Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2020 virallinen

Vierailija
02.10.2020 |

Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.

Kommentit (3091)

Vierailija
3041/3091 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto tää Vain Elämää -ohjelman Firman pikkujoulut -jakso on varmaan 1 kaikkien aikojen huonoimmista Vain Elämää -jaksoista! Ylpön versio oli ihan täydellinen rimanalitus, ei yhtään jouluinen, ei tunnelmallinen, ei mitään. Ei jäljellä mitään alkuperäisesta biisistä. Surkein coveri jonka oon kuullu!

Veskun biisi oli ihan ok, vaikkei yhtään jouluinen. Arjan biisi oli ihan ok. Jannikakaan ei onnistunu tekemään parempaa versiota, mut oli silti yks jakson parhaimmista. Reino oli ihan ok. 

Hemmetin turha jakso tämä ja ennen kaikkea tylsä. Stig taisi olla jakson paras.

En kyl kato ens viikon jaksoa. 

Moni muu taisi olla kanssani samaa mieltä, koska joulujakson katsojamäärä oli paljon alempi kuin aiempien jaksojen. No, tällä viikolla Vain Elämää sitten päättyy ja heti 3-4 viikon päästä sama kausi alkaa uusintana alusta ilman joulujaksoja tietty. 

Vierailija
3042/3091 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto tää Vain Elämää -ohjelman Firman pikkujoulut -jakso on varmaan 1 kaikkien aikojen huonoimmista Vain Elämää -jaksoista! Ylpön versio oli ihan täydellinen rimanalitus, ei yhtään jouluinen, ei tunnelmallinen, ei mitään. Ei jäljellä mitään alkuperäisesta biisistä. Surkein coveri jonka oon kuullu!

Veskun biisi oli ihan ok, vaikkei yhtään jouluinen. Arjan biisi oli ihan ok. Jannikakaan ei onnistunu tekemään parempaa versiota, mut oli silti yks jakson parhaimmista. Reino oli ihan ok. 

Hemmetin turha jakso tämä ja ennen kaikkea tylsä. Stig taisi olla jakson paras.

En kyl kato ens viikon jaksoa. 

Moni muu taisi olla kanssani samaa mieltä, koska joulujakson katsojamäärä oli paljon alempi kuin aiempien jaksojen. No, tällä viikolla Vain Elämää sitten päättyy ja heti 3-4 viikon päästä sama kausi alkaa uusintana alusta ilman joulujaksoja tietty. 

No joo, kun muutoin kausi on ollut yksi parhaista niin nämä bonusjaksot ovat onnistuneesti onnistuneet painamaan sen tunnelman alas. Kaikesta huomaa että se mikä oli Vain Elämää kontekstissa uutta ja raikasta, eli mukana olleet eivät tuntuneet markkinoitavilta tuotteilta vaan ammattilaisilta jotka puhuivat omista lähtökohdistaan musiikin tekemeisestä, kaikki se on poissa. Ja nyt siellä istuu jälleen Vain Elämää levy-yhtiön tuotteita väkisin vääntämässä covereita. Ohjatusti "iloitsemassa" ja "bilettämässä" ja "liikuttumassa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3043/3091 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelma on osoittanut hyvin, kuinka upea ääni Arja Korisevalla on ja kuinka syvällinen tulkitsija hän on.

Todella huono.

Samaa mieltä, Koriseva tulkitsijana huono. Jannikan versio vanhasta coverista Kun minuun koskevat oli upea pateettinen versio verrattuna latteaan Korisevan iskelmätyyliin. Musta tuli kerralla Jannika fani.

Koriseva on tyypillinen muiden tekemiä biisejä laulava iskelmälaulaja, että esityksissä ei oikein ole mitään aitoa tunnetta vaan se on sellaista tunteen esittämistä enemmän. Tulkinta on hyvin teatterimaisen teatraalista.

Eiköhän nuo tulkinnat olleet teatterimaisia kaikilla, paitsi Stigillä ja Veskulla, jotka ovat aina samanlaisia, omia itsejään. Herra Ylppö se vasta aika vieteriukko onkin!

Vierailija
3044/3091 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali, kiti kiti, yhyy elämäni on pilalla kun tuli yks kappaleversio josta en tykännyt. t. palstavalittaja

Vierailija
3045/3091 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Kaikki henkilöjaksot olivat mukavaa katsottavaa nimenomaan henkilökemioidenkin vuoksi.

Ensimmäisen esittelyjakson jälkeen katsojaluvut nousivat, mikä kertoo siitä, että kansa halusi katsoa ohjelmaa.

Henkilöjaksojen jälkeinen alamäki kertoo karua kieltään.

Yllätysbiisijakso oli jo puoliväkisin kursittu kasaan.

Joulujaksot ja kaikenmaailman pelastakaalapset pakotusjaksot, veivät pohjan koko ohjelmalta. Tuotantoyhtiö oli aivan liikaa sanellut artisteille sanoja suuhun, joka näkyi läpi.

Joulubiisit ja Pelastakaa Lapset biisitkin olivat aivan surkeita kyläposetiivarin vetoja.

Huipulla on hyvä lopettaa ja nyt sieltä on tultu jo alas.

Saa nähdä tuleva viimeinen jakso, meneekö vielä paskemmaksi. Todenäköisesti.

Vierailija
3046/3091 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä yllättäisi kovasti, jos Mariska ja Ylppö olisivat joskus viime aikoina hieman nusaisseet. Tämähän ei ketään haittaa, mutta sen verran suoraselkäisiä tuon suhteen ovat.

Vierailija
3047/3091 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä yllättäisi kovasti, jos Mariska ja Ylppö olisivat joskus viime aikoina hieman nusaisseet. Tämähän ei ketään haittaa, mutta sen verran suoraselkäisiä tuon suhteen ovat.

No sehän lienee selvää, eikä järvi soutamalla kulu! Mariska on vapaa ja Ylpöllä on joku Danny-vaihde, mitä väliä!

Vierailija
3048/3091 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä väittää, että Ylppö ois danny!?! ITse olen vuonna 1971 syntynyt babe ja olen nuori ja lupaava!

Vierailija
3049/3091 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä väittää, että Ylppö ois danny!?! ITse olen vuonna 1971 syntynyt babe ja olen nuori ja lupaava!

Minä olen itse 51 v. nainen, rakastan nuoria poikia. Hekin rakastavat ehdoitta minua!

Vierailija
3050/3091 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani olen palstaporsas, joka haukkuu aina MAisaa ja Reino on ihana! Sillee nykyaikaista musaa tälle nuorelle vuonna 1981 syntyneelle neidolle! 

Vähä räppään myös keekin tahtiin ja JVG:n!

Vierailija
3051/3091 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain elämänkoulua

Vierailija
3052/3091 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummeleita aina kiva välillä vähän kiusata... mitähän tekisivät ilman MAisaa? :D

Vierailija
3053/3091 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto että tuo mariska on pantavan näköinen.

On! Mariska on malliesimerkki naisesta joka ei ole oikestaan perinteisellä tavalla mikään poikkeuksellinen kaunotar, mutta koko olemus tihkuu seksikkyyttä jota ei misseistä ym. tusinakaunottarista löydy. Eikä varsikaan löydy näistä muovista rakennetuista maisatorpista ja riinapalandereista. Sulla joko on se tai ei ole, ja Mariskalla se on!

Onhan mariska todella kaunis nainen ja hoikka hyvä vartalo, sanoo olevansa todella ujo, silti sillä on katse mikä tuntuu palleissa saakka.

Aivan saatanan kuumottava nainen.

Vierailija
3054/3091 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt taas Mariska?!?

Vierailija
3055/3091 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua näitä joulubiisejä! Ihan hirveää kuraa varsinkin Stigiltä ja Mariskalta.

Vierailija
3056/3091 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytän alkoholia, jota vapaaehtoisesti nautin, mutta Veskun ja Jannican vedot toi tipan linssiin.

Stig ei ollut myöskään huono.

Vierailija
3057/3091 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

aivan turha jakso..

Vierailija
3058/3091 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressu on mahtava laulaja! Missä oot ollut kaikki nää vuodet, älä mee enää pois.

Vierailija
3059/3091 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto että tuo mariska on pantavan näköinen.

On! Mariska on malliesimerkki naisesta joka ei ole oikestaan perinteisellä tavalla mikään poikkeuksellinen kaunotar, mutta koko olemus tihkuu seksikkyyttä jota ei misseistä ym. tusinakaunottarista löydy. Eikä varsikaan löydy näistä muovista rakennetuista maisatorpista ja riinapalandereista. Sulla joko on se tai ei ole, ja Mariskalla se on!

Tämä oli todella hyvä kommentti! :D mitenkähän tuossa mariskassa onkin niin vahvasti tuo seksikäs olemus. Mistä se on häneen tullut 😁

Vierailija
3060/3091 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näistä kyllä kukaan mikään suuri taiteilija tai tulkitsija ole, mutta ehkei se tässä formaatissa ole tarpeenkaan. Kyllä ihmettelen tuota Stigin kehumista. 11 12:sta ihmisestä laulaa tasan yhtä hyvin. Tai huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan