Kristinusko kuolee pois jumalansa kanssa
Raamattu-nimisen satukirjan jumala on nimeltään Jahve.
Jes.42:8 "Minä olen Herra, Jahve on minun nimeni."
Ei ole vitsi kun tätä jumalaa sanotaan partamieheksi. Raamatun mukaan tällä jumalalla on oikeasti parta.
Dan.7:9 "Kun minä sitä katselin, istuimet asetettiin paikoilleen, ja Ikiaikainen istuutui. Hänen pukunsa oli valkea kuin lumi ja hänen hiuksensa ja partansa kuin puhdas villa. Hänen valtaistuimensa oli tulen liekkejä, ja sen pyörät olivat palavaa tulta."
Kristinuskon kolmiyhteisen jumalan muodostaa tämän partamiehen lisäksi Jeesus ja Pyhä Henki.
Koko ihmiskunnan historian aikana on keksitty satojatuhansia jumalia ja lukematon määrä uskontoja. Suurin osa näistä on jo painunut unholaan. Tällä hetkellä tilanne on se että kristinusko ja kirkot menevät koko ajan hienosti alamäkeen ja yhä harvempi uskoo enää kristinuskon jumalaan. Kirkon tekemän tutkimuksen mukaan enää 27% suomalaisista uskoo kristinuskon jumalaan. Kun tätä menoa vielä jatkuu jokunen sukupolvi niin kristinusko on tullut tiensä päähän. Ei mene enää kauaa siihen että Jahve heivataan romukoppaan Zeuksen ja Poseidonin seuraksi.
Kommentit (118)
Uskokaa te mitä uskotte, mutta minä haluan uskoa Jumalaan! Minä tarvitsen Häntä johtamaan elämässäni ja vaikeina hetkinä ja iloisina hetkinä haluan Häntä kiittää!
Uskokaa violettiin superhummeriin! Ainoastaan siten voitte pelastua hirvittävän napanöyhtämonsterin kidutukselta! Tämä on totuus.
Ei ole tutkimusta siitä, ettei Jumalaa ole.
Ateismi on yhtä paljon uskonto kuin jalkapallon pelaamattomuus on harrastus.
[/quote]
Jumala ei koskaan kuole. Uskontoja voi olla vaikka huru mykket, mutta on vain yksi joka on maailman luonut ja tollokin sen ymmärtää. Vain yhdestä on maailma lähtöisin ja keksittyjä uskontoja on paljon (islam, jehova, budha jne.). Ei mihinkään pelleuskontoon tarvitsekaan uskoa, mutta tollokin ymmärtää, että jostain olemme tänne tulleet vai onko tollon mielestä täälläolo harhaa?
Ateismiin ei tarvita tiedettä eikä tutkimusta, ateismi on vain jumaluskon puutetta. Tiede on usein luomassa ja vahvistamassa ateismia.
Uskotko Qwertyuiopå-jumalaan? Jos et, sinun logiikallasi Qwertyuiopå-jumaluskon puute on uskonto.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 15:03"]
Raamattu-nimisen satukirjan jumala on nimeltään Jahve.
Ei ole vitsi kun tätä jumalaa sanotaan partamieheksi. Raamatun mukaan tällä jumalalla on oikeasti parta.
Dan.7:9 "Kun minä sitä katselin, istuimet asetettiin paikoilleen, ja Ikiaikainen istuutui. Hänen pukunsa oli valkea kuin lumi ja hänen hiuksensa ja partansa kuin puhdas villa. Hänen valtaistuimensa oli tulen liekkejä, ja sen pyörät olivat palavaa tulta."
Kristinuskon kolmiyhteisen jumalan muodostaa tämän partamiehen lisäksi Jeesus ja Pyhä Henki.
Koko ihmiskunnan historian aikana on keksitty satojatuhansia jumalia ja lukematon määrä uskontoja. Suurin osa näistä on jo painunut unholaan. Tällä hetkellä tilanne on se että kristinusko ja kirkot menevät koko ajan hienosti alamäkeen ja yhä harvempi uskoo enää kristinuskon jumalaan. Kirkon tekemän tutkimuksen mukaan enää 27% suomalaisista uskoo kristinuskon jumalaan. Kun tätä menoa vielä jatkuu jokunen sukupolvi niin kristinusko on tullut tiensä päähän. Ei mene enää kauaa siihen että Jahve heivataan romukoppaan Zeuksen ja Poseidonin seuraksi.
[/quote]
Amen!
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 10:52"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 02:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 02:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 00:32"]
En ota varsinaisesti kantaa maailman syntyyn, sillä alkuräjähdys ei sulje pois kreationismia. Se on yksi malli, miten maailma syntyi, luotiin. Varsinainen alkuräjähdys ei sulje poissa Jumalan olemassaoloa tai Jumalan alkuunpanoa alkuräjähdyksen suhteen. Tosin, vaikkakin tieteenä alkuräjähdystä pidetään kosmologisena standardimallina, on alkuräjähdysteoriassa paljon puutteita. Magneettisia monopoleja ei ole löydetty, ainoatakaan, vaikka niin kuumassa alkukaikkeudessa olisi pitänyt syntyä topografisia virheitä. Ratkaisumalleja on esitetty, mutta edelleen tämä on kosmologisesti tiukka kysymys. Myös pimeä aine ja pimeä energia ovat kysymyksiä, jotia kovasti yritetään selvittää, mutta ei tiedetä mistä se koostuu. Kanditaatteja on, mutta onhan teorioita syövän poistamiseksikin. Se ei vielä itsessään riitä. Lisäksi entropiaa ajatellen se on nykymaailmassa hämmästyttään pieni=energian jakautuminen ei ole niin sekavaa, kuin on ajateltu. Maailmankaikkeus on edelleen varsin järjestäytynyt vaikka sen entropia on kasvanut.
No mutta nyt evoluutioon ja luonnonvalintaan. Miten mielestäsi luonnonvalinta on pystynyt poistamaan ajansaatossa kertyvät haitalliset mutaatiot? Jos äitisolu tekee vaikka 20 tytärsolua, jossa 15 on muutoksia ja 5 häiriötä proteiinin toiminnalle, luonnonvalintahan poistaa ne. Tarvitaan selektiosuoja, jotta geeni säilyisi hengissä. Selektiosuoja olisi päivänselvästi liian hidas, jotta evoluutioteorian mukainen kehitys tapahtuisi. Jos esitetään virus-tyyppistä mallia ratkaisuksi tai hyppiviä geenejä, niin teoriassakin päästään parhaimmillaankin vain rajoitettuun toimintaan. Jos mietitään evoluution matkaa bakteerista ihmiskesi, on tapahtunut valtavasti ennestään täysin uuden materiaalin lisääntymistä. Otetaan tämä musta vs. harmaa orava esimerkiksi. Harmaasta oravapopulaatiosta kehittyi evoluution kautta myös musta lajike, joka oli kehittyneempi ja voimakkaampi, kuin harmaa serkkunsa. Tämähän on oiva todiste evoluutiosta ja helppo uskoa. Jos tämä olisi evoluution pohjalta totta, ominaisuuksien täytyisi olla peräisin genettisen informaation lisääntymisestä. Mustassa värissä sekä melaniini-, että testosteroni-tuotanto on runsaampaa, kuin harmaalla lajitoverilla. Tämä on tulosta mutaatiosta, jossa luonnonvalinta siis toimii, mutta mustalla oravalla puuttuu dna-pätkä harmaaseen verrattuna. Mustalla oravalla on jo olemassa enemmän dna-informaatioita, kuin harmaalla, mutta täysin samaa informaatiota, ei olemassa olevan informaation lisääntyminen lisää eliön monimutkaisuutta. Hormonituotanto on sen sijaan tuotosta delteetiosta, jossa DNA-ketjun emäksiä puuttuu. Tämä mutaatio on siis hyödyllinen mustalle oravakannalle. Tälläinen prosessi on spesifisen informaation menetystä=rappeutumista, jossa luonnonvalinta todistaa siis rappeutumisen, ei evoluution puolesta.
Esimerkiksi Tieteen Kuvalehden juttu siitä (nimetön tutkimus), jossa oli synnytetty kaikki biologisen elämään tarvittavat 20 aminohappoa, jossa viitataan Szostakiin, joka teki kokeita valmiilla RNA:lla ja lipideillä, unohti mainita, että lipidit ovat syntetisoimattomia ja laboratorio-olosuhteissa syntyy kiraalisesti vääräkätisinä ja ihmisten avustamina. Eli siis homman pointti on se, että usko on uskoa. Siihen ei koskaan tule täydellistä TIETEELLISTÄ todistetta, että näin on. Siksi sitä kutsutaan uskoksi. Eihän siinä olisikaan muuten mitään pohjaa. Silloinhan se olisi tieteellisesti todistettava tosiasia, jolloin kaikki olisivat siitä osallisia. On kuitenkin väärin väittää, että maailmankaikkeuden synty tai ihmisen olemassaolo on selitetty. On teorioita ja niihin liittyy hyvin paljon epäloogisuuksia, ja valheita. Onhan laboratorioissakin valmistettu ”fossiileita” evoluutioteorian tueksi ja ne on sittemmin ”löydetty” ja todennettu väärennöksiksi. Tästä ei pidetä haloota, vaan uskovat ovat aina niitä naurettavia.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 15:14"]
Jos ei nyt kuole, niin menettää kuitenkin ratkaisevasti merkitystään tulevien sukupolvien aikana. Mutta mitä tulee tilalle? Ihmisellähän on geneettinen taipumus uskoa olemattomiin.
[/quote]
Ainoa hyva uskonto on islam. Parasta ja tarkeintä elämassa jokaiselle on islam. Vain islam takaa varma kuolemanjalkeinen elama. islam tama asia varma.
Ihmisen tulee olla uskossa että välttyy kuolemansa jälkeen siltä pahalta paikalta.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 15:03"]Raamattu-nimisen satukirjan jumala on nimeltään Jahve.
[/quote] en oikein usko. Neuvostoliittoonkin salakuljetettiin raamattuja, vaikka uskonto oli kielletty
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 23:56"]
Ihmisen tulee olla uskossa että välttyy kuolemansa jälkeen siltä pahalta paikalta.
[/quote]
Pidä partapellesi sekä läpimätä ja korruptoitunut uskontosi.
Niinhän se varmasti tekee, mutta aikaa siihen menee kyllä liian kauan. Luultavasti ainakin satoja vuosia vielä. En ole varma, onko ihmiskuntaa enää silloin olemassa. Ja sitten on vielä muita uskontoja, jotka luultavasti ovat vielä paljon sitkeämmässä.
Terv. Liberaali ateisti.
Helvetti on maan päällä. Ja olen nähnyt paholaisen.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 21:09"]
Kaikissa sivistysvaltioissa uskonnot menevät alamäkeen, eikä ihme koska järki ja sivistys eivät mahdu samaan päähän taikauskon kanssa.
[/quote]
Ilmeisesti käsität myös itsesi "sivistyneeksi". Oletan, että olet lukenut. Pystyisitkö vastaamaan minulle evoluution epäkohdista? Makrotasolla ajatus toimii, ei muuten. Kun mennään tutkimaan maailman lämpötilaa, miten on mahdollista, että tullaan sellaisiin jakaumiin, jotka eivät voi olla mahdollisia lopputuloksia edellisistä jakautumista?
Dna ja jakautuminen? Jos koodi olisi sadasosankaan virheellinen, ei nykyinen elämä ja homeostaasi olisi mahdollinen. Ihminen kehittynyt bakteerista?Aivojen ja tietoisuuden yhteys? Kerro teesejäsi
Toi sama aloittaja tulee vastaan muillakin palstoilla. Tylsä copypastaaja. Ei taida pakana viettää joulua.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 19:48"]
- Heippa, tulin tarjoamaan sinulle rakkautta ja pelastusta, kantsii ottaa vastaan
- Ööh, pelastusta miltä?
- No siltä hirveältä kidutukselta ja helvetiltä johon minä sinut tuomitsen, jos et ota pelastusta ja rakkauttani vastaan
- Kuulostaa reilulta ja rakastavalta, homma bueno!
[/quote]
No eih....:/ Ihminen luotiin elämään paratiisissa->syntiinlankeemus->kuoleman ruumis. Nyt maistamme täällä syntiinlankemuuksen hedelmää, kuolemaa, sairautta, vihaa, sotaa, jne.jne. Jokaisen on kuoltava ja silloin seistävä Jumalansa kasvojen edessä. Mikään teko, ei siellä ole kelvollinen, olemmehan me synnin ruumissa jo syntyneet. Kaikki elämä pois Jumalasta on syntistä elämää. Kaikki ovat syntiä tehneet ja armoa vailla. Siihen tuli Jeesus. Jeesus yksin on tie Jumalan luo ja ikuiseen elämään. Omilla teoilla ei taivaseen mennä, eikä sillä, että uskoo Jumalaan. Vain Jeesuksen sovitustyön kautta. Meidät on kutsuttu täyttämään tässä elämässä Jumalan meille asettama palvelustyö ja elämään Hänen lähellään. Emme me sitä tee, mutta rakkaus, armo ja maallinen hyvä meitä miellyttäisi. Jos sinulle sanotaan, ole yksi päivä yksin ja kurjuudessa, niin sen jälkeen sinut viedään loppuelämäksesi rahoissa, maineessa, terveydessä ja kauneudessa kylpien unelmiesi paikkaan.Luultavasti teksit diiliin. Sama se on elämän kanssa. Sadan vuoden päästä olemme kaikki hyppysellinen multaa. Sitä ei ole kukaan meille luvannut, että huomenna elämme. Osa meistä lukijoista ei ehkä elä enää kauan. Nämä asiat voivat olla totta jo huomenna.Siinä on uskon ydin..."kun tuuli käy hänen ylitseen, ei häntä enää ole." Mitä silloin jää? Silloin vasta alkaa se elämä, mihin meidät on luotu ja tarkoitettu. Siihen tarvitsemme Jeesusta. Ja todella kipeästi.
Allah tappaa kaikki, niin ateistit kuin kristitytkin. Tämä sopii myös ap:lle.
Ja ketut ateisteilla ole mitään velvollisuutta todistaa jumalien olemattomuutta. Todista itse, että ei ole olemassa kaikkivoipaa Qwertyuiopå-jumalaa. Sitten kun olet todistanut, keksin aina uuden. Ja lällätän että on sinun velvollisuutesi kumota.