Välillä fantasioin salaa siitä, että voisin vaan syrjäytyä ja ryhtyä juopoksi
Ei olisi mitään velvollisuuksia. Voisi juoda kaljaa puistossa hyvällä säällä aamusta iltaan.
Toisaalta en meinaa ryhtyä ainakaan niin kauan kun vanhemapani on elossa. Ehkä sit, kun joku päivä mulla ei ole enää ketään.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kaappijuoppoja :( Olisi vapauttavaa jos saisi tulla kaapista ulos. Miksi juoppojen kaapista ulostuloa pidetään paheksuttavana? Miksei me saada olla omia itsejämme?
Heti kun uskallat.
Vierailija kirjoitti:
Yksin ryyppäämisessä ei ole mitään järkeä.
Onko missään ryypiskelyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko selvinpäin olossa?
Mä en haikaile alkoholin perään. Maistuu pas*kalle suussa. Mutta silti fantasioin, että pistäisin elämäni ihan vituralleen muuten: jättäsin vuokrat ja kaikki laskut maksamatta. Muutaman kuukaudenhan se kämppäkin pysyisi siinä vielä alla. Ottaisin pikavippejä joka sormelle (luottotietoni on kunnossa) ja osamaksulla hankkisin sitä sun tätä. Haasaisin kaikki velaksi hankitut vipit ihan mihin sattuu. Ruokakaupassa en katsoisi hintoja tai valitsisi vanhentuvaa jauhelihaa tai kökköä rainbowta. Pistäisin haisemaan. Ostaisin mitä haluaisin ja kävisin kuumailmapallolennolla ja lilluisin jossain kylpylässä.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on ihan oikeasti niin tylsää paskaa. Ihan samaa missä on töissä ja mitä tekee ja kenen kanssa. Suorittamiselämä on niin sáátanan tylsää.
Miksi suorittaa? En juopottele muuten suoritakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko selvinpäin olossa?
On.
Voin käydä autolla työssä ja missä vaan.
Minulla on pieni palkka, mutta saan elämän maksettua. Läheiset ihmiset eivät kärsi. Naama ei punoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko selvinpäin olossa?
On.
Minulla on pieni palkka, mutta saan elämän maksettua. Läheiset ihmiset eivät kärsi. Naama ei punoita.
Ei kiinnosta autoilu eikä muukaan ympäristön saastuttaminen. Töissä voi käydä kävellen tai polkupyörällä. Ei mun naama sen enempää punota vaikka joisin kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan sama. Joskus töissä ollessani katson niin kateellisena noita puistojuoppoja, ketkä iloisen näköisenä istuskelee aamusta auringonpaisteessa ja juo pussikaljaa.
Voithan sä kokeilla viikonloppuisin ja lomilla.
Voi kyllä kostautua, kun työssä ei tykätä, rahasi viedään ja juodaan, turpiin tulee ja asunto menee.
Määä en ainakaaan tee mitäään ennenkuin olen mooottorishalla hoitanut kasvaott kuntoon vaikka mitä lääkettä käyttäisi. Ei ole realistista mikään eli ei järkeä ailamn konkreeettisia muuutoksia parmpaaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko selvinpäin olossa?
On.
Minulla on pieni palkka, mutta saan elämän maksettua. Läheiset ihmiset eivät kärsi. Naama ei punoita.Ei kiinnosta autoilu eikä muukaan ympäristön saastuttaminen. Töissä voi käydä kävellen tai polkupyörällä. Ei mun naama sen enempää punota vaikka joisin kaljaa.
Mun on pakko käyttää autoa jos haluan työhön tai mökille.
En uskalla ajatella miltä näyttäisin juoneena, kun ikä näkyy kuitenkin. Eihän sillä niin väliä, mutta tahdon vanheta naturellisti.
Vanhemmalle aikuiselle lapselleni olen ainoa vanhempi. Isä meni alamäkeä ja kuoli siihen. En voisi pettää häntä, vaikka itsenäinen onkin.
Juomalla saisin syövän, sitä on suvussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko selvinpäin olossa?
On.
Minulla on pieni palkka, mutta saan elämän maksettua. Läheiset ihmiset eivät kärsi. Naama ei punoita.Ei kiinnosta autoilu eikä muukaan ympäristön saastuttaminen. Töissä voi käydä kävellen tai polkupyörällä. Ei mun naama sen enempää punota vaikka joisin kaljaa.
En uskalla ajatella miltä näyttäisin juoneena, kun ikä näkyy kuitenkin. Eihän sillä niin väliä, mutta tahdon vanheta naturellisti.
Vanhemmalle aikuiselle lapselleni olen ainoa vanhempi. Isä meni alamäkeä ja kuoli siihen. En voisi pettää häntä, vaikka itsenäinen onkin.
Et voi verrata itseäsi tähän, koska sulla on työ ja mökki mistä selvästi välität ja ennen kaikkea sulla on lapsi ketä varten elää kunnolla.
Itseäni ei kiinnosta työt ja mökit, lapsia ei ole eikä tule. Mielestäni siinä ei ole mitään väärää että unelmoin juoppoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko selvinpäin olossa?
On.
Vanhemmalle aikuiselle lapselleni olen ainoa vanhempi. Isä meni alamäkeä ja kuoli siihen. En voisi pettää häntä, vaikka itsenäinen onkin.Et voi verrata itseäsi tähän, koska sulla on työ ja mökki mistä selvästi välität ja ennen kaikkea sulla on lapsi ketä varten elää kunnolla.
Itseäni ei kiinnosta työt ja mökit, lapsia ei ole eikä tule. Mielestäni siinä ei ole mitään väärää että unelmoin juoppoudesta.
Miksi pitää unelmoida juoppoudesta, kun se ei vapauta mistään? Mikä on ikeesi ja miten siitä todella pääsisi?
Voisinhan minäkin juoda autot mökit ja välit lapsiin. Mikäs sen estää, sitä tapahtuu koko ajan jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko selvinpäin olossa?
On.
Vanhemmalle aikuiselle lapselleni olen ainoa vanhempi. Isä meni alamäkeä ja kuoli siihen. En voisi pettää häntä, vaikka itsenäinen onkin.Et voi verrata itseäsi tähän, koska sulla on työ ja mökki mistä selvästi välität ja ennen kaikkea sulla on lapsi ketä varten elää kunnolla.
Miksi pitää unelmoida juoppoudesta, kun se ei vapauta mistään? Mikä on ikeesi ja miten siitä todella pääsisi?
Voisinhan minäkin juoda autot mökit ja välit lapsiin. Mikäs sen estää, sitä tapahtuu koko ajan jossain.
No sulla on lapsia. Joku traumatisoituisi ja kärsisi siitä sun juomisesta. Mulla ei ole muuta kun vanhemmat, eikä nekään täällä ikuisesti ole.
Vierailija kirjoitti:
Mä en haikaile alkoholin perään. Maistuu pas*kalle suussa. Mutta silti fantasioin, että pistäisin elämäni ihan vituralleen muuten: jättäsin vuokrat ja kaikki laskut maksamatta. Muutaman kuukaudenhan se kämppäkin pysyisi siinä vielä alla. Ottaisin pikavippejä joka sormelle (luottotietoni on kunnossa) ja osamaksulla hankkisin sitä sun tätä. Haasaisin kaikki velaksi hankitut vipit ihan mihin sattuu. Ruokakaupassa en katsoisi hintoja tai valitsisi vanhentuvaa jauhelihaa tai kökköä rainbowta. Pistäisin haisemaan. Ostaisin mitä haluaisin ja kävisin kuumailmapallolennolla ja lilluisin jossain kylpylässä.
Ihana 😂
Se on kyllä todella baskaa elämää lopulta. Olin siellä aika monta vuotta eikä ole yhtään ikävä takaisin.
Voisihan sulle sopiakin suurkuluttajan "ura" mutta alkoholistiksi älä ala. Siinä on iso ero.
Mä oon se alkoholisti ja elämä on aika helvetillistä, kaukana tuosta "glamourista", mistä haaveilet.
Ne juopot saattaa katsella sua kateellisena kun kuljet siitä ohi työvaatteissasi.
Vierailija kirjoitti:
Onpa haaveet. Vaan tiedänpä tyyppejä jotka tuon ovat tehneet, mutta siihen on vaadittu esim. työn menetys, josta asiat ovat lähteneet luisumaan alamäkeen kun on alettu ryyppäämään juopporetkujen kanssa, jotka vedättää tilit tyhjäksi ja vipit otetaan joka paikasta, vaimo ja lapset lähtee tarpeeksi katsottuaan, kämppä myydään ja rahat katoaa janoisten ryyppykaverien juottamiseen, jonka jälkeen olet rahaton ja ehkä koditon, jonka jälkee ryyppyseurakin vähenee, siitä kuopasta ei enää hevin nousta.