Oletteko huomanneet kampin dna-liikeen kuuman miesmyyjän?
Sattuisiko joku tietämään hänen statustaan?;) Voisin jopa ostaa liittymän kyseiseltä urokselta..
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 19:59"]
Mä tunnen sen, se on homo.
[/quote]
Vaikka näin, mutta superihkusöpö eivoimitään :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 18:43"]
Pohtamon nuorempi mallipoika Joni, töissä DNA:lla
http://www.paparazzi.fi/models/joni
[/quote]
Itse en tarkoittanut ainakaan häntä.
-28
[/quote]
DUUDELI...mikä söpöläinen, ihan mamman sydän sulaa <3 Tommoseltahan ostas vaikka mitä.
[/quote]
Miten voit tuommoista vaippapöksyä katsella sillä silmällä :D
Nyt vaan DNA:n miesväki tuunaamaan poikakalenteria ja DNA- roadshow käyntiin. Miettikää mitkä markkinointimahdollisuudet. Tytöt vois pomppia siinä sivussa avustustehtävissä.
saapahan hyvät myynit :) pomot tyytyväisiä, mammat ostaa koko suurperheelle uudet puhelimet, tabletit jne
Haha, vanha ketjuni herännyt eloon! Hauskaa, että muutkin noteeranneet. Näin muuten naisen kanssa, selvästi seurustelivat joten se siitä. Olihan se vähän liian nätti...;)
No huhhuh! Kävin tänään ja pääsin kuin pääsinkin kyseisen karamellin tiskille. On kyllä aivan liian kuuma näille leveleille. <3 <3
"Sinä kuulemma tarjoat täällä halukkaille DNA:ta?" "Minulle kelpaisi ihan perinteisesti liittymän muodossa, ilman estoja"
Herramunjee. En taida olla ainoa, jonka mielestä suurin osa tämän viestiketjun viesteistä on päivänselvästi miehen kirjoittamia. Tarkoittaa sitä, että Kampin DNA:n pojat on tainneet itse tulla hiukan markkinoimaan itseään. Myötähäpeälläni ei ole rajoja.
Hei vieläkö tämä kuuma kolli on töissä kampissa? En ole nähnyt häntä vähään aikaa siellä, vieläköhän sinkkuna olisi:)
Mä tunnen sen, se on homo.