Ap JYRÄHTÄÄ palstalaisille: kerro heti, käytitkö tänään maskia
Jyrähtämisen voi palstalla hoitaa painottamalla SANOMAANSA!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Jyrähtele ihan vapaasti, mutta ei se kyllä mitään uskottavuutta tuo, ennemminkin päinvastoin. En käyttänyt, koska en ole ollut ihmisten ilmoilla eli en ole tavannut ketään edes ohimennen. No, kaverin kanssa skypetin mutta maski olisi ollut ehkä hiukan liioiteltua.
Kuule kyllä se saattaa siitäkin mennä sinne toiseen päähän mikrofonin kautta. Meneehän se äänikin.
Käytin, kaupassa, sairaalassa sekä apteekissa.
Käytin, töissä toisen asteen oppilaitoksessa.
Miksi ihmeessä käyttäisin? Ei mulla ole koronaa.
En ole käyttänyt vielä kertaakaan maskia. Kaupungissa jossa asun ei ole ollut vielä edes viittä Korona tartuntaa koko Korona aikana. En käytä julkisia. Kaupassa käyn hiljaisina aikoina ja pidän välimatkaa. En käy missään isommissa tapahtumissa ja olen enimmäkseen yksin tai perheeni kanssa kotona.
Kotona on kyllä noin 10 kangasmaskia (anoppi ommellut ajankuluksi) sekä sukulaisen keväällä tuoma avaamaton kansanmaskilaatikko. Ja pari ffp2 maskia tuli keväällä hommattua varalle mutta ei ole ollut tarvetta käyttää.
En. Olen sairastanut koronan jo kerran.
En käyttänä työ- ja kotimatkoilla. Pidin 7,5 tuntia maskeja naamallain työssä sairaalassa. Lounastauolla en pitänyt maskia.
En käyttänyt kun kotona olin. Olisin käyttänyt jos olisin johonkin mennyt.
Tietenkin ulkoillessani käytin, itse asiassa ulkoiluni oli lähikauppaan hakemaan tilaamani hieman laadukkaammat maskit :) Vastuullinen henkilö tänä päivänä käyttää, jos on yhtään tekemisissä muiden ihmisten kanssa. Toki itsekkyys on tätä päivää, suuri osa ei käytä vaikka mikä olisi, ellei pakoteta. Se on säälittävää, mutta valitettavasti nykypäivää, ei osata ajatella kuin mikä hyödyttää heti itseä.
Vierailija kirjoitti:
Käytin halloween-naamiota.
Halloweeniksi löytyy ihan oikeita ja laadukkaita maskejakin, vielä antibakteerisia!
https://maskiset.fi/fi/tuote/antibakteerinen-puuvilla-kasvomaski-hallow…
Juhlitaan, mutta vastuullisesti. Kanssaihmiset huomioiden.
En käyttänyt maskia. En ole edes hommannut maskeja, kun en aio niitä pitää. Turhaa hommaa. Maskihullut yrittää jyrätä.
Käytin töissä 4 ja busseissa 2 maskia. Ei oo kivaa, mutta yritän parhaani vähentää koronan leviämistä osaltani.
En käyttänyt. Kävin salilla ja kaupassa. On ollut kurkkukipua ja pientä flunssaisuutta,mutta se nyt on normaalia tähän aikaan vuodesta. Täällä ei ole ollut montaa koronatapausta, viime päivinä ilmennyt vain yksi uusi.
Turhaan jyrähdit ap! Luin jo tuti sitten aloituksen mutta nyt vasta äänestin! En siis HETI!! En läheskään heti. Ystävällisemmälle aplle olisin vastannnutkin heti, niin palsta vasta kuin sinne huudetaan.
Kyllä, koko päivän töissä.
Olen lääkäri enkä ota yhtään potilasta vastaan, jos myös potilaalla ei ole maskia.
Eläessäni en ole maskia käyttänyt.
Paitsi sukeltaessa.
Töissä 8t (-ruokatauko) ja päälle työmatkat.
Odotan/toivon todellakin aikaa, kun ollaan "normitilassa".
Jyrähtele ihan vapaasti, mutta ei se kyllä mitään uskottavuutta tuo, ennemminkin päinvastoin. En käyttänyt, koska en ole ollut ihmisten ilmoilla eli en ole tavannut ketään edes ohimennen. No, kaverin kanssa skypetin mutta maski olisi ollut ehkä hiukan liioiteltua.