Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Millä kaudella soitettiin aikaisemmin harrppua? Oliko sama soittaja?
Vaivaa..
Stigiltä ihana biisi!! Lauloi tosi upeesti 👍
Vierailija kirjoitti:
Stigiltä ihana biisi!! Lauloi tosi upeesti 👍
Stig ei osaa laulaa, hänellä on äärettömän suppea ääniala ja hän enemmänkin lausuu kaikki laulunsa läpi. Laulamisesta ei hänen kohdallaaan voida puhua. Pilasi kauniin laulun.
Ok jakso viimeinenkin. Ei hirveän ylläreitä mutta perustasoltaan hyviä esityksiä. Ja ainakin yksi jota en ehkä halua kuulla uudelleen mutta jääkööt sanomatta mikä. Kyse oli lähinnä kappalevalinnasta.
Ihan kivaa joulusettiä sinänsä.
Tämä viimeinen joulujakso oli aika kauhea. Arjalta ylivoimaisesti paras tulkinta, hänellä on huikea ääni ja Ave Maria sopii hänelle hienosti. Ressulta oikein kiva uusi joululaulu, ja Ressu lauloi sen upeasti. Veskulle kiitos, että toi esiin sota-aikojen joulun, hienot sanat laulussa.
Koko kauden paras oli Ressu hiuksenhienosti ennen Arjaa. Ressu on sellainen hyvän mielen tuoja, mutkaton esiintyjä, jolla on hyvä ääni ja on hienoa, että hän on päässyt taas enemmän esille eri ohjelmissa. Arjaa jaksaisi kuunnella vaikka kuinka kauan, niitä hienoja tulkintoja ja hänen upeaa, monisävyistä ääntään. Kolmanneksi nostan Veskun, koska tykkään hänen luonnollisesta, mutkattomasta, teeskentelemättömästä tavastaan olla oma itsensä koko ajan. Joillakin muilla oli hyviä hetkiä, mutta yleisesti muut olivat aika huonoja esityksissään.
Mariskan esittämä Hoopon joulu oli kyllä myötähäpeällistä katsottavaa.
Lahjojen anto oli kiva idea, ja mukavia lahjoja olivat keksineetkin kaikille, selkeästi uhranneet paljon ajatuksia siihen.
Arjan "Ave Maria" oli kyllä uskomattoman kaunis esitys. Ja hieno veto Ylpöltä antaa lahja ennen esitystä. Harmi vaan, että lopputekstit tulivat päälle emmekä nähneet porukan keskustelevan esityksestä ja laulusta.
Herran pieksut sentään, alkaako tämä kausi tänään uudestaan, vaikkei kunnolla ehtinyt edes loppua!??!!
Vierailija kirjoitti:
Mariskan esittämä Hoopon joulu oli kyllä myötähäpeällistä katsottavaa.
En nyt tiedä herättikö myötähäpeää, mutta minä en kyllä löytänyt siitä mitään joulullista? Kuulosti lähinnä taistolaislaululta!
Olipas Reino tosi komea tuossa vimppajoulujaksossa valkoisine smokkeineen (vai mikä lie), näytti aivan James Bondilta. Ja samaten, Mariska oli viritetty tosi kauniiksi!
p.s. Seurasiko joku samalla silmällä kuin minä Mariskan ja Ylpön elekieltä ja ilmeitä? Ihan selvästi kumpikin varoi katsomasta toiseen toisin kuin mitä alkujaksoissa tapahtui, mitähän lie sattunut tai tuotantoyhtiö sanonut?
Ressu ja Arja näyttivät upeilta tässä viimeisessä jaksossa. No, Arjallahan on aina tosi ihania vaatteita, joten se ei ollut mikään yllätys. Puku oli yksi hänen esiintymisasuistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ressu ja Arja näyttivät upeilta tässä viimeisessä jaksossa. No, Arjallahan on aina tosi ihania vaatteita, joten se ei ollut mikään yllätys. Puku oli yksi hänen esiintymisasuistaan.
Arjan ja Ressun tyylikkyys liian ilmiselvää mun mielestä, Arjalla hyvin säilyneet kroppa ja kasvot ja Ressulla komeat kasvot, joten niitä voi millään pilata. Reinon komeus ja Mariskan kauneus yllätti minut.
Ylppö oli katsonut Vain elämää joulujaksoa A. W. Yrjänä seuranaan. Toivottavasti Ylppö ylipuhuu Yrjänän mukaan seuraavalle kaudelle!
Vetääkö Mariska seitinohuessa kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Ei näistä kyllä kukaan mikään suuri taiteilija tai tulkitsija ole, mutta ehkei se tässä formaatissa ole tarpeenkaan. Kyllä ihmettelen tuota Stigin kehumista. 11 12:sta ihmisestä laulaa tasan yhtä hyvin. Tai huonosti.
Ei kyse ole pelkästään laulamisesta vaan musiikintekemisestä ja siinä stig tuntuu onnistuvan huomattavasti paremmalla prosentilla kuin nuo sinun 11/12 henkilöäsi. Sama mariskalla eli tuo sanoittaa välillä loistavasti mutta esitykset menee vähän laidasta laitaan. Esim. tämä viimeisen jakson esitys ei tuonut lisäarvoa jo lähtiäisiksi erittäin junnaanvaan kappalemelodiaan. Ehkä siinä sitten oli sanat joita voi fiilistellä, jos siis fiilistelee sanoja. Minä valitettavasti en fiilistele.
Aiemmin on ollut huomattavasti parempiakin esityksiä mariskalta. Eikä tää elastisen tip-tap laulua onnistunut lyömään mutta luulen että mikään ei sitä tule lyömään.
Vierailija kirjoitti:
Joulujakso 1:
1. Ressu/Reino
2. Reino/Ressu
3. Arja
4. Stig
5. Vesku
6. Mariska
7. Ylppö
8. Jannika
Joulujakso 2/2
1. Ressu
2. Stig
3. Arja
4. Reino
5. Vesku
6. Jannika
7. Herra Ylppö
8. Mariska
Ja hyvää joulua kaikille palstalaisille, erityisesti alapeukuttajille, koska niitä tuntuu täältä löytyvän :)
Täällä on nyt kehuttu paljon Reinoa mutta tunnustan että minua ärsyttää edelleenkin koko henkilö ihan vain "kuuntele universumia ja anna minulle rahasi niin syöpäsi paranee ja vaurastut!" -hihhulivaimonsa takia ja olen jopa skipannut suurimman osan hänen esityksistään :(
Arjalta kyllä aivan mieletön veto!!!!