Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostettiin joulunajan suklaat tänään..

Vierailija
21.12.2013 |

3kpl Symphony-konvehtirasioita

1kpl Aladdin tumma suklaa konvehtirasia

1kpl Aladdin maitosuklaa-rasia

4kpl Wienernougat-rasia

Ja mulle iski jo vko sitten mieliteko tummasta suklaarasiasta jonka suklaan sisällä on kirsikka joten ostin sellaisen vaikka pikkurasia maksoikin liki 5e.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain konvehteja lahjaksi tulee, niin ne on kyllä jotain halpisjuttuja, joita ei mielellään syö. Kuka nyt kunnon konvehteja raaskisi lahjaksi ostaa. Eli kyllä meilläkin varmistetaan suklaanautinto ihan itse.

Vierailija
22/23 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain konvehteja lahjaksi tulee, niin ne on kyllä jotain halpisjuttuja, joita ei mielellään syö. Kuka nyt kunnon konvehteja raaskisi lahjaksi ostaa. Eli kyllä meilläkin varmistetaan suklaanautinto ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, kukin tyylillään ja määrällään. Jos mässytys loppuu uutena vuotena, ei siinä kukasn ehdi terveyttään pilata.

Minun jouluuni kuuluu aina myös premium suklaata, jota ei raski arkena ostaa tai ei edes halua, jotta olisi jotain spesiaalia juhlahetkessä. Esim Guylianin suklaasimpukoita suosittelen, hinta on laskenut vuosien saatossa kohtuulliseksi ja saatavuus parantunut. Fazerin tryffelit maksanevat pari kertaa enemmän kuin Brunbergin, mutta makukin on kuin eri planeetalta.