Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Vierailija kirjoitti:
Tämä Klamydian laulajan veto oli hänen perus juntti veto. Ihan ok ja toivoisin hänenkin näyttävän uusia puoliaan.
Jannikalla on ihan hyviä kappaleita, mutta genre voisi olla jokin muu niin uppoisi paremmin.
Tälläinen tyyli hukkuu massaan.
T: Aamu sohvalainen (molemmissa viesteissä)
Minua häiritsee Jannikan tapa laulaa, hän lausuu sanat niin vaikeasti. Ihmisenä on ihan symppis, ja puhuu kauniisti lapsestaan ja miehestään, mikä on liikuttavaa.
Toivottavasti joku laulaa klamydian ratkiriemukaat n,e,e, k, e.r. it
Odotin vähän enemmän Arjalta. Sen takia, kun on niin huikea laulaja. Ei tuottanut nytkään pettymystä, mutta tunnetta edellisen kappaleen lailla odotin. (Siis viimeviikkoiseen kappaleeseen verrattuna)
T: Aamu sohvalainen
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee Jannikan tapa laulaa, hän lausuu sanat niin vaikeasti. Ihmisenä on ihan symppis, ja puhuu kauniisti lapsestaan ja miehestään, mikä on liikuttavaa.
Aivan ihana kuva ihmisenä on hänestä välittynyt! Niin herttainen ja iloinen, älykäs ja aikaansaava.
Vierailija kirjoitti:
Nyt aamulla vasta katson ja äskeinen Reinon veto oli himputin hyvä. Voisin ihan Reinoakin kuunnella, jos hän ei tekisi jumputus musiikkia.
Osaa hän kyllä laulaa.T: Aamu sohvalainen
Aikaisemmin tässä ketjussa kertoilin miten olen aiemmin inhonnut Reinoa, mutta nyt alkanut pitää tästä "uudesta" Reiskasta joka on kuoriutunut elämäntapamuutoksen myötä...ja täytyy taas sanoa, että jakso jaksolta hän alkaa vaikuttaa jollain tapaa jopa kuumalta. .. ai hitsi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt aamulla vasta katson ja äskeinen Reinon veto oli himputin hyvä. Voisin ihan Reinoakin kuunnella, jos hän ei tekisi jumputus musiikkia.
Osaa hän kyllä laulaa.T: Aamu sohvalainen
Aikaisemmin tässä ketjussa kertoilin miten olen aiemmin inhonnut Reinoa, mutta nyt alkanut pitää tästä "uudesta" Reiskasta joka on kuoriutunut elämäntapamuutoksen myötä...ja täytyy taas sanoa, että jakso jaksolta hän alkaa vaikuttaa jollain tapaa jopa kuumalta. .. ai hitsi...
En itsekään ole pitänyt ennen Reinosta, mutta tämän ohjelman myötä hänestä on tullut siedettävä ja ihan ok tyyppi.
Mariska teki riipaisevan version omasta elämästään. Ressu ja Reino tajusi, ehkä muutkin mutta Jannika ei.
Mariska teki huikean version kipaleesta.
Muutama epävireinen kohta oli, mutta eipä se haitannut. Huikea mimmi.
Vierailija kirjoitti:
Mariska teki riipaisevan version omasta elämästään. Ressu ja Reino tajusi, ehkä muutkin mutta Jannika ei.
Meni minultakin ohi tuo.
Kiitti infosta.
Oli kiva katsoa miten estottomasti Jannika biletti esitysten mukana, ei mitään jäykistelyä!
Hiukan toivoin että Vesku olisi tarttunut ilmiselvään eli Pohjanmaa-biisiin ja tehnyt siitä rouhevan version, on mielestäni Jannikan kauneimpia. Mariska teki ihan taidokkaan muunnelman, mutta jäin pohjalaisena poismuuttajana kaipaamaan alkuperäistä...
Stigillä hauska veto.
Ei mitenkään huikeeta, mutta tosi viihdyttävää.
Vesku tekee tasaisen laadukasta työtä. Stigillä taas menevä kappale, tosin eka oli omasta mielestäni täysosuma ja tää vähän tavanomaisempi. Arja osaa laulaa muttei tuntunut irtoavan tuosta iskelmätyylistään. Silti meni paremmin kuin ekan jakson liikatunteellinen herkistely. Ylppö teki hyvää työtä ja kuulosti ehkä hieman tyyliltään joltain toiselta laulajalta. Olisko ollut tuomari nurmio vai mitä mietin, en muista enää :D Reinolla taas tasaisen laadukas esitys. Reino kyllä osaa. Mariska... noh itse olisin mieluummin kuunnellut alkuperäisillä sanoilla kun tuo meni vähän väkinäiseksi muunteluksi eikä esityskään omasta mielestäni kuulostanut siltä että meni teknisesti nappiin. Kukas vielä oli, ressun esityksessä viihdyttävä diskoversio mutta toisaalta kappalekin oli hyvä joten mikäs siinä versioidessa.
Yhteenvetona ei katastrofeja enkä tiedä kenelle antaisi ykkössijan kun monellakin oli hyvä esitys mutta kukaan ei 100% täräyttänyt kattoa ilmaan niin sanotusti.
Ressulla on kyllä paras ääni näistä. Suvereeni esiintyjä, ilo katsoa ja kuunnella.
En tykkää tämmöisestä humputus musiikista, kuten Ressu nyt vetää. Liian tasapaksua menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arja on kuin söpö täti, joka haluaa olla nuorekas. <3
Mun mielestä noloa jos aikuinen nainen yrittää olla liian nuorekas,jopa teini. Vois vaan hyväksyä sen valitettavan tosiasian että ei ole mikään ikinuori!
Voi tätä ahdasmielisyyttä. Eikö jokainen nyt saa vaan pukeutua ja laittautua niin kuin haluaa. Johonkin kaapuunko aikuisten naisten pitäisi pukeutua? Tuskin Arja mitään nuoruutta tavoittelee, on vain onnellinen elämästään. Nuoruus on rankasti yliarvostettua.
Näin yleisesti, ottamatta Arjan tyyliin kantaa, nii kyllä se vaan on noloa jos 60v nainen kulkee jossain minihameissa ja leopardikuoseissa!
Silloinhan niissä leopardikuoseissa nimenomaan käytetäänkin! Kun nuoret laittavat eläinkuoseja päälleen, näyttävät 60-vuotiaille :)
Ylppö oli mielestäni paras tämän viikkoisesta esityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Ylppö oli mielestäni paras tämän viikkoisesta esityksestä.
Myös väliohjelmassa. Nukkui joogan ajan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihana kuva ihmisenä on hänestä välittynyt! Niin herttainen ja iloinen, älykäs ja aikaansaava.
Niin ehkä sulle. Meille muille tulee tyrkky kuva. Tekorempseä, hölmö, naiivi, ja yli-yrittää ja tyrkyttää jotain, mitä kukaan ei halua eikä kaipaa.
Mariska on ihan kuin sen vastakohta, vastavoima, mihin Mariska vähän ohjelmassa viitasikin. Oikeasti lahjakas ja oikeasti aikaansaava. Mitä järkeä on tehdä paljon, mutta järjestään paskaa? Ennemmin sanottaa Missä muruseni on ja Kukkurukuun.
Tämä Klamydian laulajan veto oli hänen perus juntti veto. Ihan ok ja toivoisin hänenkin näyttävän uusia puoliaan.