kuvien poisto Iphone 4 ?
Miten voi olla niin hankalaa ? Siis vanhasta phone 3 siirtyi kuvat tähän uuteen ja en millään saa poistettuu niitä ! Ei tule siis sitä roskapöntön kuvaa !! Olen vaikka kokeillut mitä !! Toinen on se ,että miks kun tulee tx niin se näkyy tossa näytöllä vaikka en ole avannut kännyä ?
Kommentit (6)
Mihin kohdin meen asetuksissa ? Toi kuvien poisto ei onnistu ;( valitsen kuvan niin ei tule sitä roskiksen kuvaa niihin vanhoihin kuviin mitkä otettu vanhalla iphone 3 !
Asetukset - ilmoituskeskus - viestit. Ja kuvissa kameran rulla - valitse (ylhäällä oikealla) - roskis.
Kiitos tx juttu nyt on o.k ,mutta vanhat kuvat ei poistu !! Johtuuko siitä kun kuvat siirty koneelta tähän uuteen kännyyn ? Ääh kännyssä on nyt exän kuvat ja haluaisin ne pois.Poikani sanoi ,että pitäis taas kytkee känny tietsikalle ja sitä kautta poistaa ! Onko niin ?
Joo hei itellä on toi samavitun ongelma et ei tu sitä roskapöntön kuvaa ja sirin ne kuvat koneelta ja nyt haluisin poistaa ne kuvat mutta kun ei onnistu j oon myös kokeillu liittää mun iphonea tietokoneeseen ja ei vaan millään poistu!! Hermot menee ja meinannu lentää kännykkä pari kertaa jo seinää....!! Ja nyt joku saa oikeesti tulla nopee kertoo miten ne saa pois....
Ne saa iTunesin avulla pois. Menkää siihen kohtaan, jossa kuvia voi siirtää koneelta ja ottakaa se kansio, jossa ne kuvat on pois iTunesin valinnasta. Sitten painatte Käytä/sykronoi tms.
Asetuksista saat määritellä mitä näytölle tulee. Kuvat saat poistettua kun valitset ja poistat.