Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammattinne, ja kärkytäänkö teiltä ilmaispalveluita?

Vierailija
04.10.2020 |

Kertokaa mikä on ammattinne tai työnne? Kärkytäänkö teiltä ilmaisia palveluita tai neuvoja vai saatteko olla ihan rauhassa?

Aloitan. Työskentelen it-alalla ja aina kun se tulee puheeksi niin saan kuulla esim."voitko kattoa että mikä tossa mun koneessa on". Puolisoni työskentelee kauneudenhoitoalalla ja hänkin saa kiitettävästi pyyntöjä laittaa tukkaa tms.mutta hänelle sentään tarjotaan maksuksi "jotain". Itse olen aikanaan tuntikaupalla laittanut puoli tuttujen koneita ja kertaakaan minulle ei ole maksua tästä tarjottu. Onneksi olen jo vuosia ymmärtänyt kieltäytyä.

Onko sinulla ammatti jota kukaan ei kysele?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pyydetty ihme kyllä, kukapa ei hampaan poistoa haluaisi :D

Joskus harvoin joku kysyy neuvoa, toki neuvon. Pari vanhaa tuttua on kysellyt missä otan vastaan, mutta en hoida tuttuja. Olen terveyskeskuksessa töissä niin ei ole ilmaistöiden hamuajia onneksi, enpä niitä kyllä tekisikään.

Hammaslääkäri

Vierailija
42/45 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veturinkuljettaja. Palveluksia ei pyydetä, mutta jos erehtyy ammattinsa mainitsemaan jossain illanvietossa niin saa vastata koko illan erilaisiin kysymyksiin työstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanviljelijä.

Autoja pitää onkia ojista paikoissa, jossa ei oikein maataloustraktorilla mahdu operoimaan. Lisäksi ko. homma on käsittääkseni luvanvaraista.

Kaikenlaista maansiirtotyötä yms. pitäisi tehdä, mutta polttoainemaksua(vero) ei olla valmiita maksamaan.

Kaijenlaista roskaa haluttaisiin tuoda tilalleni poltettavaksi.

Vierailija
44/45 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelija, ja arvatkaa vaan kyselläänkö. Oletetaan, että jos tarvikkeet löytyvät jo minulta kotoa, homma on ilmaista, eikä työtunneille anneta myöskään mitään arvoa. Uskomattomin oli, kun psykologin tapaamisen aikana hän alkoi _kärttää_ minulta tilaustyötä, olisi siis kyllä maksanut, mutta sillä hetkellä olin lähes työkyvytön ja hän kyllä tiesi sen kun sen vuoksi siellä kävin. Useat näistä tapaamisistamme menikin sitten hänen kanssaan tästä mahdollisesta tilaustyöstä jaaritellessa. Kieltäydyin, koska tiesin etten sillä hetkellä siihen kykenisi, eikä omalla koneellani olisi pystynyt sellaista materiaalia ompelemaan, mitä hän asuunsa toivoi. Silti hän halusi tästä asusta puhua jokaisella käynnillä, ja toivoin niin että en olisi koskaan kertonut hänelle olevani ompelija.

Vierailija
45/45 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juristi. Puhelinnumero meni salaiseksi yli 20 v sitten ja kaikkien ei-asiakkaiden kysymyksiin vastaan, että en tiedä kyseisestä aiheesta yhtään mitään. Monesti en tiedäkään ilman, että kaivelen tietoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi