattu kertoo,jos et ota vastaan Jeesusta olet menossa kohti ijankaikkista Kadotusta,eikä sieltä palaa kukaan takasin,en halua sinun tai teidän sinne joutuvan! Jeesus Rakastaa sinua ja haluaa pelastaa sinutkin,mutta ei pakolla sinä olet vastuussa nyt itsestäsi ja kaikista ystävistäsi !
Jumala on asettanut kertoon totuutta kaikille lukijoille,otan itse vastuun mitä kerron.mutta mitä kerron on Raamatun mukasta,ei omaa jorinaa! Rohkase itsesi,en ohjaa sinua mihinkään seurakuntaan,se on Jumala joka sinut ohjaa,mihin menet,hän on mulle kun kukin ihminen,eli voin puhua hänelle ja se vastaakin heti tai myöhemmin,tavalla tai toisella! Ari
Totta on se että Kristinusko poistuu,eikä mitään tule tilalle,mutta myös poistuu ne jotka ovat Jumalan lapsija Jeesuksessa Kristuksessa,ja nekin jotka eivät usko kuoltuaan tai tulevan vihanajan aikana,kukin omaan Jumalan asettamaan paikkaansa,eli Taivaaseen menee ne jotka ovat Pelastettuja ja Armahdettuja,eivätkä ole itseään ryvettänneet maailman jutuissa ja sitten ne jotka ei pelastu ,menevät Lusiferin kanna Kadotukseen Vihanajan päätyttyä ja kaikki jotka Lusiveriä ovat seuranneet täällä maapallolla,eivätkä ole antaneet pelastaa ennen vihanaikaa itseään eroon Lusiferin alaisuudesta,kun alunperin ei Kadotusta olekkaan ihmisille tarkoitettukaan ,mutta jos ei halua vaihtaa herraa,niin kohtasi on Kadotus Lusiferin kanssa,kun Jumala on niin sen asian ilmoittanut ja se ei tule vaihtaan tuulen mukana päätöksijä,eikä hän sitä tee,se on kova kohtalo huomata,kun kukin täältä lähtee,mihin kukin joutuu kuoltuaan tai se mikä yllättää kaikki eli Ylöstempaus, silloin katoaa pikkulapset ja Jeesuksen omat,mutta ei Nimikristityt,ne jää kun hömönä katsoon ja itkeen ,sekö olikin totta,mutta niin se on,se mistä kirjotan tulee tapahtuun arvaamattoman pian! Uskokaa minua,en kirjota pelotellakseni,vaan teidän täytyy tajuta ,kaikki on totta mitä Raamattu kertoo,jos et ota vastaan Jeesusta olet menossa kohti ijankaikkista Kadotusta,eikä sieltä palaa kukaan takasin,en halua sinun tai teidän sinne joutuvan! Jeesus Rakastaa sinua ja haluaa pelastaa sinutkin,mutta ei pakolla sinä olet vastuussa nyt itsestäsi ja kaikista ystävistäsi !
Jumala on asettanut kertoon totuutta kaikille lukijoille,otan itse vastuun mitä kerron.mutta mitä kerron on Raamatun mukasta,ei omaa jorinaa! Rohkase itsesi,en ohjaa sinua mihinkään seurakuntaan,se on Jumala joka sinut ohjaa,mihin menet,hän on mulle kun kukin ihminen,eli voin puhua hänelle ja se vastaakin heti tai myöhemmin,tavalla tai toisella! Ari
Portti on ahdas ja vain harvat siitä läpi menevät.