Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko miten Mariska näytti surulliselta kun puhuttiin Ylpön existä. Haluis varmaan olla Ylpön exä itsekin.
Sama surullisuus pisti silmään
Mikä ihmeen hinku porukalla on naittaa Mariskaa Ylpölle? Ei se tarkoita jos tulee toimeen jonkun kanssa hyvin että siinä on jotain suurta ja ihmeellistä kyseessä. Tollasessa tilanteessa ryhmä hitsautuu yhteen.
Tuotantokin huomannut saman kun koko ajan leikataan Mariskan reaktioon.
Hemmetin hyvin taipuu kyllä nämö Ylpön biisit erilaisiksi versioiksi. Hyvin toimii tämä Stiginkin versio! Tästä tulee hyvä ilta.
Häiritsee kun toi Jannika heiluu joka biisis. Eikö osaa paikallaan olla.
Erikoista - olen tullut siihen tulokseen, että tää on mun lempikausi koko VE:n historiassa. Vaikka ollut "suurempia" nimiä, Veskua, Edelmania jne. Mutta nyt jotenkin maanläheinen tunnelma ja sopivasti erilaiset osallistujat.
Oho, vähän erilaista Stigiä. Rock säväytteistä.
Sopii hyvin Stigille tälläinenkin tyyli. Tykkäsin.
Stigin versiot ovat kaikki samanlaisia ja se on tosi tylsää.
Onko muut huommanut Jannikan ja Ylpön välillä jotain? Varmaan Jannikaa alkanut kaduttamaan kun ihan väärä kaljupää odottaa kotona.
Mielenkiintoinen tyyppi tämä Ylppö
Mistäköhän tuon Kronos Kairosin voi katsoa?
Kiinnostaisi nähdä tuo filmi.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi nähdä tuo filmi.
Ei sitä ole vielä julkaistu missään.
Vierailija kirjoitti:
Onko muut huommanut Jannikan ja Ylpön välillä jotain? Varmaan Jannikaa alkanut kaduttamaan kun ihan väärä kaljupää odottaa kotona.
Eikös se kipinöiny Mariskan ja Ylpön välillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi nähdä tuo filmi.Ei sitä ole vielä julkaistu missään.
Julkaistaan varmaan tänän VE kauden jälkeen....
Miks tähänkin piti tuoda vieraileva tähti
Eiköhän vaan voinut myötätuntoa tuntea Ylpön puolesta.