Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä häpeisit eniten, jos saisit lapsen ukkomiehelle?

Vierailija
06.01.2014 |

Lasta? Itseäsi?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauva vain suostuu pysymään mahassa vielä viikon, niin aion saada lapsen ukkomiehelle. Enkä häpeä yhtään mitään. Tosin se ukkomies tulee olemaan naimisissa minun kanssani.

Vierailija
2/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää ehkäisyä että ei moista tule mutta jos tulee niin mies edesvastuuseen, ilmoitus viranomaisille kuka lapsen isä ja elatusmaksut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa tyhmyyttäni häpeäisin eniten!

Vierailija
4/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että, eniten itseäni.

Vierailija
5/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 22:38"]Jos vauva vain suostuu pysymään mahassa vielä viikon, niin aion saada lapsen ukkomiehelle. Enkä häpeä yhtään mitään. Tosin se ukkomies tulee olemaan naimisissa minun kanssani.

[/quote]

Joko on ero vireillä?

Vierailija
6/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ukkomiestä!

Vierailija
7/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä jos se ukko olisi tyhjätasku eikä pystyisi huolehtimaan lapsestaan.

Vierailija
8/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kai periaatteessa saamassa vauvan ukkomiehelle, tai eivät nyt naimisissa ole, mutta lapsen isä on kuitenkin varattu. Olivat aloittaneet tapailemaan samoihin aikoihin, kun vauva sai alkunsa. Ilmeisesti heillä oli vähän erimielisyyttä suhteensa vakavuudesta silloin, koska omasta mielestään mies oli vapaa, kumppaninsa taas oli toista mieltä ja järkyttyikin aikalailla vauvauutisista.

Ei hävetä mikään, olen onnellinen toivotusta vauvasta, josta myös isänsä ja molempien suvut ovat onnellisia. Muiden ihmisten parisuhteet ja miten ne järjestävät ovat heidän oma asiansa, minä elän omaa elämääni.

Vierailija
9/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos unohtaisin pikkuhousut kotiin ja sen huomaisi leningin alta

Vierailija
10/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä häpeäisin sinä päivänä itseäni ihan eniten, kun se lapsi alkaisi kysellä kaikkea isästään ja raskaaksi tulosta yms. Itsenäni häpeäisin ihan eniten.

Onnea vaan vierailijalle joka odottaa lasta ukkomiehelle tai siis teille molemmille. Hienon miehen olette löytäneet. Toinen sankari naimisissa ja toinen ei tiedä millaisessa parisuhteessa on *reps*

Vierailija
11/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa ikääni, kuka kumma voi tulla raskaaksi 52-vuotiaana tai miksi ihmeessä sitä häpeisi, taitaisin olla ylpeä.

Vierailija
12/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 22:38"]Jos vauva vain suostuu pysymään mahassa vielä viikon, niin aion saada lapsen ukkomiehelle. Enkä häpeä yhtään mitään. Tosin se ukkomies tulee olemaan naimisissa minun kanssani.

[/quote]

Joko on ero vireillä?

[/quote]

Eikä kun ymmärsit väärin :D

Yritin olla nokkela. Olen raskaana omalle kihlatulleni, jonka kanssa ollaan menossa viikon päästä naimisiin. En ole toinen nainen eikä kuvioon liity kolmansia tai muitakaan ylimääräisiä osapuolia :) Eli kyllä, saan lapsen tulevalle ukkomiehelle, jonka vaimo itse olen.

t: 2

Vierailija
13/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisin itseäni, että alun alkaen olisin ollut intiimissä suhteessa varatun miehen kanssa ja harrastanut suojaamatonta seksiä. Olisin pettänyt itse omat periaatteeni, sitä ei omatunto antaisi anteeksi.

Vierailija
14/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 22:51"]

[/quote]

Joko on ero vireillä?

[/quote]

Eikä kun ymmärsit väärin :D

Yritin olla nokkela. Olen raskaana omalle kihlatulleni, jonka kanssa ollaan menossa viikon päästä naimisiin. En ole toinen nainen eikä kuvioon liity kolmansia tai muitakaan ylimääräisiä osapuolia :) Eli kyllä, saan lapsen tulevalle ukkomiehelle, jonka vaimo itse olen.

t: 2

[/quote]

Ai jaa :D anteeksi :)

Vierailija
15/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se mikään ukkomies ole jos ei edes naimisissa ole!

Mitä ihmeen häpeemistä aloittajalla ylipäätään olisi, yhdessä se lapsi on alulle saatu, molemmat vastaavat siitä, lapselle aikanaan ei muille.

Vierailija
16/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin harrastanut suojaamatonta seksiä ukkomiehen kanssa halusin sitten ilmeisesti lapsen. Mitä häpeämistä siinä olisi? Miehenhän kuuluisi hävetä, vaimolleen. 

Ja sitä paitsi nainen pystyy mainiosti kasvattamaan vaikka kolme lasta yksin. 

Vierailija
17/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä suostuisi tuollaista häpeämään. Elämä on tehty elettäväksi. Miettisin kyllä parikertaa ennen kuin alkaisin suhteeseen varatun kanssa. Hänellä saisi olla hyvä selitys, mutta uskoisin sen. Uskoisin myös sen, että jos haluaisi lapsen kanssani. 

Vierailija
18/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 23:03"]

Minä häpeäisin sinä päivänä itseäni ihan eniten, kun se lapsi alkaisi kysellä kaikkea isästään ja raskaaksi tulosta yms. Itsenäni häpeäisin ihan eniten.

Onnea vaan vierailijalle joka odottaa lasta ukkomiehelle tai siis teille molemmille. Hienon miehen olette löytäneet. Toinen sankari naimisissa ja toinen ei tiedä millaisessa parisuhteessa on *reps*

[/quote]

En minä tuosta miehestä miestä itselleni haluakaan. Hyvä isä hänestä voi tulla silti ja tuntuu olevankin kovaa vauhtia tulossa.

Lapsen ei tarvitse kysellä mitään, koska isä tahtoo osallistua säännöllisesti hänen elämäänsä. Suunnittelemme parhaillaan muuttoa samaan kaupunginosaan lapsen isän kanssa, jotta hän voisi nähdä lasta mahdollisimman usein.

Eli juuri niin hyvän miehen olen löytänyt kuin tässä tilanteessa tarvitsenkin. Paremmin mulla tuntuu olevan pullat uunissa kuin monella parisuhteeseen vauvan saavalla, mitä tältäkin palstalta saa lukea. Hyvällä tuurilla miehen uusi kumppanikin vielä toipuu järkytyksestään ja lapsi saa hänestä yhden rakastavan aikuisen lisää.

Kenenkään parisuhdestatus ei ole mulle mikään arvo sinänsä.

Vierailija
19/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapsen ukkomiehelle. Oli kova työ potkaista vaimo ja lapsi pois näiden yhteisestä talosta ( josta vaimo ei ollut maksanut latin latia, mutta virallisesti omisti puolet). 

Vierailija
20/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se lapsi mihinkään olisi syyllinen, kyllä häpeäisin itseäni että olisin sellaisen mulkun kanssa lapsenkin tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi