Ostettiin joulunajan suklaat tänään..
3kpl Symphony-konvehtirasioita
1kpl Aladdin tumma suklaa konvehtirasia
1kpl Aladdin maitosuklaa-rasia
4kpl Wienernougat-rasia
Ja mulle iski jo vko sitten mieliteko tummasta suklaarasiasta jonka suklaan sisällä on kirsikka joten ostin sellaisen vaikka pikkurasia maksoikin liki 5e.
Kommentit (23)
Jos jotain konvehteja lahjaksi tulee, niin ne on kyllä jotain halpisjuttuja, joita ei mielellään syö. Kuka nyt kunnon konvehteja raaskisi lahjaksi ostaa. Eli kyllä meilläkin varmistetaan suklaanautinto ihan itse.
Tosiaan, kukin tyylillään ja määrällään. Jos mässytys loppuu uutena vuotena, ei siinä kukasn ehdi terveyttään pilata.
Minun jouluuni kuuluu aina myös premium suklaata, jota ei raski arkena ostaa tai ei edes halua, jotta olisi jotain spesiaalia juhlahetkessä. Esim Guylianin suklaasimpukoita suosittelen, hinta on laskenut vuosien saatossa kohtuulliseksi ja saatavuus parantunut. Fazerin tryffelit maksanevat pari kertaa enemmän kuin Brunbergin, mutta makukin on kuin eri planeetalta.
Jos jotain konvehteja lahjaksi tulee, niin ne on kyllä jotain halpisjuttuja, joita ei mielellään syö. Kuka nyt kunnon konvehteja raaskisi lahjaksi ostaa. Eli kyllä meilläkin varmistetaan suklaanautinto ihan itse.