Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Vierailija kirjoitti:
Tuo laulajaneito (Janika? Janita?) joka on värjännyt hiuksensa musta-valkoiseksi, on kyllä totaalisesti pilannut ulkonäkönsä tuolla hirveällä tukalla. Hänelle ei sovi (eikä kenellekään) tuollainen kaksiväritukka.
Onko se sinulta pois jos hänellä on tuollainen tukka.
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt Mariskan laulusta. Ei ollut ääni ehkä avattu kunnolla.
En minäkään. Ressun päivänäkin oli sellainen huuruinen esitys, ja nyt taas silmät sirrissä vedetty kapakkatyyliin, ja kertsissä kuulosti pahalta. Oliko äänessä vai mikissä vikaa?
Harmi, koska Mariska on lauluntekijänä tosi kova luu. Miten ei nyt nää muiden biisien esittämiset suju? Sanooko kolmas kerta toden....
1. Vesku 2. Stig 3. Ressu, siinä mun top 3 Jannikan päivästä. Oli kyllä paljon biisejä mitä en muista koskaan kuulleeni. Jannikasta jää mieleen kuva, että hän yrittää kovasti pinnalle, mutta hänestä puuttuu "se jokin" eli tähtiaines. Miellyttävä persoona, silti jotenkin tavis kaiken ulkoisen väri-ilottelun alla.
Kiva, että Vesku on mukana. Versiot ovat silkkaa Klamydiaa, ei siis mitään uutta, mutta perusvarmaa ja kivaa vaihtelua muihin. Jo oli aikakin saada menevämpää suomirokkia ohjelmaan, vaikka olisi Klamydiasta mitä mieltä.
Täh, mikä vika Mariskan laulussa oli? Kuulosti juuri siltä miltä artistit kuulostaakin livenä, ilman playbackia. Minusta oli kova veto, huomaa kyllä, kuinka lahjakas biisintekijä on. Toimii laulajanakin, kun ei kuulu siihen perus massaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli Möriskä ylimielinen Janinaa kohtaan. Kiusaaja tyyppi.
Olen pitänyt Mariskasta, mutta minustakin vaikutti nyt ylimieliseltä. Ensimmäisenä piti tuoda esille hänen ja Jannika isot eroavaisuudet, miten hänellä on tieteellinen koulutus ja on stadista ja Jannika jostain Pohjanmaalta. Ikävää vibaa luo tuolla. Ei muutenkaan ole hetkeäkään positiivinen tai hauska. Jannika on herttaisen ja herkän oloinen luoden hyvää fiilistä ympärilleen.
Mariska vähän näytti Stadin gimman kovuutta hiirulaiselle. Jotenkin tuli vibat, että piti mainostaa itseään naisena, kun miehet ihastelivat niin kovasti Jannikaa/Janinaa. Mariskan laulun ideahan oli olla kaikkea muuta kuin herttainen ja herkkä.
Jokin kertsissä meni pieleen, mietin kanssa oliko se mikki vai äänentoisto vai laulaja. Mariskan kannattaa pysytellä lauluntekijänä. Ääni on heikko. Mutta sanoittajanahan se on nero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arja on kuin söpö täti, joka haluaa olla nuorekas. <3
Mun mielestä noloa jos aikuinen nainen yrittää olla liian nuorekas,jopa teini. Vois vaan hyväksyä sen valitettavan tosiasian että ei ole mikään ikinuori!
Voi tätä ahdasmielisyyttä. Eikö jokainen nyt saa vaan pukeutua ja laittautua niin kuin haluaa. Johonkin kaapuunko aikuisten naisten pitäisi pukeutua? Tuskin Arja mitään nuoruutta tavoittelee, on vain onnellinen elämästään. Nuoruus on rankasti yliarvostettua.
Nämä haukkujat itse rypevä 50-60-vuotiaina masennuksen syvissä syövereissä.
Vierailija kirjoitti:
Ressu pisti bileet pystyyn.
Niin pisti Stigkin.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaankin Jannika liikuttuu vain omia inserttejään katsoessa ja näyttää muiden esityksiä seuratessaan epäuskoiselta "miten TUO muka ajattelee voivansa versioida MUN syvällisen hienon taidebiisin" (lue: täysin tyhjän turhan geneerisen iskelmäpoppirenkutuksen)
Mä taas luulin, että se ajatteli hämmästyneenä joka biisin kohdalla, että miten tuokin sai tämänkin biisin kuulostamaan ihan hyvältä. Kun en itse saa.
Vierailija kirjoitti:
Stig on mainio tyyppi, sellainen hiljainen humoristi, saa ihmiset oikeasti nauramaan. Ja vedot on sopivan rentoja, tasapainottavat sitä joskus turhan pateettista tunnelmaa ja näitä "tulkintoja". Kaiken kaikkiaan hyvä jakso, kunhan välillä vaihtoi hetkeksi kanavaa. En nimittäin jaksa liiallista tunteilua ja biisien hehkutusta. Mutta hyvä kausi tulossa, kaiken kaikkiaan huumorintajuista porukkaa.
Stig, mikä se on. Tuollaisia jamppojahan näkee kesäisin maalaiskuppiloiden liepeillä sätkä suussa hoipertelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stig on mainio tyyppi, sellainen hiljainen humoristi, saa ihmiset oikeasti nauramaan. Ja vedot on sopivan rentoja, tasapainottavat sitä joskus turhan pateettista tunnelmaa ja näitä "tulkintoja". Kaiken kaikkiaan hyvä jakso, kunhan välillä vaihtoi hetkeksi kanavaa. En nimittäin jaksa liiallista tunteilua ja biisien hehkutusta. Mutta hyvä kausi tulossa, kaiken kaikkiaan huumorintajuista porukkaa.
Stig, mikä se on. Tuollaisia jamppojahan näkee kesäisin maalaiskuppiloiden liepeillä sätkä suussa hoipertelemassa.
Ihan mahtava huumoriäijä. Bileet pystyyn!
Vierailija kirjoitti:
Haluisin tykätä Jannikasta, mut ei vaan lähde. Ei millään. Tukka vaihtuu videoillla koko ajan ja vaatteet on räväkkiä mutta muuten ei mitään tule ulos. Kaikki ikään kuin kääntyy sisäänpäin takaisin hänelle itselleen. Itkutkin on itselle ei suhteessa tähän hetkeen. Laimeeksi jää.9
Ja jotenkin järkyttävää miten se on tunkemalla tunkenut itsensä julkisuuteen. Ei lahjoillaan, kuten nämä muut. Arvasin etukäteen ihan oikein, että jokaikinen veto on parempi kuin originaali tässä jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen tuntomerkki: pottunenä. ☹️
Siitähän sen Pamela Andersoninkin tunnistaa suomalaiseksi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vesku vetää sairaan hyvin! Vois luulla jopa omaksi biisikseen.
Moukarista laulaminen on jotenkin vakuuttavampaa Veskulta kuin Jannikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli Möriskä ylimielinen Janinaa kohtaan. Kiusaaja tyyppi.
Olen pitänyt Mariskasta, mutta minustakin vaikutti nyt ylimieliseltä. Ensimmäisenä piti tuoda esille hänen ja Jannika isot eroavaisuudet, miten hänellä on tieteellinen koulutus ja on stadista ja Jannika jostain Pohjanmaalta. Ikävää vibaa luo tuolla. Ei muutenkaan ole hetkeäkään positiivinen tai hauska. Jannika on herttaisen ja herkän oloinen luoden hyvää fiilistä ympärilleen.
Ehkä se Jannikan olen niin herkkä ja hauras ja ihanan uniikki -juttu ei iske. Yksi itkee omista hääkuvistaan ja äitiydestään loputtomiin, ja Mariska ei vaan kestä.
Toi Jannika on jotenkin nolo. Porvarirouva ja yrittää ihan liikaa.
Noi muut artistit vähän veetuili sille rivien välistä. Tai no Mariska ihan kunnolla.
Mutta esim. Stig kertoi, miten hän on vaan ajelehtinut tähän hommaan, ja piti lopettaa opiskelut, kun tuli niin suosituksi.
Nyt aamulla vasta katson ja äskeinen Reinon veto oli himputin hyvä. Voisin ihan Reinoakin kuunnella, jos hän ei tekisi jumputus musiikkia.
Osaa hän kyllä laulaa.
T: Aamu sohvalainen
Vierailija kirjoitti:
Pakko kertoa teille muisto Ressusta, vuodelta 1996. Olimme Rantarockissa. Ressun aikomus oli tulla näyttävästi liukuen lavalle
Lava olikin sateen jäljiltä liukas. Tippui yleisiön ja lavan väliseen " turvatilaan".
onneksi ei sattunut.
Ainakaan pahasti
No eikös se tullutkin sitten näyttävästi liukuen lavalle?
Ylppö oli ihan huikean hyvä.
Kiva, että hänestä näkyi uutta puolta.
T: Aamu sohvalainen
Turha toive, liikaa kiusaajia ja karehtijoita linjoilla.
Jannika on niin välitön ja rohkea nainen.
Tykkään.