Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloa huomion hakua fb:ssä.

Vierailija
16.12.2013 |

Ja ihan ensiksi: älkää suotta vaivautuko kirjoittamaan näitä aiheeseen liittyviä vakiofraaseja: "Kuka on enää facessa?", "Siksipä en olekaan facessa", "Kannattaako poistua facesta, jos muiden kirjoitukset ärsyttää", "Ei mulla vaan ole tuollaisia kavereita, millaisia tuttuja sulla oikein on".

Sitten aiheeseen. Sain kyllä mojovat naurut erään fb:n vakio huomioh...an päivityksistä: menivät kuta kuinkin näin (hieman muuteltu):

"Enää pari viikkoa ja sitten kauan odoteltu päivä on täällä ;)". Kukaan ei tykännyt eikä kommentoinut. "En malta odottaa, olispa jo SE päivä ;)". Kukaan ei tykäänyt eikä kommentoinut. "Jännitys tiivistyy ;)". Kukaan ei tykännyt eikä kommentoinut. "Nyt se kauan odotettu päivä on täällä, mahtifiilis ;)". No, tähän 1 oli sitten kommentoinut, että mitäs? Ja vihdoin tämä suuri salaperäinen kaikkia kaihertanut jymy-yllätys paljastui.Tyypillä oli firman pikkujoulut! :D

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakas facebook. tänään vauva palstalla sinua haukuttiin. Koita kestää. Vielä me jonain päivänä saamme ensimmäisen ystävämme.

Vierailija
22/88 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko jollakin on firman pikkujoulut noin iso asia:) Yksi minun tuttuni taas kirjoitti Facebookissa antaneensa kaniensa nimiksi Pimpuli ja täplä:) Miksiköhän ei antanut pimpuli ja pippeli:)

Vierailija
24/88 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 11:53"]

On sulla ongelmat.

[/quote]

Ei tämä mikään ongelma minulle ole. Päinvastoin mukavaa viihdettä! :D ap

Vierailija
25/88 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Nuo on oikeasti maailman ärsyttävimpiä päivityksiä.

Minulla on parikin tuollaista kaveria. Sitten kun joku kysyy, että mikä on, niin se laitetaan yv:nä sille kysyjälle. Miksi ylipäänsä päivittää tuollaisia jos ne ei kuitenkaan ole julkisia??

Vierailija
26/88 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli kun yksi päivitti tyyliin "Voiko suurempaa surua ihminen kokea. Tätä en toivoisi pahimmalle vihamiehellenikään :(" Sitten kun joku oli asiasta kysynyt, niin vastaus oli "On kuule sen verran henkilökohtanen asia, etten todellakaan rupee sitä täällä huutelemaan".

Öö, siis mitä?

Vierailija
27/88 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on muuten hiukan ärsyttäviä päivityksiä nuo "mulla onkin salaisuus mutta enpä kerrokkaan sitö teille!". Lähes yhtä ärsyttäviä kuin "on sulla ongelmat" kommentit aiheeseen kuin aiheeseen av:lla. ;)

Mikä vitun pakko on osallistua keskusteluun jonka aihe ei kiinnosta? OT, sori...

Tuumailin muuten viime yönä että voisi ottaa täällä puheeksi nämä nolot FB-päivitykset. Vähän niinkun blogien korulauseet. :D Että pistäkääs tulemaan kliseisiä Facebook-päivityksiä ja ärsyttävimmät FB:n korulauseet.

Itse inhoan: huomioh**rausta, uutistoimistoja (jokainen uutinen on jaettava), omaa blogiaan/toista FB-sivuaan jatkuvasti mainostavia, meiltä tuli tänään kakka-päivityksiä, sitä että lapsen jokainen paska, puklu ja sairaus on jaettava kaikille, omien sairauksien jakaminen ("taas vaihteeksi kuumeessa, mittarissa 37,1 ja veto pois!")... ihan vaan muutaman mainitakseni.

Vierailija
28/88 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 11:56"]

On sulla ongelmat.

[/quote]

[/quote]

Kai tajuat, ettet ole ko. henkilön "ystävä", vaan pelkkä pahantahtoinen ääshole.

Vierailija
29/88 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli vähän mieleen työkaverini, joka tuli työpisteelleni erikseen hengailemaan ja kertoi, olevansa todella masis kun ihan huippu spesiaali matka peruuntui. Kun kysyin minne se oli, niin hän vastasi, ettei jaksa edes kertoa kun äryttää niin paljon ja lähti pois. Oookei.  Sama työkaveri laittaa Facebookiin just tollasia "Ihan täpinöissäni, nyt alkaa uusi elämä!" tai "Jes! Nyt varmistui ihan uudet kuviot!" Kun joku kysyy että mitäs, niin hän vastaa, että "ei nyt mitään kummallista, kunhan vaan fiilistelin"

Vierailija
30/88 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 12:01"]

Nuo on muuten hiukan ärsyttäviä päivityksiä nuo "mulla onkin salaisuus mutta enpä kerrokkaan sitö teille!". Lähes yhtä ärsyttäviä kuin "on sulla ongelmat" kommentit aiheeseen kuin aiheeseen av:lla. ;)

Mikä vitun pakko on osallistua keskusteluun jonka aihe ei kiinnosta? OT, sori...

Tuumailin muuten viime yönä että voisi ottaa täällä puheeksi nämä nolot FB-päivitykset. Vähän niinkun blogien korulauseet. :D Että pistäkääs tulemaan kliseisiä Facebook-päivityksiä ja ärsyttävimmät FB:n korulauseet.

Itse inhoan: huomioh**rausta, uutistoimistoja (jokainen uutinen on jaettava), omaa blogiaan/toista FB-sivuaan jatkuvasti mainostavia, meiltä tuli tänään kakka-päivityksiä, sitä että lapsen jokainen paska, puklu ja sairaus on jaettava kaikille, omien sairauksien jakaminen ("taas vaihteeksi kuumeessa, mittarissa 37,1 ja veto pois!")... ihan vaan muutaman mainitakseni.

[/quote]

Elämä olisi huomattavasti helpompaa, jos ihan kaikki ei ärsyttäisi noin paljon. Mitä jos menisit pois sieltä Facesta välillä.

Vierailija
31/88 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah sain hyvät naurut tästä :D facessa tosiaan on näitä tapauksia, jotka pistävät näitä "nyt kyllä jännittää" tms päivityksiä ja oikein kerjäävät että joku kysyy miksi/mikä/milloin/kuka/ketä/häh.

Vierailija
32/88 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 11:56"]

On sulla ongelmat.

[/quote]

[/quote]

Kai tajuat, ettet ole ko. henkilön "ystävä", vaan pelkkä pahantahtoinen ääshole.

[/quote]

Kai tajuat, että otat asiat hieman liian vakavasti ja sinulla on mahdollisesti alkava mt-ongelma?

Vierailija
33/88 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 12:03"]

[/quote]

Elämä olisi huomattavasti helpompaa, jos ihan kaikki ei ärsyttäisi noin paljon. Mitä jos menisit pois sieltä Facesta välillä.

[/quote]

Elämä olisi huomattavasti helpompaa, jos ihan kaikki ei ärsyttäisi noin paljon. Mitä jos menisit poistäältä av:lta välillä.

Vierailija
34/88 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 12:03"]

[/quote]

[/quote]

Mitä mä just sanoin itseä kiinnostamattomaan aiheeseen kommentoinnista (siis nillittämisestä)... :D

Vierailija
35/88 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli kun yksi päivitti tyyliin "Voiko suurempaa surua ihminen kokea. Tätä en toivoisi pahimmalle vihamiehellenikään :(" Sitten kun joku oli asiasta kysynyt, niin vastaus oli "On kuule sen verran henkilökohtanen asia, etten todellakaan rupee sitä täällä huutelemaan".

Öö, siis mitä?

[/quote]

Ja ongelma oli se, että haluaa kertoa, että on surua, mutta ei halua kertoa tarkemmin julkisesti? Kai sitä on ihmisillä oikeus kertoa just sen verran kuin haluaa ja yksityisesti sitten niille jotka sen verran välittävät, että yksityisesti ottavat yhteyttä. Sua vaan vituttaa, että sulle ei ole suoraan kerrottu kaikkea. Ainoastaan itsetunto-ongelmaisia vituttaa toisten päivitykset.

Vierailija
36/88 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun fb-kamulla seikkailee usein päivityksissä "se yks". Siitä voi jokainen aina päätellä että onko kyseessä ex vai sen uusi puoliso. Jos joku kommentoi niin laitetaan että "mä laitan sulle yyveetä" :)

Vierailija
37/88 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entapa ne jotka laittaa 'kiitos kulta rakas mieheni ihanasta lounaasta. rakastan sinua blaah blaah blaah...' . Pitaako tuo sinne julkiselle seinalle pistaa? 

Vierailija
38/88 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa näyttää olevan monta sellaista johon nuo päivitykset kolahtaa.

Ja jos ärsyttää, niin se ei silti tarkoita että siellä fb:ssä oltaisiin 24/7. Osa käy vain kerran pari viikossa. Ja ihan ulkomaailmassakin on asioita jotka ihmetyttää ehkä jopa ärsyttää..Silti niiden kanssa voidaan elää. Ihan niin kuin nuiden päivitystenkin. Saa niistä silti puhua.

Vierailija
39/88 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 12:07"]

Öö, siis mitä?

[/quote]

Ja ongelma oli se, että haluaa kertoa, että on surua, mutta ei halua kertoa tarkemmin julkisesti? Kai sitä on ihmisillä oikeus kertoa just sen verran kuin haluaa ja yksityisesti sitten niille jotka sen verran välittävät, että yksityisesti ottavat yhteyttä. Sua vaan vituttaa, että sulle ei ole suoraan kerrottu kaikkea. Ainoastaan itsetunto-ongelmaisia vituttaa toisten päivitykset.

[/quote]

Ai niin kuin sinua minun kirjoitukseni ;)

Vierailija
40/88 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin kautta avautuu ihan uusi maailma, koska annetaan ymmärtää että ollaan juotu shamppanjaa kristallilaseista hienossa seurassa ja iltamekossa. Vaikka totuus olisi se että ollaan vedetty muutama olut muovipussista ja nukahdettu omalle kotisohvalle vanhat verkkarit jalassa ja maskarat poskella...