Oletteko huomanneet kampin dna-liikeen kuuman miesmyyjän?
Sattuisiko joku tietämään hänen statustaan?;) Voisin jopa ostaa liittymän kyseiseltä urokselta..
Kommentit (60)
Vetäsette päälle t-paidan, johon mustalla tussilla isoin kirjaimin"AV" . Kumma, jos ei ala tajuta ja muistakaa tamppoonikorut.)!
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:42"]
Et tajua...se mies on kuuma.
[/quote]
lähetä se lääkäriin, kuumeessa ei ole järkevää olla töissä
Niin imelä Ken-nukke ettei mitään rajaa :) Ihan mukava myyjä jäätävistä silmistään huolimatta.
Mutta siis hei haloo ei se teitä huoli, se haluaa Barbien. Ja käytöksestä päätellen (olen nuori ja näppärä nainen) on varattu tai homo.
Itse en ole nähnyt, mutta onkohan se jompikumpi niistä Anne Pohtamon pojista? Nehän ovat molemmat tehneet mallintöitä, ja käsittääkseni DNA:lla myös duunia.
Pohtamon nuorempi mallipoika Joni, töissä DNA:lla
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 18:43"]
http://www.paparazzi.fi/models/joni
[/quote]
Itse en tarkoittanut ainakaan häntä.
-28
Myyjät on lueteltu DNA Kampin facen sivuilla ja kaikki löytyvät facesta, eli sieltä vain stalkkaamaan. Yksi niistä oli tosi hottis, mutta en tarkoita tuota yllä linkitettyä Pohtamoa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 18:54"]
Myyjät on lueteltu DNA Kampin facen sivuilla ja kaikki löytyvät facesta, eli sieltä vain stalkkaamaan. Yksi niistä oli tosi hottis, mutta en tarkoita tuota yllä linkitettyä Pohtamoa.
[/quote]
Sokea ei löydä :/
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 18:54"]
[/quote]
Sokea ei löydä :/
[/quote]
Facebook ja Dna Kauppa Oy / Kamppi, Helsinki. Siellä info-kohdassa on lueteltu henkilökunta.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 19:35"]
Hahaha voi teitä...
dna myyjät
[/quote]
On lihaxii ja nätti nassu. Mitä muuta sitä voi keskivertonainen toivoa? Jos olis vielä rikaskin niin ei mitään saumaa.. Nää haluaa puolisokseen mallin. Tärkeintä että hyvältä näyttää!
Tarkotatteko sitä jolla mustat hiukset...kävin hakee kerran netin siltä ja oli mukava!
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 18:43"]
http://www.paparazzi.fi/models/joni
[/quote]
Itse en tarkoittanut ainakaan häntä.
-28
[/quote]
DUUDELI...mikä söpöläinen, ihan mamman sydän sulaa <3 Tommoseltahan ostas vaikka mitä.
Mäkin haluun siltä liitymän !