Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Tuo Reino on kerrassaan rehti mies. Ei mikään huumeita vetävä muusikonretale.
Arjan paras esitys tähän mennessä, ääni soi paikoitellen kauniisti.
"Suomen suurin mulkvisti"...no olihan se nyt ihan mulkku siinä Iholla ohjelmassa, ihan turha itkeä. Hyvä jos on aineet ja alkoholi jääneet, ja sen myötä mulkkuus.
Reino vanhana häntä Heikkina innostu näistä country tytöistä
Vierailija kirjoitti:
"Suomen suurin mulkvisti"...no olihan se nyt ihan mulkku siinä Iholla ohjelmassa, ihan turha itkeä. Hyvä jos on aineet ja alkoholi jääneet, ja sen myötä mulkkuus.
Oisko briiffiä? Ei tullut katsottua
Vierailija kirjoitti:
Kyl se Arja paransi. Jotenkin rytmitys ei pelannut vieläkään täysin, kun laulaa poppiii, mutta silti oli ihana.
Sanoiko ettei oo koskaan aikasemmin laulanut mitään biisiä ”tähän rytmiin”? Ei siis ihmekään, ettei ihan mennyt täydellisesti.
Onko tää Stig ihan vitsi kuten joku laulava talonmies Sepi Kumpulainen vai pitääkö tää yrittää ottaa vakavasti?
Joo. Ei Stig tällä kertaa. Kato mua silmiin on äärettömän koskettava biisi ja loistava Reinon vetämänä. Nyt meni penkin alle ja lujaa. Noi Lilleri ja Lalleri pinkeissä kostyymeissään. Voi herrajumala 😕.
No ihan hauska bileiden nostatus Stigilta
Stig voisi vähitellen näyttää, osaako hän laulaa. Nämä tasapaksut, muka hauskat esitykset eivät anna siitä minkäänlaista kuvaa ja toistavat toisiaan. Haukotuttaa, kun näitä katselee.
Reinon biisit on parhaita, kun hän esittää ne itse. Muut ei pysty parantamaan.
Nyt Stig pilasi kyllä Reinon hienon biisin täysin.
Ylläril Reino tuol nais duon kanssa😀
Ressu ja Arja tämän jakson parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko briiffiä? Ei tullut katsottua
No ainakin jäi mieleen kun soitti keikkareissulta Marialle, joka oli juuri jossain puistossa heidän kahden pienen lapsensa kanssa (toinen aivan vauva vielä) ja tunnusti p*nneensa keikan jälkeen jotain fania, aneli anteeksi mutta hillitön puolustautuminen samalla...
Minä taas odotan edelleen sitä "The biisiä".