Lapsi tuli kaverisynttäreiltä valkoiset sukat pikimustina!
Ei meilläkään kovin usein lattioita kuurata, mutta ei meillä myöskään tule sukat kahdessa tunnissa mustan likaiseksi! Päällisin puolin kaverin koti näytti kyllä kivalta ja siistiltä :o
Kommentit (27)
Tai jos lapset ovat leikkineet piilosta ja sun lapsi mennyt saunaan piiloon? Varsinkin puusaunoissa on mustaa möhnää joka kerran jälkeen vähän
Meillä synttärivieraat keksivät mennä parvekkeelle piiloon, jota ei ole lasitettu joten lattia likainen ja kerran koko porukka juoksi sukkasillaan takapihalla. Eipä ollu heilläkään sukat sen jälkeen kovin puhtoiset..muttakivaa oli :) Terkkuja vaan hysteerisille äideille, jotka saivat mustasukkaisia lapsia juhlista takaisin :D
Terve perhe. Pesee lattiat vasta tihulaislauman lähdön jälkeen.
Meillä ei luututa koskaan lattioita, vaan järjestän lapsille kaverisynttäreitä ja kutsun mahdollisimman paljon vieraita ja sitten juoksutan niitä ympäri kämppää ja daadaa! Lattiat kiiltää puhtaina. Minusta vähän tuntuu että osa vanhemmistä on alkanut epäillä että voiko meidän muksuilla olla neljät synttärit vuodessa...
Kyllä minäkin olen käynyt sellaissa paikoissa kylässä, jossa sukan pohjat muuttuu mustiksi, mutta kyse voi olla myös siitä että on juostu jossain jossa ei pitäisi.
Oli varmaan meillä? Kylppäriä remontoidaan ja vanhoja laattoja on piikattu (?) irti. Se pölyn määrä on jotakin jär-kyt-tä-vää. Eikä sitä pääse pakoon mitenkään. Kyllä mä vähän yritän siivota, mutta se auttaa puoli päivää.
Meillä oli just 3 tunnin synttärit ja varmaan kaikilla sukat mustina. Isot tytöt juoksivat ympäri taloa, ulkokuistilla, parvekkeella. Varmasti oli monilla vanhemmilla ihmettelemistä, jos ovat yhtä tiukkapipoja kuin sä.
Itse olen jo oppinut olla laittamatta kylään valkoisia sukkia.
Meillä luututaan todella usein, (iso koira), mutta ovatpa ne valkoiset sukat silti mustia...
Tai sitten ne kävi meillä juoksentelemassa takkahuoneessa takan edustalla. Kielsin kyllä, koska takassa oli tuli.
Jospa ne on värjänneet ne pikimustiksi..
Eteisen ja keittiön lattiat kannattaa pestä joka viikko.
joukossa tyhmyys tiivistyy. Kaikki prinsessahepeniin pukeutuneet tytöt leikkii piilosta sänkyjen alla, parvekkeella talvella, pihalla kesällä ilman kenkiä, kylppärissä pesukoneen takana ja lauteiden alla... siinä on muutakin tahmaa vaatteissa kuin vain mustiksi muuttuneet sukat.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 08:52"]
Eteisen ja keittiön lattiat kannattaa pestä joka viikko.
[/quote]
Mitäs muuta Porvooseen?
Noo BESE ne? Outo koti teillä on, jos ei pyykinpesuvälineitä löydy..
Meillä on 4 lasta enkä olekaan tajunnut ennen alkaa tutkimaan miten valkoiset sukat on lähtiessään ja kauhistella sitten juhlien jälkeen!
SFW?