Mitä sun pitäisi tehdä juuri nyt?
Mulla odottaa tiskit, mutta päätinkin istahtaa hetkeksi alas kun juuri silitin tunnin verran.
Kommentit (28)
Siivota kylppäri ja keittiö, imuroida.
Nostaa laiska ahterini sohvalta ja mennä keittiöön syömään. Tosin olen kipeänä, ja rakas puolisoni lupasi tuoda mulle ruuan tähän sohvalle, joten ehkä jatkan vaan istumista.. Tuolla se keittiössä kolistelee ja mulla on nälkä ja heikko olo!
Odottaa, että kello tulisi viisi. Yritin äsken kauppaan: siellä oli niin pirullinen jono, että päätin yrittää noin viideltä uudestaan. Mitähän tekisi odotellessa...
Järjestää joulu perheelle ja sukulaisille. En aio tehdä mitään. Joka vuosi raadan koko joulun ja muilla on kivaa. Tänä vuonna istun ja mies hoitakoon muun. Minä voin keittää ne kahvit (käynnistää keittimen) tänä vuonna ja istua sohvalla. Etten ihan laiskalta kuulostaisi niin "ei mitään" sisältää 5 hengen arkiset kotihommat ja yksi lapsista on vauva. Siksi katson ettei minun tarvitse jaksaa joulupuuhia.
Juoda glögiä ja katsoa Netflixistä IT Crowdia.
Pestä nyrkkipyykkinä matto, jolle toissapäivänä kaadoin pari litraa kasvissosekeittoa. Huuhtaisin vaan silloin kun äksidentti kävi ja nyt se sitten dunkkaa kylppärissä. Käsissä pahat ihottumat eikä viitsis enää lutrata pesuaineilla ja vedellä. Hanskatkin kastui sisältä kun pesin päivällä vessan ja nyrkkipyykkinä pari lapsen pehmoelukkaa.
Muuta tekemistä olis tiskikoneen tyhjennys ja täyttäminen, lakana/pyyhepyykin viikkaaminen, kohta pyykkikoneen tyhjennys ja ripustaminen, kuusen alustan imuroiminen ja lapsen huoneen kaaoksen järjesteleminen....
Pakata joulunviettoon tarvittavat tavarat ja lähteä ajamaan kohti joulunviettopaikkaa. Ajomatka on tunnin luokkaa, joten mitäpä tässä kiirehtiä :D