Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero ulkonäön takia

Vierailija
17.12.2013 |

Vaimoni alkoi lihota pari vuotta sitten, mikä vei hänen viehättävyytensä mennessään. Samalla häntä lakkasi kiinnostamasta seksi, mikä liittynee pitkälti hänen ulkomuotoonsa - hän ei enää pidä itseäänkään viehättävänä.

Painostin häntä aluksi seksiin, mutta lopetin sen, kun tajusin miten naurettavaa touhua se on. Niinpä aloin odottaa hänen aloitettaan. Odotin sitä vuoden. Meillä oli tänä aikana kerran tai pari kuussa seksiä, kun sain hänet siihen houkuteltua.

Toisen vuoden aikana aloin jo katsella muualle. Muut naiset haluavat minua alati. Nyt en enää halua torjua heitä. En halua elää kumppani- ja ystävyysliitossa, jossa saan miehenä nokkiini kerta toisensa jälkeen. Mä olen kuitenkin vasta kolmekymppinen. Ei tämmöisessä elämässä ole mitään järkeä.

Jatkuva puolentoista vuoden torjuminen on myös loukannut miestä minussa. Nyt en enää itsekään halua vaimoani. Ne muut naiset ovat etusijalla.

Tilanne on selvä, mutta eron syy on aivan käsittämätön. Miten tällaisesta sotkusta pääsee kuiville? Olen katsomassa omaa kämppää, mutta olen ihan romuna tästä kuviosta. En ole yhtään kiinnostunut mistään irtoseksistä, haluan rakkaussuhteen. Naiset auttakaa mua.

Kommentit (203)

Vierailija
41/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmäkää ehkä ymmärrä sitä, et on rakastunu johki ja menee naimisii sen kanssa ja sitte toisella alkaa kiloja tulla pikkuhiljaa, et miten se rakkaus voi siitä hiipua... Tai mikään himo voi hiipua. Ku luulis,et lähtökohtasesti se jonka kanssa menee naimisiin, kokis aikas kuumana pakkauksena, jonka pieni lihoaminen (10-20kg) ei tuntuis himoissa vielä missään....

MUTTA olen ollut myös tilanteessa, jossa uusi tuttavuus oli muista aiemmista poiketen vatsakas, ja en tosiaa aatellu et se vaikuttaa siihen miten himottavana hänet tunnen, mutta annas olla ku joutu fyysisesti vastakkain sen vatsan kanssa.... Tunsin itseni ihan hirveeks ihmiseks ton jälkeen pitkään...ja ihmettelen sitä vieläkin että olenkin näin pinnallinen!!!

Vierailija
42/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kun ottaa pikkusen thaikun. 

Ne ei helposti liho, eikä mussuta hirveesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä aloituksessa ollut oikeasti kyse vain erosta ulkonäön takia, lukekaa tarkemmin nainen ei halunnut seksiä. Jos ihminen on seksuaalinen niin miksi suhteeseen pitäisi jäädä roikkumaan, odottamana ja kerjäämään seksiä? ehkä tämä nainenkin voisi sitten etsiä itselleen sellaisen miehen joka ei halua seksiä kun kerran vuodessa? ihmiset valitettavasti usein muuttuvat ajan kuluessa, mutta jokainen voi löytää uuden kumppanin joka vastaa eniten odotuksia

Vierailija
44/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä aloituksessa ollut oikeasti kyse vain erosta ulkonäön takia, lukekaa tarkemmin nainen ei halunnut seksiä. Jos ihminen on seksuaalinen niin miksi suhteeseen pitäisi jäädä roikkumaan, odottamana ja kerjäämään seksiä? ehkä tämä nainenkin voisi sitten etsiä itselleen sellaisen miehen joka ei halua seksiä kun kerran vuodessa? ihmiset valitettavasti usein muuttuvat ajan kuluessa, mutta jokainen voi löytää uuden kumppanin joka vastaa eniten odotuksia

Vierailija
45/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa vaimo, joka ei halua seksiä jos osaa kuitenkin siivota ja laittaa ruokaa. 

Lähetä tänne. Maksan postikulut. 

Vierailija
46/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteessa on intohimoa jäljellä niin kyllä seksiä suhteessa riittää jos kummallakin on tunteita toista kohtaan, eivät ne tunteet katoa pelkästään kilojen takia. Joissain suhteissa vain rakkaus sammuu pois vuosien myötä

Vierailija
47/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa mies, joka ei halua seksiä jos osaa kuitenkin tuoda rahaa taloon ja huoltaa itsensä. Lähetä tänne. Maksan postikulut.

Vierailija
48/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 02:28"]

Emmäkää ehkä ymmärrä sitä, et on rakastunu johki ja menee naimisii sen kanssa ja sitte toisella alkaa kiloja tulla pikkuhiljaa, et miten se rakkaus voi siitä hiipua... Tai mikään himo voi hiipua. Ku luulis,et lähtökohtasesti se jonka kanssa menee naimisiin, kokis aikas kuumana pakkauksena, jonka pieni lihoaminen (10-20kg) ei tuntuis himoissa vielä missään....

MUTTA olen ollut myös tilanteessa, jossa uusi tuttavuus oli muista aiemmista poiketen vatsakas, ja en tosiaa aatellu et se vaikuttaa siihen miten himottavana hänet tunnen, mutta annas olla ku joutu fyysisesti vastakkain sen vatsan kanssa.... Tunsin itseni ihan hirveeks ihmiseks ton jälkeen pitkään...ja ihmettelen sitä vieläkin että olenkin näin pinnallinen!!!

[/quote]

Pieni lihoaminen 10-20kg!?

Vierailija
49/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 02:42"]

Mulle kelpaa mies, joka ei halua seksiä jos osaa kuitenkin tuoda rahaa taloon ja huoltaa itsensä. Lähetä tänne. Maksan postikulut.

[/quote]

No perkele!

Mitä tarkoittaa "huoltaa itsensä" tässä yhteydessä?

Vierailija
50/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei mun mielestä 10-20kg ole niin paljon, että sen perusteella muuttuu toiseksi ihmiseksi.

Vierailija
51/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 02:47"]

[/quote]

No perkele!

[/quote]

Pestä vaatteensa. Ostaa vaatteensa. Kammata naamansa. Lämmittää saunansa.

Vierailija
52/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 02:50"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 02:47"]

[/quote]

No perkele!

[/quote]

Pestä vaatteensa. Ostaa vaatteensa. Kammata naamansa. Lämmittää saunansa.

[/quote]

Jaa no ei sit mitää.

Vierailija
53/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHA :D

Vierailija
54/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko, ap, ihan varma, että tiedät mitä teet sängyssä? Luulen, että vaimosi ei halua sinua, koska a) olet jotenkin kinky, b) tai jotenkin esimerkiksi pokeriippuvainen tai c) fantasioit hänelle toisista naisista. Tai muuten vain huono taidoiltasi.

Kilot ei vie haluja, urpo toiminta/jutut sen sijaan aivan taatusti. Katsopa siis peiliin.

Vierailija
55/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 02:48"]

no ei mun mielestä 10-20kg ole niin paljon, että sen perusteella muuttuu toiseksi ihmiseksi.

[/quote]

Minusta on.

Vierailija
56/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt EHKÄ poikkesi tämä "keskustelu" siitä oikeasta aiheesta,eli:mies ei tunne enää itseään halutuksi,kun nainen on päästänyt itsensä rupsahtamaan ja näin sitten pihtaa ja häpeää seksiä puolisonsa kanssa,eli miestä vituttaa ku akka ei anna hänestä riippumattomista syistä,,,täällä akat tartuu vaan vastauksiin jos toinen on "nätimipi ku toinen",,voi vittu teidän kans!ei hme että ukot rupeaa homoiksi!:D

Vierailija
57/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 02:58"]

Oletko, ap, ihan varma, että tiedät mitä teet sängyssä? Luulen, että vaimosi ei halua sinua, koska a) olet jotenkin kinky, b) tai jotenkin esimerkiksi pokeriippuvainen tai c) fantasioit hänelle toisista naisista. Tai muuten vain huono taidoiltasi.

Kilot ei vie haluja, urpo toiminta/jutut sen sijaan aivan taatusti. Katsopa siis peiliin.

[/quote]

Sielä taas joku läski huutelee..

Kyllä ne halut kuule kaikkoaa aika kauas jos olet alkanut seurustella kivan simpsakan tytön kanssa ja parin vuoden päästä huomaat, että sulla on kotona 20 kiloo painavampi sotanorsu.

Teille isoille tytöillekkin on ottajansa, mutta suurin osa meistä miehistä ei teitä halua.

Vierailija
58/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 02:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 02:48"]

[/quote]

Minusta on.

[/quote]

Oma mieheni on lihonnut viimeisen kolmen vuoden aikana 20 kiloa ja ihan laiskuutensa takia. Eikä hän ole miksikään muuttunut. Yhtä haluttava ja ihana kuin aina ennenkin.

Vierailija
59/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mä haluan läskiä miestä! NIIN! SIINÄS KUULITTE!

Vierailija
60/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 03:06"]

enkä mä haluan läskiä miestä! NIIN! SIINÄS KUULITTE!

[/quote]

joo joo kaikki uskoo