Kristinusko kuolee pois jumalansa kanssa
Raamattu-nimisen satukirjan jumala on nimeltään Jahve.
Jes.42:8 "Minä olen Herra, Jahve on minun nimeni."
Ei ole vitsi kun tätä jumalaa sanotaan partamieheksi. Raamatun mukaan tällä jumalalla on oikeasti parta.
Dan.7:9 "Kun minä sitä katselin, istuimet asetettiin paikoilleen, ja Ikiaikainen istuutui. Hänen pukunsa oli valkea kuin lumi ja hänen hiuksensa ja partansa kuin puhdas villa. Hänen valtaistuimensa oli tulen liekkejä, ja sen pyörät olivat palavaa tulta."
Kristinuskon kolmiyhteisen jumalan muodostaa tämän partamiehen lisäksi Jeesus ja Pyhä Henki.
Koko ihmiskunnan historian aikana on keksitty satojatuhansia jumalia ja lukematon määrä uskontoja. Suurin osa näistä on jo painunut unholaan. Tällä hetkellä tilanne on se että kristinusko ja kirkot menevät koko ajan hienosti alamäkeen ja yhä harvempi uskoo enää kristinuskon jumalaan. Kirkon tekemän tutkimuksen mukaan enää 27% suomalaisista uskoo kristinuskon jumalaan. Kun tätä menoa vielä jatkuu jokunen sukupolvi niin kristinusko on tullut tiensä päähän. Ei mene enää kauaa siihen että Jahve heivataan romukoppaan Zeuksen ja Poseidonin seuraksi.
Kommentit (118)
Uskontoja tulee ja uskontoja menee...jonain päivänä kristinuskokin on muisto vain. Toki siihen menee vielä aikaa, mutta alamäki länsimaissa on aika hurja. Kun sivistys ja tieto leviää, taikausko häviää, niin siinä vain käy. Tällä hetkellä tosiaan kristinusko leviää kehitysmaissa ja Kiinassa ja syynhän me kaikki tiedämme. Sivistys ja tieto ei ole vielä sinne asti ehtinyt.
Sinänsä mulle on yksi lysti mihin ihmiset uskoo, kunhan sitä ei ole missään muodossa esim. koulussa. Ja ken uskoo, se kustantakoon harrastuksensa itse. Tuommoinen tv 7 vaikkapa on ihan ok, kunhan kaikki vähäinenkin uskonnollisuus poistuu Yleltä.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 22:02"]
Uskontoja tulee ja uskontoja menee...jonain päivänä kristinuskokin on muisto vain. Toki siihen menee vielä aikaa, mutta alamäki länsimaissa on aika hurja. Kun sivistys ja tieto leviää, taikausko häviää, niin siinä vain käy. Tällä hetkellä tosiaan kristinusko leviää kehitysmaissa ja Kiinassa ja syynhän me kaikki tiedämme. Sivistys ja tieto ei ole vielä sinne asti ehtinyt.
Sinänsä mulle on yksi lysti mihin ihmiset uskoo, kunhan sitä ei ole missään muodossa esim. koulussa. Ja ken uskoo, se kustantakoon harrastuksensa itse. Tuommoinen tv 7 vaikkapa on ihan ok, kunhan kaikki vähäinenkin uskonnollisuus poistuu Yleltä.
[/quote]
Valitset itse missä ikuisuutesi vietät.
http://www.divinerevelations.info/documents/pictures_from_the_pit/finnish_pictures_from_the_pit.pdf
Minkä loogisen selityksen keksitte tälle? Puhun omasta kokemuksesta, aikaisemmin yrittänyt kaikilla mahdollisilla tavoilla päästä irti huumeista, mikään ei auttanut ei MIKÄÄN! Kunnes otin Jeesuksen sydämeeni, ja kaikki vierotusoireet loppuivat siinä samalla sekunnilla, näitä todistuksia on satoja tuhansia... ja muutuin pikkuhiljaa kokonaan... Itse en olisi siihen pystynyt tiedän sen itse.. Ja yritin itsekki ettiä syytä mistä kaikki on lähtöisin.. Kaikki muu kuulosti tuhat kertaa järkevämmältä kuin Jumala.. Mutta kun otat Jeesuksen sydämeesi nii kaikki muuttuu... Ja kun olet kokenut Jumalan rakkautta ihan fyysisesti, et pysty kiistämään Jumalan olemassa oloa, mistään maailman ''antimista'' et voi saada samallaista. Nyt yritätte ratkasua löytää tieteestä mikä ei mitään anna, vaikka ratkasu on edessänne.. Ja teitä on monesti yritetty kutsua Jumalanvaltakuntaan, mutta ette halua ottaa sitä vastaan. Se on myöhäistä katua elämän jälkeen.... Tunnustakaa syntinne Jeesukselle ja ottakaa se vastaan..
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 15:03"]
Raamattu-nimisen satukirjan jumala on nimeltään Jahve.
Jes.42:8 "Minä olen Herra, Jahve on minun nimeni."
Ei ole vitsi kun tätä jumalaa sanotaan partamieheksi. Raamatun mukaan tällä jumalalla on oikeasti parta.
Dan.7:9 "Kun minä sitä katselin, istuimet asetettiin paikoilleen, ja Ikiaikainen istuutui. Hänen pukunsa oli valkea kuin lumi ja hänen hiuksensa ja partansa kuin puhdas villa. Hänen valtaistuimensa oli tulen liekkejä, ja sen pyörät olivat palavaa tulta."
Kristinuskon kolmiyhteisen jumalan muodostaa tämän partamiehen lisäksi Jeesus ja Pyhä Henki.
Koko ihmiskunnan historian aikana on keksitty satojatuhansia jumalia ja lukematon määrä uskontoja. Suurin osa näistä on jo painunut unholaan. Tällä hetkellä tilanne on se että kristinusko ja kirkot menevät koko ajan hienosti alamäkeen ja yhä harvempi uskoo enää kristinuskon jumalaan. Kirkon tekemän tutkimuksen mukaan enää 27% suomalaisista uskoo kristinuskon jumalaan. Kun tätä menoa vielä jatkuu jokunen sukupolvi niin kristinusko on tullut tiensä päähän. Ei mene enää kauaa siihen että Jahve heivataan romukoppaan Zeuksen ja Poseidonin seuraksi.
[/quote] Olen todella surullinen puolestasi. Kuulostat havoittuneelta, ja pettyneelta. Koska olet tietoinen eraista raamatun tapahtumista, niin tietysti tiedat myos etta raamattu puhuu juuri siita, etta isat pettavat lapsensa, lapset vanhempansa jne. Kun end-time tulee niin vaikeudet tulevat myos. "He who endures until the end shall be saved....kukaan ei sanonut etta Kristittyna oleminen olisi helppoa, mutta lopussa palkinto! Toivottavasti tokenet katkeruudestasi.....
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 23:59"]
Kristinusko, otetaan nyt vaikka kymmenen käskyä. Todella hyviä moraalisia ohjenuoria ihmisille. Jos kaikki eläisivät 10 käskyn mukaisesti olisi maailma paljon parempi paikka elää.
[/quote]
Öhh...kunnioita isääsi ja äitiäsi, vaikka olisivat sairaita, sadistisia pedofiileja? Älä pidä muita jumalia (miten tää tekis maailmasta paremman paikan?)? Ja eiks se alunperin oo älä murhaa (eli älä tapa oman yhteisösi täysivaltaista jäsentä), ei älä tapa? Älä himoitse lähimmäisesi omaisuutta, esim. tämän vaimoa ja orjia (ilmeisesti vain mies on lähimmäinen, ja ohjekin on annettu vaan miehille)?
Noin muutenhan noi on vaan sellasia yleisinhimillisiä elämänohjeita, joihin kristinuskolla ei oo mitään etuoikeutta, eikä ne oo kristinuskon keksintöjä.
Mielestäni kristinuskon jumala on käsitteenä inhottava. Tuollainen absoluuttista ihailua vaativa, jokaista askeltakin vahtiva ja ikuisella helvettilupauksella kiristävä persoona omaa vakavan persoonallisuushäiriön, eli kansanomaisemmin sanottuna tuollainen hahmo on psykopaatti.
Se pikkupaha, mitä maanpäällä tapahtuu nyt, on vasta esiasteen suunnittelua varsinaiseen kristinuskon jumalan virittämään loppuhuipennukseen eli ikuiseen sadistiseen mielihyväänsä, missä syntisten lihat viillellään, polttoraudat sähisee lihoissa, iho on tulessa, silmät revitään päästä ja ihmisten nahat revitään päältä yhä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen, ikuisesti.
Miksi sinulle ap oli niin tärkeää tuoda tämä ajatuksesi esille? Jotain tärkeäähän kristinuskossa sinullekin pitää olla, jos kerran jaksat näitä ajatella ja sanoiksi pukea netissä aamuyön tunteina..?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 00:49"]
Mielestäni kristinuskon jumala on käsitteenä inhottava. Tuollainen absoluuttista ihailua vaativa, jokaista askeltakin vahtiva ja ikuisella helvettilupauksella kiristävä persoona omaa vakavan persoonallisuushäiriön, eli kansanomaisemmin sanottuna tuollainen hahmo on psykopaatti.
Se pikkupaha, mitä maanpäällä tapahtuu nyt, on vasta esiasteen suunnittelua varsinaiseen kristinuskon jumalan virittämään loppuhuipennukseen eli ikuiseen sadistiseen mielihyväänsä, missä syntisten lihat viillellään, polttoraudat sähisee lihoissa, iho on tulessa, silmät revitään päästä ja ihmisten nahat revitään päältä yhä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen, ikuisesti.
[/quote]
Pitäisiköhän sinun hakeutua hoitoon?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 00:56"]
Miksi sinulle ap oli niin tärkeää tuoda tämä ajatuksesi esille? Jotain tärkeäähän kristinuskossa sinullekin pitää olla, jos kerran jaksat näitä ajatella ja sanoiksi pukea netissä aamuyön tunteina..?
[/quote]
Aloitus kirjoitettu aamuyöllä? Siinä lukee klo 15:03. Ja eihän edes vieläkään ole aamuyö kun kello on noin 1 yöllä.
Jumalan olemassa olo ei riipu siitä että uskooko moni Häneen
Mitä tekemistä natseilla on muka ateismin kanssa? Ei mitään. Natsisotilaiden vöissäkin luki saksaksi "Jumala kanssamme".
Jumalan olemassaolo ei riipu ihmisestä
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 04:14"]
Jumalan olemassa olo ei riipu siitä että uskooko moni Häneen
[/quote]
Jahvea ei ole olemassa yhtään sen enempää kuin Odinia, Thoria, Zeusta tai Vishnua. Kaikki nuo ovat ihmisapinoiden keksintöjä eikä niitä ole olemassa uskoo niihin miten moni tai miten vähän tahansa.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 09:19"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 19:06"]Kaikkein käsittämättömintä on se että monet uskovat evoluutioteoriaan joka on todistetusti valhe. On paljon todisteita siitä että Maa on 6000 vuotta vanha. Evoluutiosta ei ole olemassa yhden yhtäkään todistetta.
[/quote]
Öh ja missäs kohtaa ne dinosaurukset sitten olivat?
[/quote]
Dinosaurukset elivät ennen vedenpaisumusta. Dinosaurukset kuolivat sukupuuttoon siksi että ne eivät mahtuneet Nooan arkkiin.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 05:04"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 02:08"]
Allah tappaa kaikki, niin ateistit kuin kristitytkin. Tämä sopii myös ap:lle.
[/quote]
Tiesittekös että islamin mukaan kristityille, juutalaisille ja naisille on varattu "alempi taivas", joka ei ole tietenkään mitään verrattuna muslimimiesten vastaavaan, jossa viininjulnti ja ikuinen seksi neitsyitten kanssa ovat pääpuuhaa (kyseiset neitsyet eivät ilmeisesti ole näitä maallisen elämän eläneitä naisia?).
Mutta Pascalin "pelurin jumalatodistuksen" mukaan kristinuskoon uskominen kannattaa ehdottomasti. Jos uskot ja Jumala on totta, voitat kaiken. Jos uskot eikä Jumalaa olekaan, haitta on vain pieni (ehkä menetät joitakin itseäsi mahdollieseti rikkovia hurjasteluja, mutta jos vaikkapa islam sattuukin olemaan totta, saat silti sen alemman taivaan, koska olet kuitenkin "jumalaan uskova". Muut elossa olevat uskonnot eivät tietääkseni tuomitse ikuiseen helvettiin). Jos taas et usko ja kristinuskon Jumala onkin olemassa, kadut uskomattomuuttasi ikuisesti. Jos et usko eikä Jumalaa ole, olit tietysti oikeassa, mutta oikeassa olostasi ei ole sinulle mitään hyötyä eikä iloa. Ja olet joutunut elämään elämäsi omillasi, seisoen tai kaatuen omien kykyjesi varassa.
[/quote]
Pascalin vaaka on erittäin surkea perustelu sille miksi tulisi uskoa kristinuskon jumalaan. Sellaisia uskontoja on vaikka kuinka missä uskotaan ikuiseen sieluun ja ikuiseen kuoleman jälkeiseen kärsimykseen niille ketkä eivät usko juuri siihen uskontoon. Siinä ei kuulkaas paljoa enää selitykset auta, kun olet valhallan porteilla ja seisot Thor:in jalkojen juurella, etkä uskonut että viikinkien uskonto olikin se oikea. Tietäen viikinkien ei niin hellämieliset jumalat, taitaisi vääräuskoinen viettää ikuisuutensa Fenris ja Sköll susien puruleluna.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 20:09"]
Uskokaa te mitä uskotte, mutta minä haluan uskoa Jumalaan! Minä tarvitsen Häntä johtamaan elämässäni ja vaikeina hetkinä ja iloisina hetkinä haluan Häntä kiittää!
[/quote]
Eli olet mieleltäsi epävakaa ja pahasti harhainen etkä kykene ottamaan vastuuta omasta elämästäsi. Tarvitset jonkun mielikuvitusolennon johtamaan elämääsi joka ei ole millään tasolla tervettä.
Aika pahalta näyttää kun tällaiselle jumalattomalle aloitukselle on annettu noin paljon peukkuja ylös. Ja noin vähän peukkuja alas :O Kun tämän näin ateistisen sukupolven lapset kasvavat niin heistä tulee vielä ateistesimpia. Toivottavasti kristinusko ei katoa kokonaan koska minä ainakin pidän tärkeänä sitä että on Jumala johon turvata, jos elämässä on vaikeaa.
Ette taida tajuta miten kauhea helvetti on. Ja että viettää siellä ikuisuutensa.
Katsokaa tästä helvettiin joutuneen "matkakuvat" helvetistä:
http://www.divinerevelations.info/documents/pictures_from_the_pit/finnish_pictures_from_the_pit.pdf