Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?
Miksi et tule vaikka kaupassa/kirjastossa/puistossa/you name it kysymään treffeille mielenkiintoista naista?
.
Kommentit (1082)
Vierailija kirjoitti:
En lähesty naisia, koska he eivät halua sitä.
Jos he haluaisivat, niin varmaan he ilmaisisivat sen jollakin tavalla?
Ketjun ensimmäinen järkevä kommentti mieheltä.
Jokainen joka ei ole feministi on kyllä jotenkin todellisuudesta irrallaan. Miksi kukaan rehellinen ihminen vastustaisi kaikkien ihmisten tasa-arvoista kohtelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska #metoo. En halua ottaa riskiä että väärästäkin katseesta saa tuomion. Kiitos feministit!
Oikeasti? Milloin tällaista on tapahtunut?
No niinhän ne feministit ja RKP ministerit sanoi että katsekin on ahdistelua. Lisäksi on tulossa suostumuslaki.
Jos ei osaa muutoin tulkita tilannetta, niin onko se niin kovin vaikea kysyä etukäteen, saako tehdä jotakin? Suostumus ei ole aina sanallinen. Huom eloton olemus ei ole suostumus!
Mutta kun te naiset kannatatte suostumuslakia niin ette huomanneet samalla että vastuu aloitteistakin on nyt teillä. Sitä paitsi ei me miehet voida olla mitään ajatustenlukijoita. Kertoo paljon miten neuroottisia nykyajan naiset ovat kun seksiä harrastaminenkin pitää dokumentoida paperille.
Minun mielestäni on parempi ,ettei seksiä harrasteta ollenkaan. Jokainen voi ostaa dildon tai vastaavan ja hoidella itsensä jos on pakko.
Toki. Taikaseinästähän ne eläkkeetkin tulevaisuudessa maksetaan. Varmaan äänestät vihreitä tai vasureitakin?
- Painu víttuun!
- Somehyökkäys ja työpaikan menetys 3 vuoden kuluttua
- Seurustelu laskisi omaa elin- ja elämisen tasoa
- Jos on mahikset seurustelukumppaniin, saa myös irtopiparia ja päinvastoin. Miksi siis alkaisi seurustella?
Jännä, että suomalaiselle miehelle nuo metoot yms on niin kova kalahdus ja älähdys. Esimerkiksi Jenkeissä kuulutellaan metroasemilla ja julkisissa kulkineissakin puhelinnumeroa, johon soittaa jos tulee vähänkään seksuaalisesti häirityksi. Tästä huolimatta miehet uskaltavat tehdä aloitteita.
Joko suomalainen ei siis erota ahdistelun ja aloitteen välistä eroa tai sitten syyllisyys painaa jotenkin? Kun muualla tällaista ongelmaa ei oikeastaan ole.
Itse olen aloitteellinen nainen ja lähestyn mieluiten itse miestä, mutta kunhan vain aina mietin tätä. Että miksi meillä on kansallisen tason ulina kansainvälisestä liikkeestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska #metoo. En halua ottaa riskiä että väärästäkin katseesta saa tuomion. Kiitos feministit!
Oikeasti? Milloin tällaista on tapahtunut?
No niinhän ne feministit ja RKP ministerit sanoi että katsekin on ahdistelua. Lisäksi on tulossa suostumuslaki.
Jos ei osaa muutoin tulkita tilannetta, niin onko se niin kovin vaikea kysyä etukäteen, saako tehdä jotakin? Suostumus ei ole aina sanallinen. Huom eloton olemus ei ole suostumus!
Mutta kun te naiset kannatatte suostumuslakia niin ette huomanneet samalla että vastuu aloitteistakin on nyt teillä. Sitä paitsi ei me miehet voida olla mitään ajatustenlukijoita. Kertoo paljon miten neuroottisia nykyajan naiset ovat kun seksiä harrastaminenkin pitää dokumentoida paperille.
Mihin ajatuksenlukutaitoa edes tarvitsee, kun meillä on kyky kommunikoida sanallisesti? Kehonkielen lisäksi. Paperillehan ei tarvitse mitään dokumentoida, ellei mies ole itse niin neuroottinen, että epäileen luvan antaneen naisen tekevän jälkikäteen perättömän ilmiannon raiskaus.
Mutta musta on ihan kiva, jos aloitteenteko jätetään naiselle.
Evoluutio on jättänyt jäljelle pelimiehet ja ujot... Molemmat kyvyttömiä parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka ei ole feministi on kyllä jotenkin todellisuudesta irrallaan. Miksi kukaan rehellinen ihminen vastustaisi kaikkien ihmisten tasa-arvoista kohtelua?
Jos haluaa ajaa myös miestenkin oikeuksia esim. huoltajuuskiistoissa tai asevelvollisuudessa niin ei voi olla feministi. Feministit vastustivat toissapäivänä jopa poikien ympärileikkauksen kriminalisointia. Jokainen joka kannattaa todellista tasa-arvoa ei ole feministi. Feminismi on misandriaa.
En lähesty koska olen saanut naisilta niin huonoja kohtelua. Olen tavismies ja naiset eivät todellakaan anna mitään pehmeitä pakkeja vaikka täällä kuinka niin selitellään.
Vierailija kirjoitti:
- Painu víttuun!
- Somehyökkäys ja työpaikan menetys 3 vuoden kuluttua
- Seurustelu laskisi omaa elin- ja elämisen tasoa
- Jos on mahikset seurustelukumppaniin, saa myös irtopiparia ja päinvastoin. Miksi siis alkaisi seurustella?
Eihän tässä kukaan mukaan halua seurustella. Kysytään miksei lähesty. Lähestymisestä on seurusteluun pitkä matka.
En oikeastaan keksi mitään syytä, miksi lähestyisin.
Kuvittelet oikeasti saavasi miekkosilta vastauksia TÄÄLLÄ?? XDDDDDDD
Ei kiinnosta nainen joka vain odottaa että mies lähestyy eikä itse tee mitään.
Lähestyn kyllä tarvittaessa, mutta vaikka erosta on jo vuosia, niin ei ole oikeastaan käynyt mielessäkään, että haluasin hankkkiutua uuteen suhteeseen. Silläpä lähestymiset yms. asiat eivät tule oikein mieleenkään. No, eipä tarvi jännittää kun ei tarvi yrittää tehdä kehenkään vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta nainen joka vain odottaa että mies lähestyy eikä itse tee mitään.
Mitä tämä tekeminen pitää sisällään?
En vain jaksaisi enää, vaikka olisinkin sinkku. Jos nainen vain odottaa, että mies lähestyisi, hän varmaan odottaa, että mies tekisi kaiken muunkin suhteessa eikä itse tarvitse tehdä mitään. Avuttomat naiset eivät kiinnosta.
En koskaan lähesty tosielämässä.
Saan seuraa Tinderistä, joten miksi ottaisin riskin nöyryyttävästä julkisesta torjunnasta ja koittaisin iskeä naisia tosielämän puolella. Tinderistä vaan mätsi, pari viestiä ja siitä treffeille.
Koska olen kiinnostunut vain nuorista tytöistä.
Jep tähän lopputulemaan tulin itsekin. Olin näemmä katseellani vahingossa ahdistellut niin pahasti jotakuta työyhteisön jäsentä (en edes tiedä ketä), että pääsin esimiehen puhutteluun. Tulisi varmaan mielettömät traumat, jos tarkoituksella yrittäisin lähestyä, että parasta olla toimimatta niin.