Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Ressu se osaa, oli aivan upea esitys. Biisi sopii Ressulle paremmin kuin Reinolle.
Lukeeko nämä koko ajan sanoja jostain näytöltä kun vilkuilevat jatkuvasti alaviistoon? On ruvennut nyt oikein häiritsemään.. Ihan kuin eivät muistaisi laulun sanoja ilman ”lunttilappua”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas kun Ressu vetää huonosti.
Joo takelteli kyllä melkoisesti alkuun, loppu lähti paremmin. Ihan kun ei olis harjotellu tarpeeksi.
Oli varmaan liikuttuneessa mielentilassa ja loppua kohden pystyi kokoamaan itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Jannikan Idols koelaulanta
Vierailija kirjoitti:
Reino on tekopyhä.. Ite huumeita vetäny ja ajellu hienoilla autoilla ja bilettany ja yht äkkiä onki nii ilmastotietoinen olevinaan
Otapas se kademoodi itsestäs irti ja koeta olla sinäkin hyvä ihminen!
Sanokaa mun sanoneen että Vesku ja Stigi pelastaa tämänkin jakson.
Ei taas tätä. Tylsää, Vesku voisi joskus tehdä erilaisen version.
Paras veto tähän asti. Kuulostaa ihan Klamydialta. Hyvä 👍
Mä oon niin tyytyväinen että ainakin Vesku pitää kiinni omasta tyylistään.
Tuo Reino on niin ihana! Mulla on jo viidennet alushousut menossa tunnin sisään, ku oon niin märkänä kiimasta. Oih, taas sqruittas 💦
Parempi versio ku Reinon alkuperäinen🤟
Ihana veto taas Veskulta! Veskulla on loistava energia lavalla.
Yksinkertaisuudessaan toimii tämä Veskun kappale, vauhti melodiassa vie mennessään!
Kamala versio. Jos Vesku ei yhdessäkään jaksossa pääse irti punkista, se on ikävystyttävää.
Ylppö ei ole ennestään tuttu, mutta vaikutelma on, että koko ajan joku rooli päällä. Laulaessa, puhuessa ja ihan vaan ollessaan. Varmaan mörentää tuota puheääntäänkiin tavallisesta. Jotenkin reppana.
Veskun veto oli taas kuin aito ja alkuperäinen klamydian biisi. Sanoitukset sopivat klamydiaan upeesti.
Onko Stig huumoriäijä vai pitääkö ottaa tosissaan?
Hieno veto.