Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottuminen käynyt koko ajan vaikeammaksi, tylsää

Vierailija
16.12.2013 |

Jotenkin seksi ja kaikki jutut seksissä ovat käyneet niin tutuiksi ja arkisiksi, että on hyvin vaikeaa saada itseään enää kiihottuneeseen tilaan. Olen jo fantasioinutkin tässä aikuisikäni aikana kaikki mahdolliset fantasiat niin loppuun, että eivät enää kiihota yhtään enkä keksi enää mitään uusia hyviä fantasioita.

Joskus alkuaikoinahan sitä oli miehen kanssa pöksyt märkänä samantien, kun suuteli miestä. Sitten kun se ei enää riittänyt, opetin miehelle kaikki hyvät "temput ja nappulat josta minua painella". Sitten se ei enää tuntunut miltään (!?) ja mukaan otettiin lelut. Sitten roolileikit. Sitten eri paikoissa, jne.

Ja nyt en enää keksi mitään, mistä kiihottuisin, paitsi vieraasta seksikkäästä miehestä (uutuuden viehätys), mutta en todellakaan aio miestä vaihtaa tai pettää.

Mies edelleen haluaa seksiä, ei hänkään tosin niin paljon kuin ennen, kai hänkin on vähän kyllästynyt.. mutta itseä kyllästyttää, että vaikka meillä seksiä tasaiseen tahtiin onkin, niin en edes muista milloin viimeksi olisin ollut kiihottunut. Olen sekstaillessamme yhtä kiihottuneessa tilassa kuin esim. pyykkiä viikatessa, ajattelenkin varmaan samoja asioita. Yritän siinä sitten vaan olla menossa mukana ja vähän voihkia ja hyväillä miestä. Joo, meneehän se näinkin, mitäänsanomattomana suorituksena, jotta ukko pysyy hyvällä tuulella. Ei siinä mitään. Oishan se tietty kiva joskus itsekin vielä tuntea himoa ja halua, mutta noh, mikäli ei onnistu (enkä oikein usko että onnistuu, en ainakaan keksi mitään millä onnistuisi), niin onhan tää elämä nyt muutakin kuin seksiä. Hyvää elämää onkin. Kiva koti, mies on ihan mukava, lapset on ihania. Joulukin tulee ja silleen. 

:D

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näköjään yksin ongelmani kanssa?

Kadehdin teitä, jotka pystytte helposti kiihottumaan vuodesta (vuosikymmenestä) toiseen seksistä oman rakkaan puolison kanssa. Onkohan mussa jotain vialla.

ap

Vierailija
2/52 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 09:45"]

Olen näköjään yksin ongelmani kanssa?

Kadehdin teitä, jotka pystytte helposti kiihottumaan vuodesta (vuosikymmenestä) toiseen seksistä oman rakkaan puolison kanssa. Onkohan mussa jotain vialla.

ap

[/quote]Suosittelen sinua kokeilemaan toista miestä, tiedän kokemuksesta, että se auttaa....sen jälkeen seksi vanhan partnerin kanssa maistuu taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset minulla, "käynti" vieraissa auttaa, mutta vain käynti, vaihtamalla ei parane.

Vierailija
4/52 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 10:16"]

Samat kokemukset minulla, "käynti" vieraissa auttaa, mutta vain käynti, vaihtamalla ei parane.

[/quote]

Miten sitten pystytte elämään sen asian kanssa että olette pettäneet? Itsestäni tuntuu että varsinkaan sillon en pystyisi olemaan ollenkaan normaalisti mieheni kanssa jos pettäisin

Vierailija
5/52 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty. Syön tosin masennuslääkkeitä jotka myös vievät halut. Mutta kun pidin niistä taukoa niin en silloinkaan halunnut oikeasti kuin ehkä kerran kuukaudessa. Haluaisn haluta en vain halua :) Miehessä ei mitään vikaa.

Vierailija
6/52 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoakseni näissä tapauksessa on kyse vain seksistä eikä rakkaudesta. Silloin vaan jotenkin huomaa, että oma mieshän on aivan ihana.

Vierailija
7/52 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kunnon krapula. Takuulla panettaa.

Vierailija
8/52 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 10:37"]

[/quote]Käsittääkseni tuo koskee vain miehiä?

Vierailija
9/52 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teissä naisissa on se ala-arvoinen piirre, että te vain kyllästytte omaan mieheenne. Tuosta vain. Vaikkei miehessä olisi vikaa. Kun nyt vaan kyllästyy. Se siitä.

Myös minä kärsin tuollaisesta vaimosta.

Vierailija
10/52 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 11:17"]

Teissä naisissa on se ala-arvoinen piirre, että te vain kyllästytte omaan mieheenne. Tuosta vain. Vaikkei miehessä olisi vikaa. Kun nyt vaan kyllästyy. Se siitä.

Myös minä kärsin tuollaisesta vaimosta.

[/quote]

Anteeksi nyt vai mutta niin myös tekee monet miehet kyllästyy ja löytää uuden naisen ketä taas jaksaa hetken ja sitten kyllästyy

Vierailija
11/52 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 10:37"]

[/quote]Käsittääkseni tuo koskee vain miehiä?

[/quote]Miestäni kyllä panettaa krapulassa mutta minulla on pää kipeä eikö voisi seksi vähemmän kiinnostaa

Vierailija
12/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se menee kai sillee, että mä laitan peniksen sun vaginaan ja sit laukean sisälle :)

Vierailija
13/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, kertokaa mulle miten niitä tehdään, eiks haikarat tuokaan niitä ?

Vierailija
14/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan lapsen jälkeen lähti halut vähän, tokan enemmän ja kolmannen jälkeen ei enää palannu normiksi. Lapsiluku täynnä? Itse toivon että halut palaa kunhan ruuhkavuodet vähä tasottuu..

Vierailija
15/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja krapulassa kyllä panettaa naistakin!

Vierailija
16/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ongelmaa täälläkin, tylsistyttää niin mies kuin seksikin.. Ja tilanne harmittaa itseänikin, en haluaisi olla se nihkeä ja pihtaava kuiva akka, joksi olen muuttunut :( En vain tajua mitä on tapahtunut, olen kateellinen niille pariskunnille joilla rakkaus roihuaa ja seksi luistaa vielä vuosienkin päästä..

Vierailija
17/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 08:32"]

Ja krapulassa kyllä panettaa naistakin!

[/quote]Ei ainakaan minua...

Vierailija
18/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma vaimolla. Olen antanut vaimolleni luvan käydä vieraissa, olen ehdottanut miestä/naista/parinvaihtoa (jotain uutta ja jännittävää) , kysynyt mikä saisi hänet syttymään, mutta mikään ei tunnu kiinnostavan. Tuntuu jotenkin turhauttavalta. 

Vierailija
19/52 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit antaa vaimollesi luvan käydä vieraissa? Käytkö itsekkin....

Vierailija
20/52 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten tälläistä keskustelua käydään vauva-foorumilla ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi