Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero ulkonäön takia

Vierailija
17.12.2013 |

Vaimoni alkoi lihota pari vuotta sitten, mikä vei hänen viehättävyytensä mennessään. Samalla häntä lakkasi kiinnostamasta seksi, mikä liittynee pitkälti hänen ulkomuotoonsa - hän ei enää pidä itseäänkään viehättävänä.

Painostin häntä aluksi seksiin, mutta lopetin sen, kun tajusin miten naurettavaa touhua se on. Niinpä aloin odottaa hänen aloitettaan. Odotin sitä vuoden. Meillä oli tänä aikana kerran tai pari kuussa seksiä, kun sain hänet siihen houkuteltua.

Toisen vuoden aikana aloin jo katsella muualle. Muut naiset haluavat minua alati. Nyt en enää halua torjua heitä. En halua elää kumppani- ja ystävyysliitossa, jossa saan miehenä nokkiini kerta toisensa jälkeen. Mä olen kuitenkin vasta kolmekymppinen. Ei tämmöisessä elämässä ole mitään järkeä.

Jatkuva puolentoista vuoden torjuminen on myös loukannut miestä minussa. Nyt en enää itsekään halua vaimoani. Ne muut naiset ovat etusijalla.

Tilanne on selvä, mutta eron syy on aivan käsittämätön. Miten tällaisesta sotkusta pääsee kuiville? Olen katsomassa omaa kämppää, mutta olen ihan romuna tästä kuviosta. En ole yhtään kiinnostunut mistään irtoseksistä, haluan rakkaussuhteen. Naiset auttakaa mua.

Kommentit (203)

Vierailija
21/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset juttele vaimosi kanssa näistä? Ihan silleen nätisti, kuten olet tännekin kirjoittanut, että tykkäisit kyllä hänestä, jos hän tykkäisi sinusta jne. Ja että mikä mättää. Jokuhan se on.

Ja jokuhan se on hänetkin jättänyt hänetkin sinun kanssasi roikkumaan kuitenkin. Varmaan rakkaus? Ehdota, että yrittäisitte yhdessä vielä?

Itse olen ikäni katunut, kun en aikoinaan enää kehdannut ja aika meni ohi. Se sama ihana sanoi tuossa taannoin, että voi että kun olisi silloin pitänyt. Niin olisi, niin.

Vierailija
22/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin mennään kyllä ihan muun kuin ulkonäön takia. Jos on noin lapsellinen kuin moni täällä, pysykää avoliitossa, jättäkää se avioliitto niille, joilla on älliä siihen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaimollesi että laihduttaa tai tulee ero, yksinkertaista. Jos siis näät suhteella tulevaisuuden jos muijasi laihtuu :D Jos suhteenne on muuten kuollut niin eroat vain.

terv. mieheni sanoi aikanaan etten ole enää viehättävä, yritin laihduttaa, mulla paljastui kilpirauhasen vajaatoiminta, laihduin, parisuhde kukoistaa jälleen

Vierailija
24/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin monesti miehet aina sanoo, että jos nainen ei pidä itseään haluttavana, ei naista voi itsekään pitää haluttavana. mulla se menny ainaki niin, että jos tunnen, et mies ei pidä mua haluttavana, en pidä itseänikään haluttavana. Se vaikuttaa ihan oikeesti siihen omaan tunteeseen itsestään niin paljon.

Vierailija
25/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 01:19"]

Naimisiin mennään kyllä ihan muun kuin ulkonäön takia. Jos on noin lapsellinen kuin moni täällä, pysykää avoliitossa, jättäkää se avioliitto niille, joilla on älliä siihen. 

[/quote]

Eiköhän jokainen ihminen tee ihan juuri niin elämässään kuin haluaa? Jos joku menee naimisiin pelkän ulkonäön takia, mitä se sinulta on pois?  Ja haluaisin edelleen nähdä sen viestin, missä kirjoitetaan että kannattaa mennä naimisiin ja valita kumppani pelkän ulkonäön perusteella? Ihmiset lukevat mitä haluavat lukea...

Vierailija
26/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän AP:tä täysin!

Seurustelin 7 vuotta ihanan miehen kanssa. Mies alkoi kaljuuntua nuorena jo 28 vuotiaana. En voinut jatkaa suhdetta, vaan oli pakko erota. Se hiipivä ohimokalju oli vaan niin turn of. Seksi loppui siihen kaljuuntumiseen ja samalla loppui koko suhde.

Vierailija
27/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

28, jep, olet loistava esimerkki tyhmästä naisesta. Muista, älä koskaan mene avioon, älä koskaan liho, älä koskaan saa yhtään ryppyä, älä haise, äläkä aikaise suutasi, koska sieltä valuu paskaa niin kuin näkyy. Sekin on ällöttävää, minusta jopa oksettavampaa kuin kalju.

Vierailija
28/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, ota yhteyttä ku lähet apajoille. rivienväleistä tai sanavalinnoista kuitenken paistaa, et olet kelpo mies etkä mikään kotikarju.

Tossa on vaarana, että tosiaan tulet katkerakasi vaimoosi kohtaan, kun torjuu sut. Toi tilanne vaatii sulta jatkuvaa asian käsittelyä ja sitten kun sitä ei enää vaan jaksa tehdä tai pysty henkisesti siihen, niin tilalle astuu katkeruus, joka on pysyvämpi tunnetila kuin se asioitten järkeily ja vatvominen missä vaiheessa nyt oot.

Ei kenenkään oo tarkotus jäädä voimaan pahoin tuollaseen tilanteeseen vaikka kuinka aviossa oottekin. Pariterapiaa puoli vuotta ja katot sen jälkeen mitä tapahtuu. Et tosiaan mee vaimolles sanomaa, että alapa laihduttaa, se voi aiheuttaa sen että tilanne menee lukkoon ihan lian kauaksi aikaa ja tietenkin se loukkaa vaimoasi, ei väliä miten hellästi sen sanoo.

t.16

Vierailija
29/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kalju mies jolle kalju sopii ja kyllä hänet muutkin naiset huomaa. Atleettinen, isokokoinen komea kalju mies. Huh ;) En vaihtaisi mihinkään pehkoon.

Vierailija
30/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 01:28"]

ap, ota yhteyttä ku lähet apajoille. rivienväleistä tai sanavalinnoista kuitenken paistaa, et olet kelpo mies etkä mikään kotikarju.

Tossa on vaarana, että tosiaan tulet katkerakasi vaimoosi kohtaan, kun torjuu sut. Toi tilanne vaatii sulta jatkuvaa asian käsittelyä ja sitten kun sitä ei enää vaan jaksa tehdä tai pysty henkisesti siihen, niin tilalle astuu katkeruus, joka on pysyvämpi tunnetila kuin se asioitten järkeily ja vatvominen missä vaiheessa nyt oot.

Ei kenenkään oo tarkotus jäädä voimaan pahoin tuollaseen tilanteeseen vaikka kuinka aviossa oottekin. Pariterapiaa puoli vuotta ja katot sen jälkeen mitä tapahtuu. Et tosiaan mee vaimolles sanomaa, että alapa laihduttaa, se voi aiheuttaa sen että tilanne menee lukkoon ihan lian kauaksi aikaa ja tietenkin se loukkaa vaimoasi, ei väliä miten hellästi sen sanoo.

t.16

[/quote]

Ja sinäkö olet heti tyrkyllä juuri eronneelle/namissa olevalle miehelle? Huh miten luotaantyöntävää.

Vierailija
31/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mä en kans ymmärrä, miten kaljuuntuminen voi olla miehille(joillekin) niin iso asia, olin suhtees yhen miehen kans jolla kaljuuntuminen jo aika pitkällä (ok, alle 30v) ja se puhu jos ei päivittäin niin viikottain siitä ahistuksesta mitä kaljuuntuminen aiheuttaa. Olin niin HUOH, oikeesti, ei mitään väliä onko hiukset vai kalju!!! Kyllästytti kuunnella sitä samaa itkua.

Vierailija
32/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekakkoselle, en ole tyrkyllä, vaan ehkä se oli keino kertoa, että tuskin mies jää lehden päälle soittelemaan, jos on fiksu ja tunteikas mies, joita ei joka paikassa tapaa.

Vierailija
33/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 01:33"]

joo mä en kans ymmärrä, miten kaljuuntuminen voi olla miehille(joillekin) niin iso asia, olin suhtees yhen miehen kans jolla kaljuuntuminen jo aika pitkällä (ok, alle 30v) ja se puhu jos ei päivittäin niin viikottain siitä ahistuksesta mitä kaljuuntuminen aiheuttaa. Olin niin HUOH, oikeesti, ei mitään väliä onko hiukset vai kalju!!! Kyllästytti kuunnella sitä samaa itkua.

[/quote]

Mielellään ajaa vaan kaikki pois jos on lähteäkseen. Kaljuus pukee  monia.

Vierailija
34/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 01:33"]

[/quote]

Mitä jos sun tukka lähtis? Jos yhtä suuri osa naisista kaljuuntuisi kuin miehistä niin siihen olisi jo joku simppeli hoito ja vittu kela korvaisi sen. Ei voi olla niin vaikeaa saada hiukset pysymään ihmisen päässä vuonna 2013!!!

Vierailija
35/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa joku lääkkeellinen pilleri, joka otetaan joka päivä, joka estää kaljuuntumisen etenemisen. euro päivässä. En muista lääkkeen nimeä, mutta vasrmastoi pienellä googlaamisella löytyy. Kyseessä ei ole mikään lisäravinne, vaan oikea lääke. Ei oo paha hinta 365e vuodessa maksaa kaljuuntumisen estoa, kun vertaat vaikka kuinka paljon akkojen pitää ostaa vaatteita verrtatuna miehiin, ostaa meikkejä, maksaa enemmän kampaajasta ja ostaa tosiaan tissiliivejä, terveyssiteitä ynnä muuta!!!

Vierailija
36/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä kaljuuntuvat nuoret miehet ovat, anteeksi vaan epäseksikkäitä. Tiedän, etteivät he sille itse mitään voi, mutta minä en halua kaljuuntuvaa miestä. Minusta miehessä on seksikästä lihaksikkuus ja tuuhea tukka.

Mutta onneksi noille kaljuuntuvillekin näköjään löytyy ottajia.

Pahin turn of on se, kun se kaljuuntuva pää on ajettu klaniksi ja sitten sieltä nousee siili esiin paljastaen todellisuuden..

Vierailija
37/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 01:06"]

Ja olen joo keskustellut. Arvostan ja rakastan vaimoani, olen ilmaissut hänelle tilanteeni ilman syyttelyä tai katkeruutta. Jos jäisin vielä tähän pidemmäksi aikaa riutumaan, tiedän että katkeroituisin ja alkaisin varmaan syytellä häntä. Tästä asiasta puhuminen on todella vaikeaa, kun tilanne ei ole mitenkään yksinkertainen. Haluan että hän haluaisi minua luonnostaan, ei sen takia että hän vain miellyttäisi minua. Pari kertaa hän on "antautunut minulle" rakkaudesta eikä halusta, ja se särkee sydämeni.

-ap

[/quote]

Miten minusta tuntuu, että kirjoituksesi ovat hyvin naisellisia? Puhuminen voi olla vaikeaa, mutta tapasi ilmaista yksinkertaisia asioita monimutkaisina on, kuin kuuntelisi naista.

Vierailija
38/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjottaminenki saattaa monimutkastua kun on niin vaikee asia eessä kuin se et rakastaa vaimoa ja toisaalta ei ole suhteessa intohimoa...

Vierailija
39/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä ap:tä siinä mielessä, että kyllä seksiä pitää olla parisuhteessa, muuten rakkaus hiipuu, mutta tuo häiritsee minua, että ap:n rakkaus on hiipunut vaimon kilojen takia. Se että vaimo tietää tasan tarkkaan että mies ei enää tunne halua läskien takia, saa vaan syömään lisää. Miehen pitäisi tukea vaimoaan ja kohottaa hänen itsetuntoaan ja mielialaansa, niin laihduttaminenkin onnistuisi. Ja kuulostaa jopa siltä että vaimo on masentunut, siihen pitää hakea apua.

Minulle seksi on ollut todella tärkeä osa rakkautta aina, mutta kun mies ei tee aloitteita eikä millään tavalla kehu minua tms. aloin tuntea itseni rumaksi ja lihavaksi, enkä käsitä enää miten ennen kehtasin jopa tyrkyttää itseäni miehelle. Kun seksikerrat ovat vähentyneet, myös haluni ovat alkaneet vähentyä.

Jos toista oikeasti rakastaa, ei ulkonäöllä ole mitään väliä, mun sydän särkyy tuollaisten puheiden takia, mitä jos puoliso vaikka joutuu onnettomuuteen ja tulee vaikka palovammoja joka puolelle, loppuuko se "suuri" rakkaus siihen?

Vierailija
40/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua, ap. En voisi roikkua suhteessa, jossa en pitäisi kumppaniani puoleensavetävänä. Kauneus on minulle tärkeää niin ympäristössäni kuin ihmisissäkin, ja seksi tarkoittaa minulle hyväsyntää, läheisyyttä ja yhteenkuuluvuutta.