Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintaliivittömyys julkisilla paikoilla?

Vierailija
03.08.2025 |

Olen tässä nyt viettänyt kaupunkikesää hesassa ja pistänyt merkille yhden silmiin pistävän asian. Naiset kulkee tuolla kaupungilla ilman rintaliivejä selvästi enemmän kuin ennen. Onhan tästä puhuttu jo pitkään että nainen saa ja voi olla luonnollinen ja kulkea ilman rintaliivejä. Onhan se tietenkin mukavampaakin. Mutta nyt ihan viime aikoina tämä ilmiö on kasvanut rajusti, niitä rintaliivittömiä naisia on todella paljon. Näin plus 50 miehenä ajattelen , että onko se sittenkään hyvä asia. Vai sittenkin hyvä asia? Jos ajattelee kahdelta kantilta; tuleeko tässä jokin itsetunnon ongelma koska on toki paljon sellaisia naisia ketkä eivät tykkää rinnoistaan ja häpeävät niitä, väärän muotoiset, löysät, pienet, liian isot yms. Ja sitten on naisia ketkä taas todellakin tiedostaa omaavansa täydelliset rinnat joita on kelpo esitellä. Toinen aspekti mikä tässä on, altistaako se seksuaaliselle häirinnälle? Eri kulttuureista tulevilla miehillä saattaa olla siitä hyvinkin eri näkemys mitä nainen viestittää kun kulkee ilman rintaliivejä. Vaikka tästähän ei ole kyse missään nimessä vaan omasta vapaudesta pukea ja kulkea miten haluaa. Mitä mieltä vauva palstan osallistujat? kommentteja kaipaan etenkin muilta miehiltä, ja siis asiallisia eikä mitään lääh puuh kommentteja! 

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelleni on täysin ok että kuljen ilman rintaliivejä. Ei ole tippaakaan mustasukkainen asian vuoksi. En pidä rintaliivien puristuksesta, millään ei löydä mukavia, joten siksi näin.

Vierailija
2/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen elänyt lähes koko kesälomani ilman rintaliivejä. Alkuun vähän hävetti kohdata naapuria pihalla mutta pokkana vaan ajattelin. Nyt ahdistaa, kun työt alkaa ja pitää pukeutua niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaipaat random miesten kommentteja random naisten pukeutumisesta?

Vierailija
4/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ilman, kodin ulkopuolella aina liivit. Tissini on isot ja heiluu vähän liian huomiotaherättävästi ilman liivejä. Kotona tuolla ei ole mitään väliä. 

Vierailija
5/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niiden ongelma. Mä en voi ja en halua olla ilman rintsikoita. On isot rinnat.

Vierailija
6/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut sanaa keskustelu? Tiedätkö mitä se tarkoittaa? Tämä palsta on tarkoitettu randomkeskusteluille randomihmisten kanssa.

Vierailija
7/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut sanaa keskustelu? Tiedätkö mitä se tarkoittaa? Tämä palsta on tarkoitettu randomkeskusteluille randomihmisten kanssa.

Keskustelu... hmm.. onko se jotain syötävää? Miehet keskustelemassa siitä, miten naisten pitäisi pukeutua tai olla pukeutumatta. Todella tätä päivää.

Vierailija
8/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haet aloituksellasi ap?

Vierailija
9/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt nudistirannalla tai millään muullakaan julkisella paikalla, jossa olisin nähnyt yhtäkään naista, jolla ei olisi jollain tavoin peittänyt, ainakin osan rinnoistaan tavalla ja kulkenut koko yläbkroppansa paljaana.

Sen sijaan jonkunnkerran olen törmännyt miehiin  joilla on ollut koko ylänkroppa paljaana,  ilman rihman kiertämää. 

Sanokaa vain kateelliseksi mutta uimarantaa lukuunotramatta, niin ei tällainen yläkroppapaljaana okeva mies ole julkisella paikallla, monestikaan mitenkään erityisen tyylikäs näky, 

Sinkkumies

Vierailija
10/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin katselen rintaliivitöntä naista kuin tatuoitua naista. Ohut valkoinen väljä paitapusero on täydellinen kesäasu myös aspatiskille.

Vierailija
11/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä enää nykyään rintaikoita koska on niin helvetin isot ettei tavallisista kaupoista löydy ja todellakaan ei oo varaa erikoiasliikkeisiin.

Vierailija
12/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leikannut vanhoista,  tiukoista topeista alaosan pois, niin ne käyvät kesäaikana rintaliiveistä. Jos haluaa voi topin rinnan alapuolelle ommella pehmeää alusvaatekuminauhaa.

Tykkään kierrättää. Tuo osoittautui myös luuntiheysmittauksessa hyväksi asuvalinnaksi. Siinä ei ole metallia.

Eilen opin, että silikonirinnat altistavat 400 kertaisesti lymfoomalle. Luomuina siis mennään. 

Vierailija
13/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koko kesän kulkenut ilman liivejä, koska se on minusta mukavaa. En ole kohdannut häirintää, enkä koe että jonkun itsetunto-ongelmat olisivat minun syytäni, vain koska minulla nyt sattuu olemaan rinnat. 

Vierailija
14/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo huomannut koko ilmiötä, olen nainen.  Enkä ajatellut riisua omia liivejä ihmisten ilmoilla, sillä ajatus on vastenmielinen.  Eikä oo mitään ongelmaa asian kanssa. 

Vierailija
15/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ap:n lopettaa naisten katselu, jos häntä asia noin ahdistaa? Oletko ulkomaalainen?

Sehän on katsojasta kiinni. Itse en ole nähnyt yhtään naista ilman rintaliivejä, kun en tuijottele rintoja. Ei häiritse, ei kiinnosta.

Vierailija
16/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit tukevat rintoja ja kyllähän nainen näyttää paremmalle, kun hänellä on rintsikat päällä. Hölskyvät tai/ja heiluvat rinnat eivät ole mikään ilo silmälle. Rintaliivejä löytyy nykyään  ...jos jonkinlaista mallia 

Vierailija
17/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivittömyys ei altista seksuaaliselle häirinnälle. Häiritsijän paskamaisuus altistaa.

Eri kulttuureista tulevat miehet saavat painua sinne, mistä tulivat jos tämän maan tavat eivät käy.

Vierailija
18/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai muka miehet keskustelee täällä? Eiköhän nämä miehet ole kuitenkin mammoja. Tavallinen mies ei tälle palstalle kirjoittele. Kun joku kulkee liiveittä niin muutkin perässä. Naiset on sellaisia. Liivittömyys on ehkä epäesteettistä joidenkin kohdalla.Mutta varsinkin kesäisin liivit ovat ärsyttävät. Ja edelleenkään ei osata tehdä mukavia liivejä.

Vierailija
19/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivittömyys ollut muotia jo muutaman vuoden. Käy Tallinnassa katsomassa.

Vierailija
20/77 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käytänkö rintaliivejä vai en ei kuulu yhdellekään miehelle. Piste.