Oletteko huomanneet kampin dna-liikeen kuuman miesmyyjän?
Sattuisiko joku tietämään hänen statustaan?;) Voisin jopa ostaa liittymän kyseiseltä urokselta..
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 19:59"]
Mä tunnen sen, se on homo.
[/quote]
Vaikka näin, mutta superihkusöpö eivoimitään :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 18:43"]
Pohtamon nuorempi mallipoika Joni, töissä DNA:lla
http://www.paparazzi.fi/models/joni
[/quote]
Itse en tarkoittanut ainakaan häntä.
-28
[/quote]
DUUDELI...mikä söpöläinen, ihan mamman sydän sulaa <3 Tommoseltahan ostas vaikka mitä.
[/quote]
Miten voit tuommoista vaippapöksyä katsella sillä silmällä :D
Nyt vaan DNA:n miesväki tuunaamaan poikakalenteria ja DNA- roadshow käyntiin. Miettikää mitkä markkinointimahdollisuudet. Tytöt vois pomppia siinä sivussa avustustehtävissä.
saapahan hyvät myynit :) pomot tyytyväisiä, mammat ostaa koko suurperheelle uudet puhelimet, tabletit jne
"Haluaisin DNA:si liittymän kautta"
Haha, vanha ketjuni herännyt eloon! Hauskaa, että muutkin noteeranneet. Näin muuten naisen kanssa, selvästi seurustelivat joten se siitä. Olihan se vähän liian nätti...;)
No huhhuh! Kävin tänään ja pääsin kuin pääsinkin kyseisen karamellin tiskille. On kyllä aivan liian kuuma näille leveleille. <3 <3
No linkittäkää nyt jo joku sen kuva tänne!!!
Kyseinen myyjä seurustelee tällä hetkellä
"Sinä kuulemma tarjoat täällä halukkaille DNA:ta?" "Minulle kelpaisi ihan perinteisesti liittymän muodossa, ilman estoja"
Herramunjee. En taida olla ainoa, jonka mielestä suurin osa tämän viestiketjun viesteistä on päivänselvästi miehen kirjoittamia. Tarkoittaa sitä, että Kampin DNA:n pojat on tainneet itse tulla hiukan markkinoimaan itseään. Myötähäpeälläni ei ole rajoja.
Meillä oli tulikuuma yö pari viikkoa sitten, sorry siskot
-m22v-
Tarkoititko sitä linkititettyä mallipoikaa, ap?
Hei vieläkö tämä kuuma kolli on töissä kampissa? En ole nähnyt häntä vähään aikaa siellä, vieläköhän sinkkuna olisi:)
Mä tunnen sen, se on homo.