Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottuminen käynyt koko ajan vaikeammaksi, tylsää

Vierailija
16.12.2013 |

Jotenkin seksi ja kaikki jutut seksissä ovat käyneet niin tutuiksi ja arkisiksi, että on hyvin vaikeaa saada itseään enää kiihottuneeseen tilaan. Olen jo fantasioinutkin tässä aikuisikäni aikana kaikki mahdolliset fantasiat niin loppuun, että eivät enää kiihota yhtään enkä keksi enää mitään uusia hyviä fantasioita.

Joskus alkuaikoinahan sitä oli miehen kanssa pöksyt märkänä samantien, kun suuteli miestä. Sitten kun se ei enää riittänyt, opetin miehelle kaikki hyvät "temput ja nappulat josta minua painella". Sitten se ei enää tuntunut miltään (!?) ja mukaan otettiin lelut. Sitten roolileikit. Sitten eri paikoissa, jne.

Ja nyt en enää keksi mitään, mistä kiihottuisin, paitsi vieraasta seksikkäästä miehestä (uutuuden viehätys), mutta en todellakaan aio miestä vaihtaa tai pettää.

Mies edelleen haluaa seksiä, ei hänkään tosin niin paljon kuin ennen, kai hänkin on vähän kyllästynyt.. mutta itseä kyllästyttää, että vaikka meillä seksiä tasaiseen tahtiin onkin, niin en edes muista milloin viimeksi olisin ollut kiihottunut. Olen sekstaillessamme yhtä kiihottuneessa tilassa kuin esim. pyykkiä viikatessa, ajattelenkin varmaan samoja asioita. Yritän siinä sitten vaan olla menossa mukana ja vähän voihkia ja hyväillä miestä. Joo, meneehän se näinkin, mitäänsanomattomana suorituksena, jotta ukko pysyy hyvällä tuulella. Ei siinä mitään. Oishan se tietty kiva joskus itsekin vielä tuntea himoa ja halua, mutta noh, mikäli ei onnistu (enkä oikein usko että onnistuu, en ainakaan keksi mitään millä onnistuisi), niin onhan tää elämä nyt muutakin kuin seksiä. Hyvää elämää onkin. Kiva koti, mies on ihan mukava, lapset on ihania. Joulukin tulee ja silleen. 

:D

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et taida rakastaa miestäsi. Jos rakastaisit, kiihottuisit ilman lelujakin.

Vierailija
22/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy itse vieraissa, enkä edes haluaisi. Haluan antaa vaimolleni nautintoa, koska nautin siitä itsekkin kun vaimoni on kiihoittunut ja halukas.
Jos vaimo saa nautintoa, niin ei se ole minulta pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestäni ei kiinnosta seksi kanssani, tyydytän itseni käsin mieluummin kuin kävisin vieraissa

Vierailija
24/52 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttiä netissä. Tämä toimii mulla: flirttaan sumeilematta yhden vanhan poikakaverin kanssa netissä, ja sitten illalla himottaa jo valmiiksi sänkyyn mennessä. Sängyssä ei kuitenkaan ole muita mielessä kuin se oma mies. Mies tietää tämän "pelini" eikä siitä pahastu, palkinnot on hyvät ;-) 

Vierailija
25/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 10:17"]

Jos miestäni ei kiinnosta seksi kanssani, tyydytän itseni käsin mieluummin kuin kävisin vieraissa

[/quote]

Jutun juurihan oli se, että NAISTA ei seksi kiinnosta. 

Vierailija
26/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä taisi ollakkin....en vain voi ymmärtää sitä että ei kiinnosta.

Vierailija
27/52 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 14:27"]

Miksi muuten tälläistä keskustelua käydään vauva-foorumilla ?

[/quote]

Eikö tämä olekaan aihe vapaa - foorumi? Sorry..

Vierailija
28/52 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin sama ongelma, tosin emme ole vielä kokeilleet kaikkia keinoja kun olemme olleet vasta muutaman vuoden yhdessä. Olen miettinyt, että pitäisikö miestä vain pyytää antamaan tosi pitkää ja kiusoittelevaa esileikkiä, jos se toisi halut mukanaan. Muuta en oikein keksi, paitsi ehkä jotakin hormoniongelmaa tai vastaavaa. Alkuaikoina mitään vastaavaa ei tosiaankaan ollut, nyt ongelma on pikkuhiljaa syntynyt ja muuttunut krooniseksi, ja kun siihen on tottunut, on vaikeampi korjata.

Ja en kyllä halua kokeilla ketään muuta hyvän seksin toivossa, että jos se sitä vaatisi niin sitten pärjään näinkin. Elämässä on muutakin ja parisuhteemme voi muuten erittäin hyvin.

Vierailija
29/52 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 14:27"]

Miksi muuten tälläistä keskustelua käydään vauva-foorumilla ?

[/quote]Etkö tiedä miten vauvoja tehdään?

Vierailija
30/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on myös himot kadonneet, mutta miten selitän sen miehelleni ? En halua loukata häntä enkä myöskään käydä vieraissa

Vierailija
31/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 11:42"]

Minulta on myös himot kadonneet, mutta miten selitän sen miehelleni ? En halua loukata häntä enkä myöskään käydä vieraissa

[/quote]

Kerrot sen rehellisesti, ja mietitte yhdessä mitä pitäisi tehdä. Pyydä miestäsi auttamaan sinua, älä syyllistä. Ei siihen muuta ratkaisua ole. Joku seksiterapeutti voisi auttaa myös.

Vierailija
32/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 11:42"]

[/quote] ok, kiitos neuvosta, samaa olen itsekkin mietttinyt

Kerrot sen rehellisesti, ja mietitte yhdessä mitä pitäisi tehdä. Pyydä miestäsi auttamaan sinua, älä syyllistä. Ei siihen muuta ratkaisua ole. Joku seksiterapeutti voisi auttaa myös.

[/quote]

Vierailija
33/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 23:54"]

Jotenkin seksi ja kaikki jutut seksissä ovat käyneet niin tutuiksi ja arkisiksi, että on hyvin vaikeaa saada itseään enää kiihottuneeseen tilaan. Olen jo fantasioinutkin tässä aikuisikäni aikana kaikki mahdolliset fantasiat niin loppuun, että eivät enää kiihota yhtään enkä keksi enää mitään uusia hyviä fantasioita.

Joskus alkuaikoinahan sitä oli miehen kanssa pöksyt märkänä samantien, kun suuteli miestä. Sitten kun se ei enää riittänyt, opetin miehelle kaikki hyvät "temput ja nappulat josta minua painella". Sitten se ei enää tuntunut miltään (!?) ja mukaan otettiin lelut. Sitten roolileikit. Sitten eri paikoissa, jne.

Ja nyt en enää keksi mitään, mistä kiihottuisin, paitsi vieraasta seksikkäästä miehestä (uutuuden viehätys), mutta en todellakaan aio miestä vaihtaa tai pettää.

Mies edelleen haluaa seksiä, ei hänkään tosin niin paljon kuin ennen, kai hänkin on vähän kyllästynyt.. mutta itseä kyllästyttää, että vaikka meillä seksiä tasaiseen tahtiin onkin, niin en edes muista milloin viimeksi olisin ollut kiihottunut. Olen sekstaillessamme yhtä kiihottuneessa tilassa kuin esim. pyykkiä viikatessa, ajattelenkin varmaan samoja asioita. Yritän siinä sitten vaan olla menossa mukana ja vähän voihkia ja hyväillä miestä. Joo, meneehän se näinkin, mitäänsanomattomana suorituksena, jotta ukko pysyy hyvällä tuulella. Ei siinä mitään. Oishan se tietty kiva joskus itsekin vielä tuntea himoa ja halua, mutta noh, mikäli ei onnistu (enkä oikein usko että onnistuu, en ainakaan keksi mitään millä onnistuisi), niin onhan tää elämä nyt muutakin kuin seksiä. Hyvää elämää onkin. Kiva koti, mies on ihan mukava, lapset on ihania. Joulukin tulee ja silleen. 

[/quote]

http://wahochina.en.alibaba.com/product/738737425-220088312/2013new_model_young_silicone_sex_doll.html

Hommatkaa tommonen!

Vierailija
34/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 12:52"]

[/quote]

http://wahochina.en.alibaba.com/product/738737425-220088312/2013new_model_young_silicone_sex_doll.html

Hommatkaa tommonen!

[/quote]Wow, laukeaisin kyllä heti :)

Vierailija
35/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 12:52"]

[/quote]

Hommatkaa tommonen!

[/quote]Wow, laukeaisin kyllä heti :)

[/quote]

Mitäs kivaa siinä on?

Vierailija
36/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei vastustele vaan tekee mitä haluat :)

Vierailija
37/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni haluaisi kokeilla joskus vierasta miehensä luvalla?

Itse ainakin haluaisin. Mies on mustasukkainen ja "tyydyttävä" sängyssä, mutta tosiaan haluttaisi kokea se jännityksen ja kiihottuneisuuden tunne taas, joka oli silloin suhteen alussa. 

Vierailija
38/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 13:53"]

Kuinka moni haluaisi kokeilla joskus vierasta miehensä luvalla?

Itse ainakin haluaisin. Mies on mustasukkainen ja "tyydyttävä" sängyssä, mutta tosiaan haluttaisi kokea se jännityksen ja kiihottuneisuuden tunne taas, joka oli silloin suhteen alussa. 

[/quote]Minä ainakin voisin kokeilla, ajatus tuntuu hyvin kiihottavalta

Vierailija
39/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, se piristää kummasti

Vierailija
40/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatustasolla ehdoton KYLLÄ. Eri asia uskaltaisinko sitten tosissaan. En ainakaan haluaisi, että mieheni olisi katsomassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän