Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Mariskalla aivan mahtavat tsäänssit. Ainoa nainen miesjoukossa (Arja vanha ja uskollinen, ja Jannikahan ei Tonia petä). Monta kivaa miestä, joiden kanssa flirtata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ressu puhuu tosi fiksuja
Aikuinen mies. Ikä tuonut viisautta. Kuunnelkaa vanhuksia!
Joo, mut kiroilee yllättävän paljon. Oispa hauska laskea, kuinka monta kertaa sanoi "voi helvete/ helvetti" tai vastaavaa jakson aikana ;)
Mun korvaan sattui paljon pahemmin lunssi ja dinneri...
Turkulaiset miehet on just tollasii. Yrittää olla vanhanakin niin nuorekasta ja tätä päivää.
Tuli yhtäkkiä mieleen:
Pöydän ääressä istuu siis Pasi, Frank, Arja, Vesa, Anna Maria, Esa, Jannika ja Reino.
Yllättävän moni käyttää siis taiteilijanimeä, ei kuitenkaan Arja Koriseva, jolle sanottiin tangokuningattaruuden jälkeen, ettei hän missään tapauksessa tule menestymään omalla nimellään.
Mariskan päivä on se, mitä odotan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ressu puhuu tosi fiksuja
Aikuinen mies. Ikä tuonut viisautta. Kuunnelkaa vanhuksia!
Joo, mut kiroilee yllättävän paljon. Oispa hauska laskea, kuinka monta kertaa sanoi "voi helvete/ helvetti" tai vastaavaa jakson aikana ;)
Mun korvaan sattui paljon pahemmin lunssi ja dinneri...
Turkulaiset miehet on just tollasii. Yrittää olla vanhanakin niin nuorekasta ja tätä päivää.
Heh, voi olla... Mietin vain, et näinköhän Matti ja Teppo puhuis lunssista ja dinneristä? :D
STIG on huikee tv:n kautta! Ei enää Spotifysta välity lainkaan samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaisi tulevan paras kausi tästä. Parhaat versiot. Useilla kausilla on ollut yksi tai pari kiinnostavaa, nyt tuntuu että kaikki tarjoilevat.
Mä oon tykännyt myös Samuli Edelmanista, Jenni Vartiaisesta ja Paula Koivuniemestä Vain elämässä. Noihin kun lisäis Stigin ja Ressun, niin aiaiaiaijaiiiii. Siihen konserttiin mäkin voisin mennä.
Mikä se biisi oli nimeltä jonkä Ylppö esitti?
Reinon biisistä taitaa tulla hitti.
Vierailija kirjoitti:
STIG on huikee tv:n kautta! Ei enää Spotifysta välity lainkaan samalla tavalla.
Stig vois myös ruveta stand up koomikoksi any day.
Stig ja Ylppö, tän päivän kovimmat ehdottomasti!
Oho, oon näköjään aina luullu että herra ylppö ja samuli putro on sama henkilö! Voi häpeä. Hitsi kun putrolla ois paljon hyviä biisejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä vaikuttaa tulevan paras VE-kausi pitkään aikaan.
Osittain myös sen ansiosta, että tälle kaudelle ei ole etsitty puoliväkisin mitään huonoa kiintiöräppäriä. Räppärit pilanneet jo monia edellisiä kausia.
Tämä. Rukoukseni on kuultu.
Jos olisin rikas, pitäisin bileet joissa esiintyisi Stig ja JVG.
Nordin oli todella hyvä, mutta liian vähän omaa persoona versiossa.
Esiintyjien Instagrammeissa on hyviä postauksia. Tässä hyvä kuva Ressusta:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariska on kyllä biisintekijänä ihan kuningatar.
Mulla oli mennyt ihan ohi, että ohi, että esim. Anna Puun ja Jenni Vartiaisen lauluista löytyy hänen sanoituksia.
On on! Lisäksi tykkään todella paljon Mariskan omista, kuten Minä liityin sinuun.
Liekki on upea!
Vierailija kirjoitti:
Nordin oli todella hyvä, mutta liian vähän omaa persoona versiossa.
On aika selvää, että yleensä ohjelman aikana jossakin jaksossa jokainen tulkitsee aika lailla alkuperäisen version mukaan. Tässä Reino pääsi näyttämään, että osaa todella laulaa.
Kauheen kiva ton Jannikan tyttärelle, joka on just parhaassa Disney prinsessa -iässä, että oma äiti näyttää Cruella de Vililtä.
Harvinaisen hyvin välittyi tunnelma ylpön vedosta näin TV:n välityksellä. Maj karman nähnyt monesti livenä ja sama energia. Huippuhyvä veto ja näin ne coverit kuuluis tehdä! Olis niin kiva kun arjalla olis vaikka joku kunnon tangoveto jonkun muun biisistä.